Toiveissa vauva 2021

Heippa!
Onkohan teillä tietoa;
Mulla on menossa kiertopäivä 9 siitä, kun alkoi vuoto kemiallisen raskauden jälkeen. Ovistikut huusi kaapissa ja tein semmoisen. Aluksi tuli vaalea viiva testiviivan viereen ja kun myöhemmin (ehkä n. 20min) kurkkasin tikkua vielä niin siinä oli ihan selkeä positiivinen tulos. Kumpikin viiva yhtä tummia. Aloin miettimään jos se kemiallinen kummittelee siellä vielä ja tein raskaustestin, mutta se oli niin negatiivinen etten tihrustamallakaan nähnyt viivanpaikkaa. Onko mulla tosiaan JO nyt ovulaatio menossa vai voiko se ovistikku näyttää kemiallisen jäljiltä positiivista vaikka raskaustesti puhdas nega?! Vai oliko tässä nyt semmonen "roskispositiivinen".
Mun kuukautiskierto siis normisti noin sen 29 päivää.
Pakkohan se on vielä illalla testata uusi ovistesti...
Kauhean pitkä teksti anteeksi! xD
 
Heippa!
Onkohan teillä tietoa;
Mulla on menossa kiertopäivä 9 siitä, kun alkoi vuoto kemiallisen raskauden jälkeen. Ovistikut huusi kaapissa ja tein semmoisen. Aluksi tuli vaalea viiva testiviivan viereen ja kun myöhemmin (ehkä n. 20min) kurkkasin tikkua vielä niin siinä oli ihan selkeä positiivinen tulos. Kumpikin viiva yhtä tummia. Aloin miettimään jos se kemiallinen kummittelee siellä vielä ja tein raskaustestin, mutta se oli niin negatiivinen etten tihrustamallakaan nähnyt viivanpaikkaa. Onko mulla tosiaan JO nyt ovulaatio menossa vai voiko se ovistikku näyttää kemiallisen jäljiltä positiivista vaikka raskaustesti puhdas nega?! Vai oliko tässä nyt semmonen "roskispositiivinen".
Mun kuukautiskierto siis normisti noin sen 29 päivää.
Pakkohan se on vielä illalla testata uusi ovistesti...
Kauhean pitkä teksti anteeksi! xD
Ei omakohtaista kokemusta, kun ei raskauksia/km. Mutta kyllähän kierrot voi vaihdella ilman syytäkin yhtäkkkä, ja edellisessä kierrossa kemiallinen, niin voisiko ovulaatio tulla jo nopeammin :unsure: Kerrohan mitä toinen testi näyttää. Onko muita ovikseen viittaavia oireita? Mikä kp yleensä ovis?
 
Niille joita kiinnostaa: Tuosta linkistä löytyy hei aika kivasti selitettynä kaiken näköistä lyhennettä ja termiä mitä gynen teksteissä lukee!
Joo mä tolta just luin noi kaikki, mut sitä "apo"-termiä en löytänyt :unsure:
 
Ootteko te muut jollain muullakin foorumilla tämmösissä ketjuissa mukana? Ite lueskelen ja kirjottelen vaan tänne mutta olis hauska tietää onko joitain vaikka vauva.fi foorumilla jne?
Mä käyn välillä lukemassa vauva.fi keskusteluja, mutta oon kokenut tän palstan jotenkin enemmän omaksi jo esikoisen yritysaikana. Ja kirjottelen vaan täällä. :)

Kotiuduin mökiltä tänään, miehen kanssa välit vaikuttais olevan suht ok, mut jotain keskustelua pitänee viritellä vaikka viikonloppuna. :rolleyes:

Kp9 ja alotin ovistestailun. Ihan tyhjää näyttää vielä ylläripylläri :ROFLMAO:
 
Ootteko te muut jollain muullakin foorumilla tämmösissä ketjuissa mukana? Ite lueskelen ja kirjottelen vaan tänne mutta olis hauska tietää onko joitain vaikka vauva.fi foorumilla jne?
Mä käyn välillä lueskelemassa vau.fi ja vauva.fi keskusteluja, mutta muualle en oo kirjoittanut enkä kirjautunut :)

@Kasikuus saat kuule hehkuttaa ihan niin paljon kun jaksat! Oon niin onnellinen teidän puolesta ❤
 
