Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mitäs teidän juhannusmenuuhun kuuluu?
Skumppapullo (pieni) on tien toiselta puolelta tulossa tänne huomenna ja tuo ystävättären mukanaan...sen lisäksi olen jemmannut ittelleni kanaa ja kalaa ja piti ostaa pussillinen taffelin perinteisiä poimusipsuja myös niin ja kivennäisvettä..
Jaa,ei oo ehtinyt miettimään eikä ostamaan mittään. Kaipa silliä,uusia pottuja voita,kaipa maggaraa

Täälläpä muuten käki kukkuu joka ilta
Mun kaveri kerran vakuutteli yks kesäilta, kun oltiin alle kymmen vuotiaina kalassa kesäyönä..että me eletään niin monta vuotta kuin käki kukkuu:eek:
Hitsi että pelästyin ja aattelin vaan käen kukunnan loputtua että onneks on vielä reilusti elinaikaa jäljellä, kun kuolen vasta n. 15 vuotiaana:eek:

Mun kaveri kerran vakuutteli yks kesäilta, kun oltiin alle kymmen vuotiaina kalassa kesäyönä..että me eletään niin monta vuotta kuin käki kukkuu
Hitsi että pelästyin ja aattelin vaan käen kukunnan loputtua että onneks on vielä reilusti elinaikaa jäljellä, kun kuolen vasta n. 15 vuotiaana
Mä taidan sitten elää aika vanhaksi, koska toi painaa menemään koko illan :D

• Rakkaus
Reactions: Elena777
Me ollaan kyllä tissikaksoset
Tissikaksoset tuntuvat olevan moden epäsuosiossa, koska r0sin alkuperäinen viesti näyttää kadonneen. Moderaattorit voisivat edes hieman kunnioittaa suomalaisia juhannusperinteitä.

Komenttina kuvaan (eli tiedoksi @r0s ), oikein kivat tissit, juuri sopivan kokoiset. :love: Onnittelut myös Elenalle, jos hänen paidastaan löytyy samanlalainen pari. :love:

Kuvataiteen juhannushenkinen klassikko: Väinämöisen venematka

Tissikaksoset tuntuvat olevan moden epäsuosiossa, koska r0sin alkuperäinen viesti näyttää kadonneen. Moderaattorit voisivat edes hieman kunnioittaa suomalaisia juhannusperinteitä.

Komenttina kuvaan (eli tiedoksi @r0s ), oikein kivat tissit, juuri sopivan kokoiset. Onnittelut myös Elenalle, jos hänen paidastaan löytyy samanlalainen pari.

Kuvataiteen juhannushenkinen klassikko: Väinämöisen venematka
Kiitos kiiitos, toivoin pitkään itselleni isompia kunnes aloin tykkäämään erään ystävättäreni ansiosta omistani ja ymmärsin, ettei ole minun ongelma jollei nämä kelpaa tällasenaan :love:

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja m1es
Kiitos kiiitos, toivoin pitkään itselleni isompia kunnes aloin tykkäämään erään ystävättäreni ansiosta omistani ja ymmärsin, ettei ole minun ongelma jollei nämä kelpaa tällasenaan
Miksi kaikkien naisten pitäisi näyttää samankaltaisilta? tässä tapauksessa makuja todellakin on monia, kaikille löytyy ihastujansa. Onneksi Suomessa ei vielä ihan mahdottomuuksiin ole mennyt tuo silikonitäytteiden tursotus, mutta hieman huolestuttava on suunta.

Yhteistyössä