On, ole hyvä.Olisko mullekki kahveeta?
Ei juonut.Ei
Rättis ryysti ne kaikki
kiva ku säästit tilkan mullekkiiOn, ole hyvä.
Mitäs ihmettä hää sitten teki sun kahvipannun luona sellanen sankko kainalossa?Ei juonut.
jos se toi sillä sankolla maitoa?Mitäs ihmettä hää sitten teki sun kahvipannun luona sellanen sankko kainalossa?
Herttinen sentäänHuomenta!
Ihana aamu, ja ihana oli iltakin, olin pyörällä baarissa ja se lämmenneen keskikaljan tuoksu oli huumaava kun tulin kympin jälkeen kotiin päin täysin lärvit seis ja pakarat olalla!
Kostean kesäillan vehreys siellä katuojassa maatessa, kaikki kasvit ja kukat sekä ihmisten heittämät muovijätteet, tuoksuu niin ihanasti tähän aikaan ett' saatoin ehkä hetken oksentaa päälleni ennenkuin sammuin!
10 litraa maitoa yhen kahvikupillisen takia?jos se toi sillä sankolla maitoa?
Toi mulle marjoja.Mitäs ihmettä hää sitten teki sun kahvipannun luona sellanen sankko kainalossa?
ai salaatti halpaa? niiden sisältämät ravintoaineet ovat prkl kalliimpia kuin siikafileessä tai kylmäsavuporossaJännä miten tällasilla aurinkoisilla säillä häviää ruokahalu jonnekin muualle...ei niin minkäänlaista mielitekoa tai pienintäkään tunnetta siitä, että pitäis syödä jotain.
Vois koettaa jos joku raikas salaatti maistuis. Onneks kotimaiset salaattitarpeet on nyt halpoja ja ah niin hyvän makusia!
Juu. On ihanaa kun suomalainen kirsikkatomaattirasia ei maksa suunnilleen 2500 euroa...Jännä miten tällasilla aurinkoisilla säillä häviää ruokahalu jonnekin muualle...ei niin minkäänlaista mielitekoa tai pienintäkään tunnetta siitä, että pitäis syödä jotain.
Vois koettaa jos joku raikas salaatti maistuis. Onneks kotimaiset salaattitarpeet on nyt halpoja ja ah niin hyvän makusia!
Millasta salaattia sää oikein veät kitusiis, jos se on siikaa ja poroa kalliimpaa?ai salaatti halpaa? niiden sisältämät ravintoaineet ovat prkl kalliimpia kuin siikafileessä tai kylmäsavuporossa
niiden sisältämät ravintoaineet...Millasta salaattia sää oikein veät kitusiis, jos se on siikaa ja poroa kalliimpaa?
Salaatti voi olla ruokaisa salaatti.niiden sisältämät ravintoaineet...
...joita salaatissa ei juurin ole toisin kuin porossa
hintaa tuollekki kertyySalaatti voi olla ruokaisa salaatti.
Itse teen perus jääsalaatti-kurkku-tomaattissysteemistä joko lohi-feta-kananmunaversiota tai kananmuna-pesto-feta -versiota.
aaa no mutta sehän riippuu ihan siitäkin mitä salaattia sinne laittaa...tomaatissa on hyviä ravintoarvoja ja esim. kalassa ja kanassa on roheiinia ja niitä laitan joukkoon usein ja erilaisia juustopaloja sekä tietysti oliiveja ja siemeniä antamaan kuituaniiden sisältämät ravintoaineet...
...joita salaatissa ei juurin ole toisin kuin porossa
Tietäsitpä vaan koko totuudenollu ellinooralla melko näyttävä kotiinpaluu terassikierrokselta
Mulla ihan vähän kävi mielessä että kuinka tuo kostea kesäilta laittanee sun mielikuvituksen laukkaamaan mut ihan noin villiä en osannut odottaaHerttinen sentään