Sen verran että vähän kadun toisella puolella kävin, mutta ei kinee lähteä millekään baarikierrolle..olitkos rimpsalla
Sen verran että vähän kadun toisella puolella kävin, mutta ei kinee lähteä millekään baarikierrolle..olitkos rimpsalla
Sen verran että vähän kadun toisella puolella kävin, mutta ei kinee lähteä millekään baarikierrolle..
Mulla sama uusimman Joker leffan kanssa, ymmärsin koko elokuvan vasta toisella kierroksella ja nyt voisin kattoo kolmannenkin kerran..Katsoin elokuvan trainspotting 2 . ihan jees ja tajuaa juonen jos on sen ekan trainspottingin nähnyt.
Mulla sama uusimman Joker leffan kanssa, ymmärsin koko elokuvan vasta toisella kierroksella ja nyt voisin kattoo kolmannenkin kerran..
Joker on kyllä todella hyväMulla sama uusimman Joker leffan kanssa, ymmärsin koko elokuvan vasta toisella kierroksella ja nyt voisin kattoo kolmannenkin kerran..
Mie luin kirjan loppuun musiikin kera,kävin tokmannilla ja tein ruokaa.Mis kaik taas ovat?
Mun pikkumies lähtee intiin eikä kukaan vastaa pitääkö sinne ottaa saippua matkaan.
Mä en tiedä. Eikö kutsunnasta annettu mitään lappusta tms.?Mis kaik taas ovat?
Mun pikkumies lähtee intiin eikä kukaan vastaa pitääkö sinne ottaa saippua matkaan.
Mä en tiedä. Eikö kutsunnasta annettu mitään lappusta tms.?
Kun lähdet varusmiespalvelukseen, ota mukaasi:– halutessasi omat parranajovälineet– henkilökohtaisen puhtau
den hoidossa tarvittavat vä-lineet– sairausvakuutuskortti (KELA-kortti) ja ajokortti sekä mahdollinen passi tai muu virallinen henkilöllisyys-todistus– rokotustodistus– halutessasi tämä Varusmies-kirjanen– tilinumerosi (IBAN -muodossa) ja pankkitunnukset
Mulla on saunassa aina omat tuotteet. Suihkugeeli, shampoo ja naaman pesuaine. Kun lapsi asui mun kanssa niin hänellä oli omat tuotteet.Nii. Henkilökohtainen puhtaus. Eli hammasharja, deodorantti jne. Mutta -ainakin meillä- käytetään saunassa samaa suihkusaippuaa ja shampootakin ne joilla on hiukset päässä.
Onko saippua henkilökohtainen puhtausväline? Entä käsisaippua?