Ootteko te muut jollain muullakin foorumilla tämmösissä ketjuissa mukana? Ite lueskelen ja kirjottelen vaan tänne mutta olis hauska tietää onko joitain vaikka vauva.fi foorumilla jne? :D
Mä kävin ennen täällä aktivoitumista pyörähtämäss vauva.fissä mut siellä oli jotenkin nihkee meininki, tykkäsin enemmän tästä porukasta :)

@Kasikuus oon niin iloinen sun puolesta! Digi ei kyllä jätä enää mitään spekuloimisen varaa! :love:
 
Mä käyn välillä lueskelemassa vau.fi ja vauva.fi keskusteluja, mutta muualle en oo kirjoittanut enkä kirjautunut

@Kasikuus saat kuule hehkuttaa ihan niin paljon kun jaksat! Oon niin onnellinen teidän puolesta
Ja tarkennan vielä, etten sillein seuraamalla seuraa enkä välttämättä edes uusia keskusteluja, vaan kun googlaan jotain niin sit siitä asiasta käytyjä vanhoja(kin) keskusteluja :)
 
Nyt muuten eletään jännän äärellä. Eilen tuntu vihlasu alavatsassa ja nyt pientä menkkakipuilun kaltasta. Menkat alkais vasta ens viikolla jos ei oo tärpänny. Aamulla tein raskaustestin mutta tietenkin sieltä napsahti negat. Liian aikasin malttamattomana testailin luulisin
Mikä kierron päivä menossa, entä oviksen ajankohdasta onko tietoa? Oisitko muuten halunnut kp- ja piinalistalle, en nähnyt sinua siellä? Jännittäviä päiviä nämä kierron viimeiset päivät! Minulla tuntui viime kierrossa dpo4 menkkatuntemuksia, tässä kierrossa ei mitään tuntemuksia. Voi toki johtua siitä, että nyt ovuloin vasemmalta ja siellä en ikinä tunne mitään xD
 
Jeeee, niin ihanaa Ja tykitä kuule niin paljon kun lähtee, oot sen niin ansainnut!! Millon teet sen ihanan yllätyksen miehelle?? Oon niin onnellinen sun puolesta
Töistä kun kotia pääsin, ni pistin digin kaulakoru lahjapakettiin ja sinne dad palan rannekoruun. Odotin miestä ja hän huomasi lahjan ja ihmetteli, että mitä hän on tehnyt, kun olen hänelle jotain ostanut. Kerroin vaan, että ei tarvitse olla mitään erikoista, kun toista haluaa muistaa ❤ Hän avasin rasian, nopeasti vilkaisi ja sit vilkas uudestaan "mitä tämä nyt on" ja sit halas lujaa ja pidätti kyyneliä sen minkä pystyi :love:
Ja hän on kuulemma heti kertomassa pojille viikonloppuna asiasta, ettei tarvii valehdella miksi en juo siellä :ROFLMAO:
 
Mikä kierron päivä menossa, entä oviksen ajankohdasta onko tietoa? Oisitko muuten halunnut kp- ja piinalistalle, en nähnyt sinua siellä? Jännittäviä päiviä nämä kierron viimeiset päivät! Minulla tuntui viime kierrossa dpo4 menkkatuntemuksia, tässä kierrossa ei mitään tuntemuksia. Voi toki johtua siitä, että nyt ovuloin vasemmalta ja siellä en ikinä tunne mitään xD
Nyt on sanottava että en tiedä ovulaatiopäivää ja taidan liittyä niille listoille sitten kun olen vähän enemmän kartalla kierroista. Lopetin pillerit vasta puolitoista kuukautta sitten joten kierto ei välttämättä pidä paikkaansa. Toivotaan että alkais lisää oireita tulemaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Kiitos kiitos vielä kaikille ❤ Mä oon täällä ihan shokissa, enkä tiedä mitä ajatella :eek: Lähinnä nyt vaan pelottaa, et mitäs jos meneekin kesken pitkän odotuksen jälkeen.
Rinnan pattikin rauhottui ja on jo ihan pieni (luulis et se vaan kasvais :D) ja nää menkkapoltot on jotain ihan järkyttävää kun säteilee reiteen asti :( No ei pitäis ajatella huonoja asioita, vaan keskittyä nyt tähän, että tämä on mahdollista ja tämä raskaus nyt vain on erilainen kuin aiemmat neljä.
Ens yönä ei tuu varmaan uni sitäkään vähää mitä tähän asti tullut :devil:
 
