Toiveissa vauva 2021

Onpa kivaa lukea hyviä uutisia!! Onnea kaikille plussanneille ihan superisti!!

Meillä kans kissoja. Kiitti hyvistä linkeistä asiaan liittyen!

Mulle voi laittaa listaan kp1. Tänään oli IVF -sunnittelu. Tuli jo toiveikkaampi olo, vaikka kuulinkin ettei puoliso pääse punktioon mukaan. Sain myös tietää, että kahdenlaisia pistoksia pistetään ja lopulta vielä irroituspiikki. Kynämallista piikkiä olenkin jo aiemmin käyttänyt, mutta nyt tulee myös sellainen normaalin näköinen piikki, joka pistetään ilmeisesti jalkaan. Sitäkin pitää pistää sitten useita päiviä. Hiukan hirvittää. Pakko pistää itse, kun puolisolla on paha piikkikammo. Nyt vaan on psyykattava ja ajateltava, että tää hoituu.

Oliko täällä muita, joilla IVF-hoito tulossa tai on tehty jo aiemmin? Toivottavasti jengiä ei haittaa, kun päivittelen ns. lapsettomuushoitoja. Varmaan olis erillinen ryhmä tällekin, mut ei tee mieli vaihtaa tätä porukkaa, kun täällä on niin hyvä meininki.
 
@Kasikuus onnea tuhannesti ihan mahtava uutinen!

Täällä olis laskettuaika 28.2. jos nyt tärppäis. Viime hetken helmikuinen, mutta kumpiki lapsi on syntyny etuajassa niin sen puoleen vois ollakin ihan reilusti helmikuinen. Jännittää, pitäisköhän mun tulla piinalistalle ekaa kertaa. Jos lauantaina oli ovis ni onko nyt dpo 2 ja huomiselle vois merkka dpo3 ? Tallettelut ainaki osu hyvin -4 -1 ja 0. Kävin muita juttuja lääkärissä ja mainitsin yrittämisestä, niin lääkäri tuumas, että niin keskimäärin 8 kk menee että tärppää, että ei kannata vielä parin kierron jälkeen yhtään murehtia.

Hei ja onnea @Loree työpaikasta. Vuosi on lyhyt aika ja kyllähän sitä sitä taas pian ehtii alottamaan yrityksen uudelleenkin, jos tähtäät niin, että voisit jäädä mammalomalle suoraan töistä sitten.
 
@Kasikuus onnea tuhannesti ihan mahtava uutinen!

Täällä olis laskettuaika 28.2. jos nyt tärppäis. Viime hetken helmikuinen, mutta kumpiki lapsi on syntyny etuajassa niin sen puoleen vois ollakin ihan reilusti helmikuinen. Jännittää, pitäisköhän mun tulla piinalistalle ekaa kertaa. Jos lauantaina oli ovis ni onko nyt dpo 2 ja huomiselle vois merkka dpo3 ? Tallettelut ainaki osu hyvin -4 -1 ja 0. Kävin muita juttuja lääkärissä ja mainitsin yrittämisestä, niin lääkäri tuumas, että niin keskimäärin 8 kk menee että tärppää, että ei kannata vielä parin kierron jälkeen yhtään murehtia.

Hei ja onnea @Loree työpaikasta. Vuosi on lyhyt aika ja kyllähän sitä sitä taas pian ehtii alottamaan yrityksen uudelleenkin, jos tähtäät niin, että voisit jäädä mammalomalle suoraan töistä sitten.
@Puolu me voidaan puolestamme piinailla myös yhtä aikaa! Mulle voi myös merkata huomiselle dpo3
Meillä ei kyl tallettelut menny ihan nappiin :/ Tais olla ainoastaan -1...

Mä oon itseasiassa vähän ajatellu, että tää kesä ihan vaan tjottailtais.. Harrastan extremelajia ja haluisin ehkä kuitenkin tän kesän kisata tosissani ja kattoa mihin rahkeet riittää - jos nyt raskautuisin, niin loppukesän/syksyn kisat pitäis kyllä jättää väliin, en ikimaailmassa uskaltais ottaa sitä riskiä että omalla toiminnallani aiheuttaisin keskenmenon tai pysyvän vaurion lapselle!
 
Onpa kivaa lukea hyviä uutisia!! Onnea kaikille plussanneille ihan superisti!!

