@Hopeanuoli Onko vuoto helpottanut? Toivottavasti ärtyi vain ultrauksesta ja viikon päästä siellä myös näkyisi syke
Paljon tsemppiä ja ymmärrän tuon huolen täysin, kun itsekin täällä panikoinut plussauksesta asti.
@Enerisa3 Minulla myös ystävällä ollut kahdessa raskaudessa vuotoa. Toisessa niukkaa ruskeaa silloin kun menkkojen piti alkaa ja toisesta vuotoa menkkojen verran, eikä edes testiä tehnyt, kun luuli menkkojen alkavan
Pikkuinen siellä silti oli ja kaikki hyvin.
On:
Minulla ei sen eilisen jälkeen ole vuotoa näkynyt (koputtaa puuta) ja mielikin tänään vähän parempi
Alaselän polttelut on kyl aikamoisia, mut oon päätellyt, et taitaa olla ihan normaalia, kun menkkojen aikaankin mulla todella voimakkaat polttelut ja tuntuu, et kroppa ei tiedä olevansa raskaana
Rinnan patitkin alkoi tänään taas kipeytymään. Sekin jännä, että menkkojen aikaa se kipu alko tasan 6pvä ennen menkkoja ja lakkas 2pvä ennen menkkoja. Ja nyt plussa kierrossa kävi ihan samanlailla. Eilen illalla kävin puskaan yökkimässä, mutta mitään ei onneksi tullut. Oli illalla vielä stressitasot aika korkealla, ni veikkaan, et sen takia tuli heikko olo.
Nyt sit vaan peukut pystyssä, että kaikki kuitenkin ok. Kaikille muillekin paljon peukkuja ja tarrasukkia