Kiitos kiitos vielä kaikille Mä oon täällä ihan shokissa, enkä tiedä mitä ajatella Lähinnä nyt vaan pelottaa, et mitäs jos meneekin kesken pitkän odotuksen jälkeen.
Rinnan pattikin rauhottui ja on jo ihan pieni (luulis et se vaan kasvais ) ja nää menkkapoltot on jotain ihan järkyttävää kun säteilee reiteen asti No ei pitäis ajatella huonoja asioita, vaan keskittyä nyt tähän, että tämä on mahdollista ja tämä raskaus nyt vain on erilainen kuin aiemmat neljä.
Ens yönä ei tuu varmaan uni sitäkään vähää mitä tähän asti tullut
Ehkä ne menkkapoltot on vaan sitä kohdun kasvua? ja aiemmin puhuit siitä kohdunsuusta, mulla oli kans tosiaan vielä rv 12+ ihan parin sentin päässä kohdunsuu ja mun mielestä pehmeä. Lääkärin mukaan normaali napakka. Ja hyvin eteni raskaus loppuun asti. :) toivon kyllä niin sydämeni pohjasta että teillä tää kaveri nyt pysyy loppuun asti mukana! <3 mutta niin kuin itse sanoit, jos meneekin kesken/on kemiallinen (EI MENE!), niin ainakin siellä jotain tapahtuu! <3
 
@Kasikuus täällä tuli tippa silmään kun luin tuon kuvauksen miehen yllättämisestä ja miehen reaktiosta, niin ihanaa:love:❤❤ voi vitsit, toivottavasti kaikki menee loppuun asti hyvin ja saatte viimein ihanan pikkuisen syliinne :love: En yhtään ihmettele jos ei nukuta, siihen on niin hyvä syy ❤❤
Muoks. ja eiköhän nuo menkkapoltot oo vaan raskausoireita kun niin monilla menkkakipuja raskausoireina. ☺
 
Ehkä ne menkkapoltot on vaan sitä kohdun kasvua? ja aiemmin puhuit siitä kohdunsuusta, mulla oli kans tosiaan vielä rv 12+ ihan parin sentin päässä kohdunsuu ja mun mielestä pehmeä. Lääkärin mukaan normaali napakka. Ja hyvin eteni raskaus loppuun asti. toivon kyllä niin sydämeni pohjasta että teillä tää kaveri nyt pysyy loppuun asti mukana! <3 mutta niin kuin itse sanoit, jos meneekin kesken/on kemiallinen (EI MENE!), niin ainakin siellä jotain tapahtuu! <3
Ihanaa kuulla tuollainen kokemus, luo toivoa ❤ Ei pitäis kokeilla mitään tai kuulostella vieläkään mitään, ku koko kierto noin muuten mennyt ilman ylimääräisiä miettimisiä :D On tää jännää, ihan kun ois muka eka kertaa raskaana :ROFLMAO:
 
@Kasikuus täällä tuli tippa silmään kun luin tuon kuvauksen miehen yllättämisestä ja miehen reaktiosta, niin ihanaa voi vitsit, toivottavasti kaikki menee loppuun asti hyvin ja saatte viimein ihanan pikkuisen syliinne En yhtään ihmettele jos ei nukuta, siihen on niin hyvä syy
Muoks. ja eiköhän nuo menkkapoltot oo vaan raskausoireita kun niin monilla menkkakipuja raskausoireina.
Voi ihana ❤ Kyllä täällä on iteki jo itkeny monet kerrat! Ja niin toivon itsekin, että tämä pieni on tarrannut lujaa kiinni :X3: Mieskin on ihan hölmö jo :D Ei anna mun ees kissanvessaan koskea, koska se on kiellettyä googlen mukaan :ROFLMAO:
 
Voi ihana Kyllä täällä on iteki jo itkeny monet kerrat! Ja niin toivon itsekin, että tämä pieni on tarrannut lujaa kiinni Mieskin on ihan hölmö jo Ei anna mun ees kissanvessaan koskea, koska se on kiellettyä googlen mukaan
En oo hetkeen kommentoinut mitään, mutta miehesi on ihan oikeassa siinä, että raskaana oleva ei saa tyhjentää kissojen laatikkoa. Kissojen ulosteesta ja virtsasta pääsee elimistöön haitallisia aineita ja voi vaikuttaa sikiöön. Suuret onnittelut sinulle ja toivotaan, että pieni pysyy matkassa :) <3
 

Yhteistyössä