Kukkuu kukkuu kukkuu.....Kukkuu?
Jaa,ei oo ehtinyt miettimään eikä ostamaan mittään. Kaipa silliä,uusia pottuja voita,kaipa maggaraaMitäs teidän juhannusmenuuhun kuuluu?
Skumppapullo (pieni) on tien toiselta puolelta tulossa tänne huomenna ja tuo ystävättären mukanaan...sen lisäksi olen jemmannut ittelleni kanaa ja kalaa ja piti ostaa pussillinen taffelin perinteisiä poimusipsuja myös niin ja kivennäisvettä..
Kukkuu kukkuu kukkuu.....
Kukkuu
Jaa,ei oo ehtinyt miettimään eikä ostamaan mittään. Kaipa silliä,uusia pottuja voita,kaipa maggaraa
Joo mansikat namUudet potut ja mansikat ovat musta se juhannusjuttu.
Miksi, oi miksi en ostanut uusia pottuja juhannukseks ja silliä??
Joo vielä kerkee mutku mulla on jääkaapissa jo kaikkea muuta
Niin mutku huomiseksMitä väliä?
Sunnuntainakin on kaupat auki ja uusia pottuja tarjolla ja silliä saa ympäri vuoden.
Niin mutku huomiseks
Täälläpä muuten käki kukkuu joka iltaKuk-kuu! ;D
Mun kaveri kerran vakuutteli yks kesäilta, kun oltiin alle kymmen vuotiaina kalassa kesäyönä..että me eletään niin monta vuotta kuin käki kukkuuTäälläpä muuten käki kukkuu joka ilta
Mä taidan sitten elää aika vanhaksi, koska toi painaa menemään koko illanMun kaveri kerran vakuutteli yks kesäilta, kun oltiin alle kymmen vuotiaina kalassa kesäyönä..että me eletään niin monta vuotta kuin käki kukkuu
Hitsi että pelästyin ja aattelin vaan käen kukunnan loputtua että onneks on vielä reilusti elinaikaa jäljellä, kun kuolen vasta n. 15 vuotiaana
Varuilta kukkuu vielä kun oot 150v.Mä taidan sitten elää aika vanhaksi, koska toi painaa menemään koko illan
En haluis kyl olla impotentti niin montaa vuotta...Varuilta kukkuu vielä kun oot 150v.
TMINyt meen sänkyyn, munasillaan
Niin, mites se Roope-setä aina sanoo: Parempi olla rikas ja terve kuin köyhä ja kipee.Jep. Parempi kuolla nuorena ja terveenä kuin vanhana kivuista kituen
Tissikaksoset tuntuvat olevan moden epäsuosiossa, koska r0sin alkuperäinen viesti näyttää kadonneen. Moderaattorit voisivat edes hieman kunnioittaa suomalaisia juhannusperinteitä.Me ollaan kyllä tissikaksoset
Kiitos kiiitos, toivoin pitkään itselleni isompia kunnes aloin tykkäämään erään ystävättäreni ansiosta omistani ja ymmärsin, ettei ole minun ongelma jollei nämä kelpaa tällasenaanTissikaksoset tuntuvat olevan moden epäsuosiossa, koska r0sin alkuperäinen viesti näyttää kadonneen. Moderaattorit voisivat edes hieman kunnioittaa suomalaisia juhannusperinteitä.
Komenttina kuvaan (eli tiedoksi @r0s ), oikein kivat tissit, juuri sopivan kokoiset. Onnittelut myös Elenalle, jos hänen paidastaan löytyy samanlalainen pari.
Kuvataiteen juhannushenkinen klassikko: Väinämöisen venematka
Miksi kaikkien naisten pitäisi näyttää samankaltaisilta? tässä tapauksessa makuja todellakin on monia, kaikille löytyy ihastujansa. Onneksi Suomessa ei vielä ihan mahdottomuuksiin ole mennyt tuo silikonitäytteiden tursotus, mutta hieman huolestuttava on suunta.Kiitos kiiitos, toivoin pitkään itselleni isompia kunnes aloin tykkäämään erään ystävättäreni ansiosta omistani ja ymmärsin, ettei ole minun ongelma jollei nämä kelpaa tällasenaan
Oli rosin ja ihan älyttömän nätit, sellaset timmit <3Siis oliko se kuva ihan oikeesti ros:n tisseistä? Oliko?
Mä luulin, et se oli jostain vaan napattu kuva kun oli niin kauniit tissit.
-menee häpeemään omia tissejään saunan taa -
No ei ollut timmejä nähneetkään. Sellaiset lurpsat.Oli rosin ja ihan älyttömän nätit, sellaset timmit <3