Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Mitä teille kuuluu? <3 Täällä vuodon kanssa fiilistelen jo vähän tulevaa ja toivon että tyhjennys menee ok. Kauanko teillä on kestänyt jälkivuoto keskenmenosta?
Muistelin että täällä tainnut olla yhdestä kahteen viikkoon...
Naistentautien polin lääkäri suositteli niitä yksiä kuukautisia ennen yrittämisen aloitusta, mutta sanoi että mitään ehkäisyä ei kannata aloittaa kuitenkaan tässä välissä. Hmmm.

Pari vuotta sitten lääkäri totesi että antaa palaa saman tien vaan kun vuoto on loppunut kokonaan. Kumpaa uskoa?
mulla oli spontaani keskenmeno rv7+ ja yhteensä n 2 viikkoa kesti. Tuhrua toki viimeiset päivät, mutta väitän jotta ovulaatiokin oli jo sitten kp 17 keskenmenon jälkeen. :) niin selvät oireet
 
  • Tykkää
Reactions: Santso
Ois taas ovishetket käsillä. Jäätävää tää pahoinvointi ovulaation aikaan.
Pe-su välillä ovis todennäköisesti :)

Ja juhannuksen aikaan sais testailla, ollaan tosin mökillä, nii mielenkiintoista testaanko ennen vai jälkeen reissun..
 
Mulla tuo edellinen alun keskenmeno..vko 6 niin alkoi yöllä niin et koko sänky tuli verta täyteen..vuosin 2vrk kuin seula ja sitten loppui kuin seinään se vuoto..ois varmaan pitäny lähtee jo näytille, mutta sanoivat päivystyksestä että jos ei helpota niin sitten ja tyhjeni ainakin kunnolla..yksi kierto oli välissä mikä venyi kp 35 asti ja nyt taas plussasin..pelkään ihan hulluna tuota, että yhtä-äkkiä yöllä taas herään verenvuotoon..oon nukkunu huonosti kun vähänkään nippasee niin herään..ei oo helppoa ei..nyt vasta 5:s vko menossa..ehkä kun kierto ollut mitä on..tein ekan haamun jo kp 21, mutta minusta ovis oli tosi aikaisin
 
vierailija
Millaisia keskenmenoja teillä on ollut. Mä oon varma että mulla meni raskaus kesken torstaina. Menkat ei ollut myöhässä. Mutta tuli sellaista veri hyytymää ja nyt alkoi menkat 3 pvä aikaisemmin mitä normaalisti. Raskaustesti näytti negaa. Mulla ei ole menkat koskaan ollut näin aikaisin. Nyt on myös normaalia kivuliaammat menkat. Oon lähes kaksin kerroin. Mua nyt pelottaa jos raskaudun uudestaan että jos sekin menee kesken. Ikää mulla on jo niin paljon että raskaus on aina riski. 41 v.
 
Täällä dpo 8 oletetusta oviksesta. Kp25 km vuodon alusta. Eilen dpo7 tuli verta valkkarin seassa yhdellä vessa reissulla. Ajattelin, että alkaa ihan normaalisti kierto pikkuhiljaa tiputtelulla, kun kierto normaalisti sen 27. Mutta ei ole sen jälkeen ollut mitään vuotoa. Jotain välivuotoa siis. Raskauteen en jaksa jotenkin uskoa kun yhden kerran on talletettu ovis päivänä. Ihan niin hyvään tuuriin ei löydy luottoa. Ei ole kyllä oireitakaan. Loppukierron normaalit kolotukset.
 
