Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mitäs teidän juhannusmenuuhun kuuluu?
Skumppapullo (pieni) on tien toiselta puolelta tulossa tänne huomenna ja tuo ystävättären mukanaan...sen lisäksi olen jemmannut ittelleni kanaa ja kalaa ja piti ostaa pussillinen taffelin perinteisiä poimusipsuja myös niin ja kivennäisvettä..
Grillistä lohta, pekoninyyttejä ja vuohenjuustoa sekä lisäksi salaattia. Jälkkäriksi tehdään muurinpohjalättyjä. Juomana kaivovesi sekä viiniä.

Voisin kertoa mutta en voi koska en kirjoita pitkiä viestejä koska ne ovat niin vaikeasti ymmärrettävissä vika ei siis ole lukijassa vaan kirjoittajassa jota jopa kertojaksi sanotaan.

Skumppapullo (pieni) on tien toiselta puolelta tulossa tänne huomenna ja tuo ystävättären mukanaan...sen lisäksi olen jemmannut ittelleni kanaa ja kalaa ja piti ostaa pussillinen taffelin perinteisiä poimusipsuja myös niin ja kivennäisvettä..

• Haha
Reactions: Elena777
kaikenlaista kun ottaa huomioon että juhannus kestää kolme päivää

r0s

Pakko tunnustaa, ettei ole tarkempaa tietos.

Velipoika tehtailee drinksuja. Ostin useampaa erilaista tuoremehua sitä tarkoitusta varten.
Sit grillataan. Lihaa on taatusti ja rehuja grillissä ja tuoreena. Usein on ollut savukalaa. Ja uusia pottuja

Mummulaan, äidille, siis mennään koko poppoo. Teltat mukaan ni pihaan mahtuu nukkumaan jos sisällä on ahdasta/kuuma.

Pakko tunnustaa, ettei ole tarkempaa tietos.

Velipoika tehtailee drinksuja. Ostin useampaa erilaista tuoremehua sitä tarkoitusta varten.
Sit grillataan. Lihaa on taatusti ja rehuja grillissä ja tuoreena. Usein on ollut savukalaa. Ja uusia pottuja

Mummulaan, äidille, siis mennään koko poppoo. Teltat mukaan ni pihaan mahtuu nukkumaan jos sisällä on ahdasta/kuuma.
Sillon kun porukassa on hyvä yhteishenki, on tollanen juhannus ihan mahtava tapa viettää yhteistä aikaa:)

Yhteistyössä