sovitaan niinJoo niin muistelen kanssa lukeneeni joskus etteivät tälle korkeudelle oikein tule ja hyvä niin!
ja lupaan laittaa tietoosi ajan niin pääset kiikareines paikalle
sovitaan niinJoo niin muistelen kanssa lukeneeni joskus etteivät tälle korkeudelle oikein tule ja hyvä niin!
ja lupaan laittaa tietoosi ajan niin pääset kiikareines paikalle
Joskus oltiin isommalla kaveriporukalla liikkeellä ja joku keksi et lähetään uimaan. Sanoin etten tule kun ei oo uikkareita enkä kehtaa rintsikoilla ja stringeilläkään mennä....Toisessa kerroksessa...
Ei otettu, ihan vaan pulahettiin ja uitiin ja kelluskeltiin tovi
Ihana asuinalueJoo on, menee silleen kivasti molemminpuolin toi vesistö täällä
Toisella puolella on venelaiturit ja mattolaiturit ja toisella taas uimaranta
olipa briljantti suunnitelmaJoskus oltiin isommalla kaveriporukalla liikkeellä ja joku keksi et lähetään uimaan. Sanoin etten tule kun ei oo uikkareita enkä kehtaa rintsikoilla ja stringeilläkään mennä....
No sitten humalaisen älynväläys, jos mä kirmaan sinne ennen kuin muut tulee niin kukaan ei näe mitään.
Kirmattiin kaverin kans hirveällä juoksulla, vaatteet rannalle ja itse järveen.
Suunnitelma ei ollut täysin aukoton, loppuporukkahan tietenkin oli sitten rannalla kun järvestä piti nousta ja vaatteet heidän takana....
Mutta kyllä pulahdus virkisti! Yöuinti on ihanaa(nakkena)
Mie näin vaikka mitä. Yhdessä unessa mulla oli muna.Huomenta
Unet loistivat poissaolollaan
Me mentiin joskus kaverin kanssa mummolanrantaan uimaan, mulla oli aivan liian suuret bikinien alaosat päällä (olivat serkkuni, joka oli paljon vanhempi kuin minä) ja viereiselle venerannalle tuli sitten sellanen varsin komea isä lapsineen ja me tietyisti esiteineinä alettiin tirskumaan ja kikattelemaan sille...no sitten kaveri sai älynväläyksen ja sanoi ''Pulahetaan silleen tonne veden alle, että meidän perseet näkyy viimesenä sille, miehet tykkää perseistä''..no niinpä sitten tehtiin ja vielä yhtä aikaa...lopputulos oli se, että multa lähti ne biksujen alaosat kokonaan jalasta ja hävisivät sinne sameaan veteen (seilaavat varmaan vieläkin välillä Lapinlahti-Iisalmi) ja kaverilta pääs hirmu pieru pulahtaessaan ja molemmat oltiin pintaan tullessamme samaan aikaan totaali häpeissämme ja hätäisesti kuiskuteltiin tyyliin: Kaveri ''Nyt mentiin!!'' Minä ''Emminä kehtoo, pikinit lähti!!'' *hirveetä hirnumista* ja Kaveri ''Kehtoot kehtoot, multa pääs pieru..nyt mennään!!'' ....täytyy kyllä tunnustaa ettei jääty edes vilkuilemaan kyseisen isän reaktioita saati sitten ilmettä.Joskus oltiin isommalla kaveriporukalla liikkeellä ja joku keksi et lähetään uimaan. Sanoin etten tule kun ei oo uikkareita enkä kehtaa rintsikoilla ja stringeilläkään mennä....
No sitten humalaisen älynväläys, jos mä kirmaan sinne ennen kuin muut tulee niin kukaan ei näe mitään.
Kirmattiin kaverin kans hirveällä juoksulla, vaatteet rannalle ja itse järveen.
Suunnitelma ei ollut täysin aukoton, loppuporukkahan tietenkin oli sitten rannalla kun järvestä piti nousta ja vaatteet heidän takana....
Mutta kyllä pulahdus virkisti! Yöuinti on ihanaa(uikkareilla)
No niinpä!Ihana asuinalue
Nä tämä!tuskimpa kukaan normaali isäimmeinen kiinnittää 12v ritsapilluihin minkäännäköstä huomiota
Minkälaista se oli? Mulla ei hyrrännyt.Nä tämä!