Meillä kans kissoja. Kiitti hyvistä linkeistä asiaan liittyen!

Mulle voi laittaa listaan kp1. Tänään oli IVF -sunnittelu. Tuli jo toiveikkaampi olo, vaikka kuulinkin ettei puoliso pääse punktioon mukaan. Sain myös tietää, että kahdenlaisia pistoksia pistetään ja lopulta vielä irroituspiikki. Kynämallista piikkiä olenkin jo aiemmin käyttänyt, mutta nyt tulee myös sellainen normaalin näköinen piikki, joka pistetään ilmeisesti jalkaan. Sitäkin pitää pistää sitten useita päiviä. Hiukan hirvittää. Pakko pistää itse, kun puolisolla on paha piikkikammo. Nyt vaan on psyykattava ja ajateltava, että tää hoituu.

Oliko täällä muita, joilla IVF-hoito tulossa tai on tehty jo aiemmin? Toivottavasti jengiä ei haittaa, kun päivittelen ns. lapsettomuushoitoja. Varmaan olis erillinen ryhmä tällekin, mut ei tee mieli vaihtaa tätä porukkaa, kun täällä on niin hyvä meininki.
Meettekö jo nyt tästä kierrosta suoraan IVF hoitoihin? :)
 
@Kasikuus onnea Niin ihanaa kun pidempäänkin yrittäneet plussaa

On: Ite oon jotenkin niin loppu tähän yrittämiseen. Jotenkin semmoinen olo että vaikka se raskaus taas kohta alkaisi menee varmasti taas kesken. Huomaan et ajattelen enempi et tulisin nyt nopee raskaaksi et päästäis sit km myötä tutkimuksiin. Ahdistavaa kun ei oikeesti 2 km vielä tarkoita yhtään mitään kun järjellä ajattelee, mutta en jotenkin osaa silti olla ahdistumatta. Ja sit taas ajattelen että meillä takana vasta 8kk yritystä. Ja tänä aikana kuitenkin raskaus alkanut 2 kertaa ja yritys kerta 7 vasta käynnissä että ei sais olla näin rikki, kun monet yrittää vuosia. Hemmetti mua ei kyllä oo luotu tähän vauvan teko projektiin yhtään. Mä oon niin kärsimätön ihminen että huh huh. Tekis mieli vaan maksaa miljoonat ja mennä ivf:ään et sais nopeutettua
Tsemppiä kovasti ❤
Jokainen uusi kierto tuntuu ikuisuudelta kun se vauvan kaipuu on niin suuri❤ Mä hajoilin jo muutaman kk jälkeen ja olin valmis luovuttamaan mut sit taas sitä taistelutahtoa yllätten löytyikin.
Ymmärrän täysin tunteesi,koen noita välillä itsekin,varsinkin kun lasketut ajat ovat menneet ohi jo 3x enkä ole edelleenkään ole onnistuneesti raskaana tai mikä tarkoitus noilla km on edes. Ne on kyllä niin rankkoja:cry:Välillä jopa tulee ajatuksia haluanko enää yrittää kun se seuraavakin menee kuitenkin kesken tai pelottaa miten suhtautua jos saisikin ne 2 viivaa taas testiin. Tosi paljon luo ristiriitaisia fiiliksiä :(
Sit taas tulee tunteita ja ajatuksia siitä et mitä jos onnistuukin ja pääsee raskauden loppuun ja saakin sen vauvan syliin, se on vaan niin maailman ihanin tunne:love: (ja nyt mua itkettää tää kirjoittaminen jo) ja kiitollinen oon että oon 2 lasta tähän maailmaan saanut ja että silti rankkojen aikojen jälkeen olenkin valmis tekemään mitä vain sen eteen että miehen kanssa se yhteinen saataisiin kokea ❤
Meillähän tutkittiin km syyt kun niitä oli se 3peräkkäin ja mitään syytä ei löytynyt. Toisaalta helpottavaa toisaalta joku syykin olis helpottanut jos sen olisi voinut hoitaa eli aika ristiriitaiset olot siitäkin. Jokin tunne kuitenkin sanoi että meenpä vielä yksityiselle tutkituttaa rauta arvot ja nehän olikin persiilleen ja suoraan lääkäri sanoi että voi vaikeuttaa raskautta ja edesauttaa km, nyt sit alettiin hoitaa sitä kuntoon(y)
Toivon todella että teillä onnistuisi seuraava ja saisitte nyytin syliin eikä tutkimuksia tarvitsisikaan tehdä:giggle:
Ps. Mä en kestä miten huippu tyyppejä tää ryhmä pitää sisällään ja täältä saa aina vertaistukea,neuvoja ja mitä vaan:love:
Helpottavaa huomata ettei oo yksin et joku muukin ajattelee samoja juttuja, ootte huippunaisia:whistle::love:
Mua ei nyt jostain syystä väsytä yhtään niin tulipa tämmönen vuodatus romaani näin yönpikkutunteina, onneks kaikki muut nukkuu ni ei nää ku mä vollotan samal ku kirjotan tätä:ROFLMAO:
 
