No juu. Ja kun nyt oon salaatteja tehnyt keväällä paljon, niin tänään iltaruoka saa olla perinteistä lihapullaa, muusia ja kylkeen punajuurisiivuja.hintaa tuollekki kertyy
No juu. Ja kun nyt oon salaatteja tehnyt keväällä paljon, niin tänään iltaruoka saa olla perinteistä lihapullaa, muusia ja kylkeen punajuurisiivuja.hintaa tuollekki kertyy
ala tarjoilemaan, luulen että kelpaisMelkoisen lämmin.
Työmaalla voitais mun mielestä näillä keleillä tarjoimla jääkahvia kuuman sijaan. Tai vaik pehmisjäätelöä.
Jännä miten tällasilla aurinkoisilla säillä häviää ruokahalu jonnekin muualle...ei niin minkäänlaista mielitekoa tai pienintäkään tunnetta siitä, että pitäis syödä jotain.
Vois koettaa jos joku raikas salaatti maistuis. Onneks kotimaiset salaattitarpeet on nyt halpoja ja ah niin hyvän makusia!
En mä ehdi edes kauppaan ku pitää jotain hiivatin ruuveja ja muttereita.ala tarjoilemaan, luulen että kelpais
Kai sä muistit laulaa siellä ojassa maatessas?Tietäsitpä vaan koko totuuden
Kanapekonia rapsakkaina palasina joukkoonIhan parasta helteellä on sekarehusalaatti missä vielä on rapsuksi paistettua kylmää pekonia ja vesimelonia.
niin, ei se ole päissään joka retkottaa ojassa vaan se joka ei siellä laulaKai sä muistit laulaa siellä ojassa maatessas?
Juu! Vaatteet pois raikas komiastiKai sä muistit laulaa siellä ojassa maatessas?
Kyä näin o!niin, ei se ole päissään joka retkottaa ojassa vaan se joka ei siellä laula
Mä tein kerran snäpissä lauluvideon kaverin kanssa ja oltiin ihan onnessamme siitä miten hyviltä kuulostettiin...seuraavana päivänä selvinpäin ei jostain syystä pystynyt enää kuuntelemaan sitä biisua hirnumatta veet silmissä...meni sujuvasti sanat ja sävelet yhtä aikaa sekaisinJuu! Vaatteet pois raikas komiasti
Mulla on humalassa niin kaunis lauluääni että sillä kehtaa laulaakkin, selvinpäin ei oo...
Äh tekee mieli makeaa. On mulla makeispussi mutta säästän sen ensiviikkoon
siikaa ja uusia pottuja
Nam,kiittiOis hunajamelonia ja verkkomelonia *ojentaa*
Oispasiikaa ja uusia pottuja
Ainnnniiiiin ja ruoan joukossa oli myös miniporkkanoitaMulla tänään taas: Paistettua paprikaa, uutta sipulia, purjon puolikas palasina ja herkkusieniä, lisäksi laitoin joukkoon kasvisfonduen.
Sen lisänä raikasta salaattia: Pehtoorin ja jäävuorisalaattia, tomaattia, tuorekurkkua, suolakurkkua, raakaa (uutta) sipulia, siemensekoitus, salaattijuustonpalasia...onneks kumpaakin jäi huomisellekin, ei tartte huomenna miettiä mitä tekis tai mitä hakis kaapasta