Millaisia keskenmenoja teillä on ollut. Mä oon varma että mulla meni raskaus kesken torstaina. Menkat ei ollut myöhässä. Mutta tuli sellaista veri hyytymää ja nyt alkoi menkat 3 pvä aikaisemmin mitä normaalisti. Raskaustesti näytti negaa. Mulla ei ole menkat koskaan ollut näin aikaisin. Nyt on myös normaalia kivuliaammat menkat. Oon lähes kaksin kerroin. Mua nyt pelottaa jos raskaudun uudestaan että jos sekin menee kesken. Ikää mulla on jo niin paljon että raskaus on aina riski. 41 v.
itsellä ei ole varhaisesta keskenmenosta kokemusta, mutta rv7+ viikolla sitä vuotoa ja hyytymää oli kyllä todella paljon. Kipujakaan ei paljon normaalia kovaa menkkakipua enemmän. Ehkä jonkin verran Toki. Itsellä ikää pian 39 ja samoja mietteitä tässä pohtii keskenmenon jälkeen, jotta kuinka Tässä enää raskautuu. Toki raskauduin heti kierrosta jossa ehkäisyn kanssa otettiin rennommin.Joten toisaalta voi raskautua edelleen helposti, kuin nuorenakin kävi.
 
Täällä km ja kkm 6- ja 7-viikoilla, kyllä runsas vuoto hyytymineen kuului kummassakin asiaan...
Nyt 7. vuotopäivä ja alkaa olla ihan tuhrua vaan. Ei kyllä tietoakaan mistään kuukautisten jälkeisistä munasarjatuntemuksista. Tuliskohan ovis myöhemmin kuin normaalikierroissa.

Koetan olla laittamatta itselleni paineita, vaikka vauvakuume on kyllä nyt tosi paljon kovempi kuin ennen tätä kesken mennyttä raskautta. Tuntuu että plussa tulee helpommin kun ei stressaile tai aseta itselleen mitään raskautumistavoitteita..
 
Täällä jo eilen vähän säikähdin lähtikö uusi raskaus käyntiin heti km kierrosta kun rfsu liuska antoi haalean vaaleanpunertavan viivan ja samoin tänään aamulla. No haalea vuoto alkoi heti aamulla ja nyt näyttäisi lisääntyvän eli menkat alkaa täysin normaali kierron mukaisesti. Voiko menkat alkaa jos hcg edelleen koholla vai sainko mä vain jotkut mega viivanpaikat tuohon testiin? Pc liuska oli silloin vajaa pariviikkoa sitten mielestäni ihan nega. Ehkä viivanpaikka vielä näkyi, mutta negatiiviseksi sen tulkitsin.


Ja muoks. Ei käytä aijaa edelleenkään toimivan. Siinä pitäis olla kuva testeistä
 
Jaaha meikäläinenki on takas täällä. Eilen rv 9+4 alko verenvuoto ja tänään vatsakrampit, ei tule tammikuista meille.

@Loree Mulla meni tuulimunassa vuodon alkamisesta 2vko siihen että raskaustestissä oli enää ihan haalea viiva ja samana päivänä gynellä todettiin että kohtu on tyhjä ja munasarjat siinä tilassa kuin kuukautisten jälkeen. Tästä meni 2vko ovikseen!
 
Loree: mulla meni se 2 viikkoa minun mielestä ekaan nega testiin. Toki nyt en sitten tiedä mitä nuo viivat testissä oli eilen ja tänään kun vuotoakin jo vähän uudelleen. Nyt siis torstaina tulee keskenmenosta se 4 viikkoa. Mulla ei ole hcg arvoja seurattu ollenkaan. 7+ viikolla siis alkoi itsekseen vuotaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Loree
Ootko ollut @LaTiLa lääkäriin yhteydessä? Voisiko olla, että keskenmeno ei oo ollut ihan täydellinen vaan sinne on jäänyt jotain materiaalia vielä, joka aiheuttaa nyt vuotoa ja testeihin haamuja. Kävisin ehkä tsekkauttamassa, ettei vaan tule mistään tulehdusta tai muuta. :)
 