@Mirella92 Hyvä, että kuitenkin pysyit penkillä ;) Kiitos ❤

@Zennuli ja @Alinna86 Paljon voimia noiden tunteiden kanssa ❤ Itsekin pelkään kovasti, vaikka olen kokonut "keskenmenon vain" rv20+3.. Kyllä se jättää jäljet ja ei osaa olla rennosti. Nyt on pelko vielä suurempi, kun yritystä niin kauan takana (itelle pitkä aika, jollekin vaan pieni hetki elämästä) ja yhtään ei ole raskaana oleva olo. Aion silti yrittää nauttia tästä mitä täällä mahdollisesti mukana matkustaa ja otan sen vastaan mitä tuleman pitää ❤ Ette ole yksin täällä, saatte paljon tukea muilta samassa tilanteessa olevilta ja minä aion roikkua mukana vielä ties kuinka kauan ja tsempata sen minkä pystyn ❤

Pitikin mainita et lämmöistä ei mitään osaa sanoa. Hitto kun aijaa ei toimi vieläkään, ni en pääse laittaa isoa kuvaa, mutta tänä aamuna lämpö 36.9 sijaan 37.2.
Kissoista vielä, eli noi on ollut meillä 4v ja 5v ja sisäkissoja. Toki toista joskus käytetty valjaissa pihalla, mutta hyvin hyvin harvoin. Tänä kesänäkin vain kerran! :)
Vaikka nyt mitään ei olis/tulis, niin jätän silti suosiolla ton vessan miehen ja lapsien huoleksi :X3:
 
Onpa kivaa lukea hyviä uutisia!! Onnea kaikille plussanneille ihan superisti!!

Meillä kans kissoja. Kiitti hyvistä linkeistä asiaan liittyen!

Mulle voi laittaa listaan kp1. Tänään oli IVF -sunnittelu. Tuli jo toiveikkaampi olo, vaikka kuulinkin ettei puoliso pääse punktioon mukaan. Sain myös tietää, että kahdenlaisia pistoksia pistetään ja lopulta vielä irroituspiikki. Kynämallista piikkiä olenkin jo aiemmin käyttänyt, mutta nyt tulee myös sellainen normaalin näköinen piikki, joka pistetään ilmeisesti jalkaan. Sitäkin pitää pistää sitten useita päiviä. Hiukan hirvittää. Pakko pistää itse, kun puolisolla on paha piikkikammo. Nyt vaan on psyykattava ja ajateltava, että tää hoituu.

Oliko täällä muita, joilla IVF-hoito tulossa tai on tehty jo aiemmin? Toivottavasti jengiä ei haittaa, kun päivittelen ns. lapsettomuushoitoja. Varmaan olis erillinen ryhmä tällekin, mut ei tee mieli vaihtaa tätä porukkaa, kun täällä on niin hyvä meininki.
Ei haittaa, kun päivität hoidosta. Koskee/tulee koskemaan todennäköisesti useitakin täällä olevia. Milloinkas teillä alkaa hoito? Jo tästä kierrosta vai myöhemmin?
 
