Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Jännä miten tällasilla aurinkoisilla säillä häviää ruokahalu jonnekin muualle...ei niin minkäänlaista mielitekoa tai pienintäkään tunnetta siitä, että pitäis syödä jotain.

Vois koettaa jos joku raikas salaatti maistuis. Onneks kotimaiset salaattitarpeet on nyt halpoja ja ah niin hyvän makusia!

Ihan parasta helteellä on sekarehusalaatti missä vielä on rapsuksi paistettua kylmää pekonia ja vesimelonia.

Päivää,etäpäivä ohi ja tehtävät tehty.Meinas aika loppua kesken ja niska-hartia-alue kipeytyi.
Mutta nyt onkin loppupäivä vapaata, äsken hörpin suklaapirtelöä parvekkeella kun lounaskin venyi.

Njaaa,pitää taas miettiä ja ehtiä mitä vaatteita ottaa mukaan sinne kunnon paikkaan. Pari mekkoo meinasin ottaa mukaan tavallisten housut/ t-paitojen lisäksi ja tietysti ulkoilu/urheiluvaattet/kengöt/
uimapuku. Pari pitkää paitaa ja neuletakki jos tulee viileää.
Toivottavasti olis hyvät ilmat ensiviikolla.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Juu! Vaatteet pois raikas komiasti
Mulla on humalassa niin kaunis lauluääni että sillä kehtaa laulaakkin, selvinpäin ei oo...
Mä tein kerran snäpissä lauluvideon kaverin kanssa ja oltiin ihan onnessamme siitä miten hyviltä kuulostettiin...seuraavana päivänä selvinpäin ei jostain syystä pystynyt enää kuuntelemaan sitä biisua hirnumatta veet silmissä...meni sujuvasti sanat ja sävelet yhtä aikaa sekaisin :whistle: :whistle:

Mulla tänään taas: Paistettua paprikaa, uutta sipulia, purjon puolikas palasina ja herkkusieniä, lisäksi laitoin joukkoon kasvisfonduen.
Sen lisänä raikasta salaattia: Pehtoorin ja jäävuorisalaattia, tomaattia, tuorekurkkua, suolakurkkua, raakaa (uutta) sipulia, siemensekoitus, salaattijuustonpalasia...onneks kumpaakin jäi huomisellekin, ei tartte huomenna miettiä mitä tekis tai mitä hakis kaapasta :giggle:

• Tykkää
Reactions: r0s, m.e.k. ja Kais
Mulla tänään taas: Paistettua paprikaa, uutta sipulia, purjon puolikas palasina ja herkkusieniä, lisäksi laitoin joukkoon kasvisfonduen.
Sen lisänä raikasta salaattia: Pehtoorin ja jäävuorisalaattia, tomaattia, tuorekurkkua, suolakurkkua, raakaa (uutta) sipulia, siemensekoitus, salaattijuustonpalasia...onneks kumpaakin jäi huomisellekin, ei tartte huomenna miettiä mitä tekis tai mitä hakis kaapasta
Ainnnniiiiin ja ruoan joukossa oli myös miniporkkanoita :love:

• Tykkää
Reactions: Kais ja m.e.k.

Yhteistyössä