Ootko ollut @LaTiLa lääkäriin yhteydessä? Voisiko olla, että keskenmeno ei oo ollut ihan täydellinen vaan sinne on jäänyt jotain materiaalia vielä, joka aiheuttaa nyt vuotoa ja testeihin haamuja. Kävisin ehkä tsekkauttamassa, ettei vaan tule mistään tulehdusta tai muuta.
Joo mä soitan huomenna, jos tuo edelleen tummenee tuo testi tai ei yhtään ala haalistua, nyt kun vuotoakin taas on. Jotenkin olisi kuitenkin hullua jos viiva vain vahvistuu edellisistä, mutta mistä näistäkään tietää. Vajaa pari viikkoa on vuoto ollut kyllä täysin pois ja nega testikin jo alla. Toki se ei ollut tämä kyseinen testi vaan pc.
 
Heippa kaikille.
Mulla meni raskaus kesken suunnilleen rv 5+2 toissaviikonloppuna. Vuotoa kesti neljä päivää ja kp 9 näytti raskaustesti negatiivista. Samana päivänä ovistikku näytti jossei positiivista, niin ainakin viittä vaille. Mietin jos se km jotenkin siellä kummitteli mutta negatiivinen raskaustesti kuitenkin vähän kumoaa tätä teoriaa.
Nyt on sitten talleteltukin useampana päivänä joten jos ovulaatio tosiaan on käsillä niin tässä pikkuisen alkaa taas haaveilu nostamaan päätään. Tänään tikuttelen vielä ovista että mitä se näyttää. Eilen ja toissapäivänä tikkuun tuli omaan silmään yhtä tummat viivat mikä myös vähän kummallista. Vai onko x) Mitään ovulaatioon viittaavia oireita en ole kuitenkaan tuntenut.
Oon lukenut paljon nopeista raskautumisista keskenmenon jälkeen ja jotenkin olen aika optimistinen. Tai toiveikas ainakin:)
 
Tässä siis tämän päivän testi alla.
https://www.flickr.com/photos/188869815@N08/49990254471/in/dateposted-public/

Testiajan jälkeen otettu kuva ja tummui vain.
https://www.flickr.com/photos/188869815@N08/49989733718/in/dateposted-public/

tänään viiva näkyi jo minuutissa testin dippaamisesta ja muina päivinä on kestänyt kauemmin. Jotenkin ajattelisin jotta on yrittänyt tapahtua jotain. Mutta ei vain pysy nyt mukana. Vähän huonoa oloa on parina päivänä ollut mutta ei oikein muuta oiretta.
 
Tässä siis tämän päivän testi alla.
https://www.flickr.com/photos/188869815@N08/49990254471/in/dateposted-public/

Testiajan jälkeen otettu kuva ja tummui vain.
https://www.flickr.com/photos/188869815@N08/49989733718/in/dateposted-public/

tänään viiva näkyi jo minuutissa testin dippaamisesta ja muina päivinä on kestänyt kauemmin. Jotenkin ajattelisin jotta on yrittänyt tapahtua jotain. Mutta ei vain pysy nyt mukana. Vähän huonoa oloa on parina päivänä ollut mutta ei oikein muuta oiretta.
Toivottavasti nyt olisi kyseessä semmoinen pikaraskaus! Mutta myös voi olla hyvä olla yhteydessä lääkäriin jos epäilyttää:)
 
Täällä rfsu liuskan viiva lähti selvästi haalenemaan eilisestä. Eli todennäköisesti oli kyse uudesta raskaudesta, toki mistä tuotakaan tietää.

tuossa siis oikealla tämän aamuinen selvösti vaaleampi kuin eilen.

tein myös kaksi muuta ja niihinkin kumpaankin tuli kyllä viivaa, pc liuskan kuvaa en tiedä sainko kuvaan. Livenä näkyy selkeämmin.
Halusin siis testata muullakin jotta näkee onko kyse vain tuosta rfsu testistä, kun siitä huonoa paljon kuullut.



 
  • Tykkää
Reactions: Santso

Yhteistyössä