VAUVA 2021

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

9.6.2020

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Persikka123, ya 5/17, 1.lapsi
Myytta, ya 12/17, 2.lapsi
Hipposka, ya 8/18, 1. lapsi
Malia, ya 8/18, 1. lapsi
Mohan, ya 9/18, 1. lapsi
Hope91, ya 10/18, 1.lapsi
Keisarinna85, ya 10/18, 4.lapsi
Futurmama, ya 1/19, 1. lapsi
Jjenn, ya 1/19, 1.lapsi
Vindy, ya 1/19, 2. lapsi
Minttuni, ya 2/19, 1.lapsi
Kasikuus, ya 5/19, 4.lapsi (miehen 1.lapsi)
Kirjoh89, ya 6/19, 1.lapsi
Alinna86, ya 6/19, 3.lapsi (miehen 1.lapsi)
lulube, ya 6/19 , 1.lapsi
+ Helmiii, ya 7/19, 1.lapsi
+ Eliana, ya 7/19, 1.lapsi.
Ilona Eloisa, ya 7/19, 1.lapsi
Eeva650, ya 7/19, 2. lapsi (miehen 1.lapsi)
Millimetrii, ya 8/19, 1. lapsi
Mirella92, ya 8/19, 1.lapsi
Töppönen_, ya 9/19, 4.lapsi
Masu90, ya 9/19, 3.lapsi
Shibali, ya 9/19, 1. lapsi
illusia_, ya 9/19, 1.lapsi
Mimmi92, ya 10/19, 4.lapsi
Mariija_, ya 10/19, 1.lapsi
Enerisa3, ya 10/19, 1. lapsi
Ananas90, ya 10/19, 4. lapsi
Napsunen, ya 10/19, 2.lapsi
Piipaa93, ya 11/19, 1.lapsi
Zennuli, ya 11/19, 2.lapsi
+Matilda!, ya 12/19, 2. lapsi
+ Masunen, ya 12/19, 1. lapsi
+ Jusperi, 12/19, 1.lapsi
+ Lilmi89, 12/19, 2.lapsi
Kurkumainen ya 1/20, 1.lapsi
Sinisilmät, ya 1/20, 1.lapsi
+ mandariinilohko, ya 1/20, 2.lapsi
Bellaella22050909 ya 2/20, 2.lapsi
+ Vesinokkaeläin, ya 2/20, 2.lapsi
Loree, ya 2/20, 1.lapsi
+ Riama, ya 2/20, 2.lapsi
+ Lilje ya 2/20, 2. lapsi
Brunet82, ya 2/20, 4.lapsi
Päärynä5, 3/20, 4.lapsi
Mysteerio, 3/20, 2.lapsi
Wanti, ya 3/20, 7.lapsi
+ Uudarimama, ya 3/20, 2. lapsi
Mans115, ya 3/20, 2.lapsi
+ Elviira86, ya 3/20, 2.lapsi
Rimaleli ya 3/20, 2. lapsi
+ Bebe2021, ya 4/20 , 3.lapsi
Puolu, ya 4/20, 3. lapsi
Lillanna, ya 4/20, 3.lapsi
Santso, ya 4/20, 2. lapsi
Esba, ya 4/20, 2.lapsi
3milia, ya 4/20, 1.lapsi
Pioni89, ya 4/20, 1.lapsi
Tiukuliina89, ya 4/20, 6.lapsi
+ Hopeanuoli, ya 4/20, 1.lapsi
Äitimamino, ya 5/20, 4.lapsi
Hannaah, ya 5/20, 3.lapsi
lovecoco, ya 5/20, 1.lapsi
+ Sofia90, ya 5/20, 2.lapsi
Vohvelitohveli, ya 5/20, 1.lapsi
Melissa86, ya 5/20, 2.lapsi
Iinesankka82 ya 5/20, 2.lapsi
helmikorvakoru, ya 6/20, 1. lapsi
Tiukuna, ya 6-7/20, 1.lapsi
kolava / ya 7/20 / 2. lapsi (miehen 4.lapsi)
innap, ya 7/20, 2.lapsi
Rubikinkuutio, ya 8/20, 3.lapsi
nobelius, ya 8/20, 3.lapsi (miehen 4.lapsi)
kaaliperhonen, ya 8/20, 4.lapsi (miehen 2.lapsi)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★


