Nii, ymmärrän.No määhän asunkin tääl Turuus.
Ainoa uinti täällä taitaa olla, kun rantaruåttalaine tippuu ankkalampeen ja koko Kallen mätitahnavoileivillä itsensä turvoksiin ahtanu suku vuorineuvoksineen joutuu sinne onkimaan sitä ylös
Nii, ymmärrän.No määhän asunkin tääl Turuus.
Ainoa uinti täällä taitaa olla, kun rantaruåttalaine tippuu ankkalampeen ja koko Kallen mätitahnavoileivillä itsensä turvoksiin ahtanu suku vuorineuvoksineen joutuu sinne onkimaan sitä ylös
Mammoja ja mammoja...yks asuu kihlattunsa ja 2 kissan ja vielä hetken 1 koiran kanssa (ovat ottamassa toisen koiran piakkoin), yks asuu kissansa kanssa ja yks asuu millon kenenkin nurkissa (riippuen mistä saa töitä), sitten on yksi parhaimmista joka asuu morsmaikkunsa kanssa ja miettivät vasta haluavatko lapsia vaiko eivätSulla on kyllä nuorekkaita ja rentoja kavereita.
Ei täällä mammat mene yöaikaan uimaan.
Se kyllä virkistää mukavasti!Mä ehdotin miehelle yöuintia kun olin mökillä. Ei kiinnostanut.
Ai niiiin miten mä saatoin unohtaa!!Mammoja ja mammoja...yks asuu kihlattunsa ja 2 kissan ja vielä hetken 1 koiran kanssa (ovat ottamassa toisen koiran piakkoin), yks asuu kissansa kanssa ja yks asuu millon kenenkin nurkissa (riippuen mistä saa töitä), sitten on yksi parhaimmista joka asuu morsmaikkunsa kanssa ja miettivät vasta haluavatko lapsia vaiko eivät
Oikeesti nyt vasta huomasin, että sellaset kaverit joilla on lapsia ovat joko Savon tai keski Suomen tai Vantaan suunnalla...ja sitten oma lukunsa on ne perheet/pariskunnat/sinkkuystävät jotka asuvat/ovat muuttaneet asumaan ulkomaille
Joo ja mulla oli tuhmat mielessä.Se kyllä virkistää mukavasti!
Täälläpäin vanhempi väki sanois että ''Ei mekko tuhma oo, hää tekkee vaan kilttiä pahhaa, ei pahhaa pahhaa''..mokoma sexybeastJoo ja mulla oli tuhmat mielessä.
Meinasit, että mies pistää tulpan reikään, ettei vesi pääse sisään?Joo ja mulla oli tuhmat mielessä.
JooMeinasit, että mies pistää tulpan reikään, ettei vesi pääse sisään?
Tiedätkö kuinka italialaiset saa baarista ulos?Pitkästyttävää. Betoniautoa on odoteltu vasta pari tuntia..
Joo! Tääl on siisti, kun viereisen katon talolle tulee viheralue. Kiva seurata mitä kaikkea sinne istutetaan.Eikö te voisi puhua välillä vaikka puutarhan hoidosta!
Puutarha ei näillä helteillä kaipaa mitään muuta kuin vettä. Eipä siinä oo paljon puhumista.Eikö te voisi puhua välillä vaikka puutarhan hoidosta!
Totta, mun puska tarvitsee huolenpitoa.Eikö te voisi puhua välillä vaikka puutarhan hoidosta!
On sekin parempi kuin puhua vain laittamisista ja panemisista.Puutarha ei näillä helteillä kaipaa mitään muuta kuin vettä. Eipä siinä oo paljon puhumista.
viereisen katon talolle
Kukkia pitää kastella, hyönteisille ja pienille eläimille laittaa vesiastioita, rikkaruohoja pitää kitkeä?Puutarha ei näillä helteillä kaipaa mitään muuta kuin vettä. Eipä siinä oo paljon puhumista.
Entä jos noi sanat liittyvät puutarhan hoitoon? Niitäkö ei saa käyttää?On sekin parempi kuin puhua vain laittamisista ja panemisista.
sinne menee järvestä roskia sen tulpan mukana
Muna kutistuu ja limppu on täynnä heikkaa,lietettä,roskia ja pikkukalojamekko laskeskellu että kylmä kangistaa
*HiekkaaMuna kutistuu ja limppu on täynnä heikkaa,lietettä,roskia ja pikkukaloja
Muurinpohjapannulla grillillä tulee hyvä!Jaksaisikohan sitä pyöräyttää ruoaksi pyttipannun...