Mutta eihän sitä siinä iässä miettinyt sellasia, kun hormoonit hyrräs kovempaa kun kissat!
No koko ajan piti olla jonkun pojan perässä ja joka toinen poika/mies oli komea jota piti tuijotella ja päiväkirjan sivut täyttyi pikkutuhmista jutuista (luettiin niitä joskus toisillemme kavereiden kesken takapihan nurmikolla) ja kahden kerrostalon esiteinitytöt tykättiin samasta pojasta ja haluttiin hengailla hänen seurassaan jne jne...seiskalle siirryttäessä piti kokeilla tupakkaa, koska se poikakin poltti ja onneks mulla jäi kokeiluihin!Minkälaista se oli? Mulla ei hyrrännyt.
no on ollu touhua, onneksi olin koko puuhasta autuaan tietämätönNo koko ajan piti olla jonkun pojan perässä ja joka toinen poika/mies oli komea jota piti tuijotella ja päiväkirjan sivut täyttyi pikkutuhmista jutuista (luettiin niitä joskus toisillemme kavereiden kesken takapihan nurmikolla) ja kahden kerrostalon esiteinitytöt tykättiin samasta pojasta ja haluttiin hengailla hänen seurassaan jne jne...seiskalle siirryttäessä piti kokeilla tupakkaa, koska se poikakin poltti ja onneks mulla jäi kokeiluihin!
Niin ja alakerran pyöräkellarissa kaikki tytöt kilpaili kuka sais istua hänen vieressään
Nii, sää olit sellanen vähän kiltti poikano on ollu touhua, onneksi olin koko puuhasta autuaan tietämätön
joo mutta se oli sillon seNii, sää olit sellanen vähän kiltti poika
Joo ja mulla ainakin helpolla tekee turvotusta ja taas toisaalta vatsa ollut välillä sekaisin.Päivää!
Ahterista tää helle.
Yölläkin saa ravata kusella jos juo päivällä tarpeeksi ja silti särkee päätä aamulla.
Mulla oli ihastus mutta en mää tolleen käyttäytynyt. Tupakin polton aloitin ennen seiskaa ko muutki poltti. Mutta mä oon ollut aina rauhallinen tyyppi.No koko ajan piti olla jonkun pojan perässä ja joka toinen poika/mies oli komea jota piti tuijotella ja päiväkirjan sivut täyttyi pikkutuhmista jutuista (luettiin niitä joskus toisillemme kavereiden kesken takapihan nurmikolla) ja kahden kerrostalon esiteinitytöt tykättiin samasta pojasta ja haluttiin hengailla hänen seurassaan jne jne...seiskalle siirryttäessä piti kokeilla tupakkaa, koska se poikakin poltti ja onneks mulla jäi kokeiluihin!
Niin ja alakerran pyöräkellarissa kaikki tytöt kilpaili kuka sais istua hänen vieressään
kaitpa ku sulla on ne harmoonitJoo ja mulla ainakin helpolla tekee panetusta ja taas toisaalta pimpsaki ollut välillä sekaisin.
Emminäkään pahimmasta päästä ollut, mutta sillon mentiin helposti porukan mukana...Mulla oli ihastus mutta en mää tolleen käyttäytynyt. Tupakin polton aloitin ennen seiskaa ko muutki poltti. Mutta mä oon ollut aina rauhallinen tyyppi.
tuo on oikeinki heleppo uskoaminä olin ihan pahimmasta päästä ja sain muutkin tytöt helposti mukaan vouhotukseeni...
No onneksi on avuliaat huoltomiehet ja isännöitsijäNo niinpä!
Tää sijainti on yksi suurimmista syistä miks olen kitkutellut asua tässä, vaikka asunto itsessään on täynnä vaikka mitä vikoja!
Sulla on kyllä nuorekkaita ja rentoja kavereita.Toisessa kerroksessa...
Ei otettu, ihan vaan pulahettiin ja uitiin ja kelluskeltiin tovi
No säähän asutkin siellä landella. Ainoa uinti siellä taitaa olla, kun lehmä tippuu lietekaivoon ja bönde joutuu sinne onkimaan sitä ylösSulla on kyllä nuorekkaita ja rentoja kavereita.
Ei täällä mammat mene yöaikaan uimaan.