Nimi Kiertopäivä


Rimaleli.......................kp 61/30
Wanti......................kp 49/34-48
Shibali..............................kp 42/24-30
Millimetrii...................kp 41/27-29
Eliana...............................kp 35/31-38
Enerisa3.....................kp 34/28-32
Eeva650.........................kp 33/28-42
Haaveilija93....................kp 29/?
Sinisilmät.........................kp 28/28-29
Hannaah................................kp 27/?
LaTila................................kp 1/27
Alinna86.........................kp 26/28
Äitimamino................kp 26/27-28
Kasikuus........................kp 25/27-28
Lillanna.............................kp 24/28-42
Tiukuliina89....................kp 23/30
Mariija_.......................kp 22/32-43
Vindy.............................kp 22/29-33
lulube..............................kp 21/29
Futurmama..................kp 21/29-34
Brunet82....................kp 21/26-28
Minttuni...........................kp 20/25
Puolu.......................kp 20/30-32
Hipposka......................kp 18/29-32
Ananas90.....................kp 18/25-26
bellaella22050909............kp 18/23
Napsunen.....................kp 18/35-45
Titi-Love....................kp 18/28-30
Persikka123.....................kp 18/32-35
helmikorvakoru......kp 15/27-28
Kirjoh89.....................kp 14/28
Minouche...................... kp 13/23
3milia.....................kp 13/25-28
Jjenn...............................kp 13/29-33
Mirella92....................kp 12/28
Keisarinna85..............kp 12/24-27
Piipaa93....................kp 11/27-28
Iinesankka82............kp 10/?
Melissa86.....................kp 10/30-36
Zennuli..........................kp 8/25-28
Lovecoco.....................kp 8/30
Mimmi92..................kp 5/26-30
Tiukuna......................kp 5/29-31
Mysteerio......................kp 1/30
Töppönen_.........................kp 1/26


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Sinisilmät..........................dpo 15
Alinna86.............................dpo 14
Eeva650.............................dpo 10
LaTila...................................dpo 10
Ananas90.........................dpo 5
Minttuni...............................dpo 5
Persikka123......................dpo 4
Puolu......................................dpo 3
Lulube...................................dpo 3
Titi-Love..............................dpo 2
Kirjoh89...............................dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Eikös me piinailla taas yhtämatkaa? Dpo 5 huomenna?
Muistelisin listasta bonganneeni. Milloin suunnittelet testaavasi?
Toivon että olisi jo teidän vuoro
Pääsisi pitkään yrittäneet jo täältä haaveilijoista pois!
Kyllä, samoissa mennään! ❤ Oon yleensä pitänyt sitä dpo 15 testipäivänä ja siihen en ole koskaan päässyt. Viime kierrossa testasin dpo 12, koska olin yhtäkkiä aamulla "ihan varma" raskaudesta. Pitäisikö nyttenkin odottaa dpo 15. Mulle se negatestin tekemimen on raskaampaa, kuin menkkojen alkaminen. Miten sinä ajattelit testata? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mirella92
Kyllä, samoissa mennään! Oon yleensä pitänyt sitä dpo 15 testipäivänä ja siihen en ole koskaan päässyt. Viime kierrossa testasin dpo 12, koska olin yhtäkkiä aamulla "ihan varma" raskaudesta. Pitäisikö nyttenkin odottaa dpo 15. Mulle se negatestin tekemimen on raskaampaa, kuin menkkojen alkaminen. Miten sinä ajattelit testata?
Ymmärrän ❤
Minä taas laskeskelen kärsimättömänä joko voi testata, joten enköhän viikonloppuna testaa :p
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
Kyllä minun eilinen viiva on jotain hcg jämiä siitä keskenmenosta. Tänään jo alkoi tuhruvuoto ja ihan normaalisti taitaa vuoto alkaa joko tänään tai huomenna. Ja ilmeisesti ne tuntemukset silloin vajaa 2 viikkoa sitten oli ovulaatiosta kuten epäilin. Edelleen sain selkeän haalean viivan samaan testiin. Tai sitten se on todella räikeä viivan paikka. Mutta toisaalta ihana että kroppa näyttää toimivan ja keskenmeno sinänsä on mennyt ”helposti”.

Yllä eilen, alla tänään

https://www.flickr.com/photos/188869815@N08/49987390293/in/dateposted-public
 
Viimeksi muokattu:
Onko muilla ollu ovulatioon aikaan/jälkeen väsymystä?
Mulla ollu nyt ihan kamala väsy muutamana päivänä, että oon nukkunut päikkärit. En yleensä nukahda päikkäreille, kuin jos oon tehny sit plussatestin pian, eli ollu raskaana, mut en oviksen aikaan muista kuin että yleensä on energinen olon. Toki kipeänä on väsynyt, mutten oo nyt kipeä. Oliskohan kroppa nyt jotenkin väsähtänyt ovulaatiosta. Jotenki ovis oireetki vaan jatkuu, vaikkakin hentona. Jälkijomoja ja hentoa limailua. Pelottaa ettei ovis tapahtunutkaan. Vaikka kivut kyllä oli sen mukaiset että jotain tapahtui.
Jotain siitepölyallergian oireita kyllä ollu nyt, et kai sekin voi väsymystä tehdä.

