Eivät tajunneet tehdä perusteellisempaa työtä ja nyt sun tisut näkyy lainauksissa koko maailmalle foevöhMut hei miettikää. Ne poistivat mun alkuperäisen viestin mutta noissa lainatuissahan linkki on yhä.
Eivät tajunneet tehdä perusteellisempaa työtä ja nyt sun tisut näkyy lainauksissa koko maailmalle foevöhMut hei miettikää. Ne poistivat mun alkuperäisen viestin mutta noissa lainatuissahan linkki on yhä.
ne on niin hyviäMä olen lueskellut eilen ja tänään feissarimokia ja ei hyvää päivää ihmisten aivopieruja välillä
Ihan hulvattoman hauskoja, varsinkin ne missä joku suuttuu kesken kaiken ja alkaa rageemaan täysillä, eikä muut ymmärrä yhtään miksi.ne on niin hyviä
Voi olla että menen kohta nukkumaan tai en välttämättä mene nukkumaan mutta otan vaatteet pois ja menen sänkyyn mutta menen siis vaan oleskelemaan sinne en muuta tai no palstailen hetken tai no ainakin hrtken
Niin, ei se määrä vaan se laatu.....Minulla on kolmet aivot
Grillistä lohta, pekoninyyttejä ja vuohenjuustoa sekä lisäksi salaattia. Jälkkäriksi tehdään muurinpohjalättyjä. Juomana kaivovesi sekä viiniä.Mitäs teidän juhannusmenuuhun kuuluu?
Skumppapullo (pieni) on tien toiselta puolelta tulossa tänne huomenna ja tuo ystävättären mukanaan...sen lisäksi olen jemmannut ittelleni kanaa ja kalaa ja piti ostaa pussillinen taffelin perinteisiä poimusipsuja myös niin ja kivennäisvettä..
Mitäs teidän juhannusmenuuhun kuuluu?
Skumppapullo (pieni) on tien toiselta puolelta tulossa tänne huomenna ja tuo ystävättären mukanaan...sen lisäksi olen jemmannut ittelleni kanaa ja kalaa ja piti ostaa pussillinen taffelin perinteisiä poimusipsuja myös niin ja kivennäisvettä..
Niin, ei se määrä vaan se laatu.....
Muurinpohjalättyjä ....siitä on vuosia kun olen viimeks syönyt!Grillistä lohta, pekoninyyttejä ja vuohenjuustoa sekä lisäksi salaattia. Jälkkäriksi tehdään muurinpohjalättyjä. Juomana kaivovesi sekä viiniä.
kaikenlaista kun ottaa huomioon että juhannus kestää kolme päivääMitäs teidän juhannusmenuuhun kuuluu?
Mitäs teidän juhannusmenuuhun kuuluu?
Mun lapsuudessa aikuisilla tahtoi juhannus venähtää viikoksi ja viina virtasi niinkin railakkaasti, että muutamaankin otteeseen tuli poliisit paikallekaikenlaista kun ottaa huomioon että juhannus kestää kolme päivää
Sillon kun porukassa on hyvä yhteishenki, on tollanen juhannus ihan mahtava tapa viettää yhteistä aikaaPakko tunnustaa, ettei ole tarkempaa tietos.
Velipoika tehtailee drinksuja. Ostin useampaa erilaista tuoremehua sitä tarkoitusta varten.
Sit grillataan. Lihaa on taatusti ja rehuja grillissä ja tuoreena. Usein on ollut savukalaa. Ja uusia pottuja
Mummulaan, äidille, siis mennään koko poppoo. Teltat mukaan ni pihaan mahtuu nukkumaan jos sisällä on ahdasta/kuuma.
Nyt meen sänkyyn, munasillaan
helposti, täällä on vain 19Ei kai näillä keleillä vaatteitakaan voi pitää?
Ei kai näillä keleillä vaatteitakaan voi pitää?