Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Toisessa kerroksessa...
Ei otettu, ihan vaan pulahettiin ja uitiin ja kelluskeltiin tovi
Joskus oltiin isommalla kaveriporukalla liikkeellä ja joku keksi et lähetään uimaan. Sanoin etten tule kun ei oo uikkareita enkä kehtaa rintsikoilla ja stringeilläkään mennä....
No sitten humalaisen älynväläys, jos mä kirmaan sinne ennen kuin muut tulee niin kukaan ei näe mitään.
Kirmattiin kaverin kans hirveällä juoksulla, vaatteet rannalle ja itse järveen.
Suunnitelma ei ollut täysin aukoton, loppuporukkahan tietenkin oli sitten rannalla kun järvestä piti nousta ja vaatteet heidän takana....
Mutta kyllä pulahdus virkisti! Yöuinti on ihanaa(uikkareilla) :giggle:

Joskus oltiin isommalla kaveriporukalla liikkeellä ja joku keksi et lähetään uimaan. Sanoin etten tule kun ei oo uikkareita enkä kehtaa rintsikoilla ja stringeilläkään mennä....
No sitten humalaisen älynväläys, jos mä kirmaan sinne ennen kuin muut tulee niin kukaan ei näe mitään.
Suunnitelma ei ollut täysin aukoton, loppuporukkahan tietenkin oli sitten rannalla kun järvestä piti nousta ja vaatteet heidän takana....
Mutta kyllä pulahdus virkisti! Yöuinti on ihanaa(nakkena)
olipa briljantti suunnitelma

• Tykkää
Reactions: Ellimaar
Mutta kyllä pulahdus virkisti! Yöuinti on ihanaa(uikkareilla)
Me mentiin joskus kaverin kanssa mummolanrantaan uimaan, mulla oli aivan liian suuret bikinien alaosat päällä (olivat serkkuni, joka oli paljon vanhempi kuin minä) ja viereiselle venerannalle tuli sitten sellanen varsin komea isä lapsineen ja me tietyisti esiteineinä alettiin tirskumaan ja kikattelemaan sille...no sitten kaveri sai älynväläyksen ja sanoi ''Pulahetaan silleen tonne veden alle, että meidän perseet näkyy viimesenä sille, miehet tykkää perseistä''..no niinpä sitten tehtiin ja vielä yhtä aikaa...lopputulos oli se, että multa lähti ne biksujen alaosat kokonaan jalasta ja hävisivät sinne sameaan veteen (seilaavat varmaan vieläkin välillä Lapinlahti-Iisalmi) ja kaverilta pääs hirmu pieru pulahtaessaan ja molemmat oltiin pintaan tullessamme samaan aikaan totaali häpeissämme ja hätäisesti kuiskuteltiin tyyliin: Kaveri ''Nyt mentiin!!'' Minä ''Emminä kehtoo, pikinit lähti!!'' *hirveetä hirnumista* ja Kaveri ''Kehtoot kehtoot, multa pääs pieru..nyt mennään!!'' ....täytyy kyllä tunnustaa ettei jääty edes vilkuilemaan kyseisen isän reaktioita saati sitten ilmettä.

• Haha
Reactions: Ellimaar ja m.e.k.
Minkälaista se oli? Mulla ei hyrrännyt.
No koko ajan piti olla jonkun pojan perässä ja joka toinen poika/mies oli komea jota piti tuijotella ja päiväkirjan sivut täyttyi pikkutuhmista jutuista (luettiin niitä joskus toisillemme kavereiden kesken takapihan nurmikolla) ja kahden kerrostalon esiteinitytöt tykättiin samasta pojasta ja haluttiin hengailla hänen seurassaan jne jne...seiskalle siirryttäessä piti kokeilla tupakkaa, koska se poikakin poltti ja onneks mulla jäi kokeiluihin!
Niin ja alakerran pyöräkellarissa kaikki tytöt kilpaili kuka sais istua hänen vieressään:D

• Tykkää
Reactions: m.e.k.
No koko ajan piti olla jonkun pojan perässä ja joka toinen poika/mies oli komea jota piti tuijotella ja päiväkirjan sivut täyttyi pikkutuhmista jutuista (luettiin niitä joskus toisillemme kavereiden kesken takapihan nurmikolla) ja kahden kerrostalon esiteinitytöt tykättiin samasta pojasta ja haluttiin hengailla hänen seurassaan jne jne...seiskalle siirryttäessä piti kokeilla tupakkaa, koska se poikakin poltti ja onneks mulla jäi kokeiluihin!
Niin ja alakerran pyöräkellarissa kaikki tytöt kilpaili kuka sais istua hänen vieressään
no on ollu touhua, onneksi olin koko puuhasta autuaan tietämätön

• Tykkää
  • Haha
Reactions: m.e.k. ja Elena777
Niin ja alakerran pyöräkellarissa kaikki tytöt kilpaili kuka sais istua hänen vieressään:D
Mulla oli ihastus mutta en mää tolleen käyttäytynyt. Tupakin polton aloitin ennen seiskaa ko muutki poltti. Mutta mä oon ollut aina rauhallinen tyyppi.

Yhteistyössä