Mä otan nyt n. 50 g disperiniä tän loppu kierron. Viime kierrossa otin ain sillon tällön ja se kemiallinen oli. Ja muuten yritän ottas rennosti, mutta saas nähä :D testailu on vähän vaikeempaa, sillä mökille lähdetään juhannukseksi. Sielä muiden seassa on vähä hanlala testailla :D lähdetään varmaan torstaina, jolloin on dpo 11. Eli sillon aamusta ehkä voisin testata. Sillon saadaan myös tietää tuomia miehen jalasta,joutuuko leikkauspöydälle.
Mä sitäkin mietin että tietysti oviksen aikaan mies joutuu leikkaukseen ja menee koko se kierto hukkaan jos ei täs plussata ennen sitä :( toivottavasti tärppäis ennen sitä.
 
Kyllä, samoissa mennään! Oon yleensä pitänyt sitä dpo 15 testipäivänä ja siihen en ole koskaan päässyt. Viime kierrossa testasin dpo 12, koska olin yhtäkkiä aamulla "ihan varma" raskaudesta. Pitäisikö nyttenkin odottaa dpo 15. Mulle se negatestin tekemimen on raskaampaa, kuin menkkojen alkaminen. Miten sinä ajattelit testata?
Toivotaan et nyt @minttuni pääsisit noille dpo päiville❤
Mulla sama ajatus et dpo 15 teen, mikä oiskin jo huomenna, mut emmä haluu tehä sitä negaa, tiiän et mun maailma kaatuu siihen taas sit pariks päiväks... :( taidan siis jänistää siitäkin ja ootella vaa menkkoja alkavaksi.
Ja jos nyt kierto venyis niin pe. Täytyy tehä testi kun on ne kesäpippalot.
 
Onko muilla ollu ovulatioon aikaan/jälkeen väsymystä?
Mulla ollu nyt ihan kamala väsy muutamana päivänä, että oon nukkunut päikkärit. En yleensä nukahda päikkäreille, kuin jos oon tehny sit plussatestin pian, eli ollu raskaana, mut en oviksen aikaan muista kuin että yleensä on energinen olon. Toki kipeänä on väsynyt, mutten oo nyt kipeä. Oliskohan kroppa nyt jotenkin väsähtänyt ovulaatiosta. Jotenki ovis oireetki vaan jatkuu, vaikkakin hentona. Jälkijomoja ja hentoa limailua. Pelottaa ettei ovis tapahtunutkaan. Vaikka kivut kyllä oli sen mukaiset että jotain tapahtui.
Jotain siitepölyallergian oireita kyllä ollu nyt, et kai sekin voi väsymystä tehdä.

Mä otan nyt n. 50 g disperiniä tän loppu kierron. Viime kierrossa otin ain sillon tällön ja se kemiallinen oli. Ja muuten yritän ottas rennosti, mutta saas nähä :D testailu on vähän vaikeempaa, sillä mökille lähdetään juhannukseksi. Sielä muiden seassa on vähä hanlala testailla :D lähdetään varmaan torstaina, jolloin on dpo 11. Eli sillon aamusta ehkä voisin testata. Sillon saadaan myös tietää tuomia miehen jalasta,joutuuko leikkauspöydälle.
Mä sitäkin mietin että tietysti oviksen aikaan mies joutuu leikkaukseen ja menee koko se kierto hukkaan jos ei täs plussata ennen sitä :( toivottavasti tärppäis ennen sitä.
Tarkistin flosta ni mulla kans oli tässä kierrossa väsymystä oviksen tienoilla. Ei sen jälkeen enää (pistän tän vallitsevan väsymyksen ihan vaan rankan viikonlopun piikkiin :D ), mut pari päivää ennen. Ja itseasiassa nyt huomasin et samoilla kiertopäivillä myös viime kierrossa oon merkannu väsymyksen ylös.
 

Yhteistyössä