Laittakaa mulle yksityisviestiä, jos olisi jollakin kyseinen väline myynnissä. Olisin kiinnostunut ostamaan, jos on hyväkuntoinen
Laitoin sulle yv:nMoikka, vieläkö jollakin on epi-no myynnissä? Ostan pikaisesti! Laita yv
Hei, voisin olla kiinnostunut. Laitan yv.Jos joku vielä kaipailee epi-no:ta, voisin omastani luopua Käytetty ohjeiden mukaisesti yhden raskauden loppuvaiheen ajan, ostin siis itse viime keväänä uutena.
Täältä löytyisi vielä! Laitan sulle viestiä yv:lläHei, Minä haluaisin ostaa käytetyn laitteen!
Minulta löytyy. Laitan sinulle viestiä.Hei!
Vieläkö joltain löytyisi käytettyä epi-no:a myyntiin? Olisin kiinnostunut ostamaan! Kiitos jo etukäteen!
Minulla myös myynnissä. Vantaalla.Minulta löytyy. Laitan sinulle viestiä.
Multa löytyy hyväkuntoinen laite jos haluat ostaa VantaaVieläkö Pepperiinan laite on vapaa tai löytyisikö joltain muulta myydä käytettyä hyväkuntoista laitetta?
Tämä on jo uudella omistajallaMyyn maaliskuussa 2020 ostetun laitteen, käytetty 10 krt. Nouto Espoosta etusijalla, mutta postitan tarvittaessa. Suosittelen tätä täydestä sydämestäni, sain harjoittelun avulla upean synnytyskokemuksen
Milloin tarvitsisin? Milloin laskettuaika?Moikka! Olisiko vielö Epi-no laitetta kellään myynnissä?
Laitoin yvOliko kellään vielä myynnissä laitetta, täällä olisi yksi kiinnostunut!