Toiveissa vauva 2021

@Pampula3 Kiiiitos Tää on kyl jotain ihan uskomatonta. Pelkää, että jää kemialliseksi ym. mutta silti tämä luo toivoa, että mahdollisuuksi on, eikä hoitoja tarvita
Paljon tsemppiä tulevaan ja toivon kovasti, että teillä vielä tärppää

@AnnMariii Jos maltan odottaa, ni uhraudun tekemään digin aamulla. Jos malttaa odottaa Tekis mieli jo soittaa miehelle, mut mä oon sitä yllätystä niin kauan odottanut, et ei raaskis heittää sitä iloa hukkaan

Ps. Lämmöt ei kerro sit kyl mitään. En olis siis arvannut lämmöistä, että haamulainen tulee ja kohdunnapukka on myös pehmeä ja kai vähän auki. Se vähän huolestuttaa
Minkälaiset lämmöt sulla on sitten ollut? Jotta voin vainoharhaisena sitten toiveilla alhaisemmillakin lämmöillä :ROFLMAO:
 
Aijaahan kun menee ja painaa siihen avautumattoman kuvan kohdalle oikealle tulevaa kuvaa, jossa nuoli osoittaa laatikkoon, saa kuvan ladattua omalle laitteelle ja sitä kautta auki.

@Kasikuus molemmissa näkyy viiva. Vaan vähän nämä kuvat saa miettimään, että mikä virka niillä herkillä testeillä on, kun ei-herkässä on yhtä vahva viiva?

Omaa napaa: dpo 9. Kovin on oireetonta, yleensä on tässä vaiheessa tissit vähintään kipeämmät. Pari päivää jos jaksaisi vielä odottaa ja katsoa, mihin lämmöt menee ja jos ne pysyy ylhäällä, voisi pohtia testaamista.
 
Mulla myös voimakkaasti taaksepäin kallistunut kohtu, eikä oo estänyt raskautumista :) ekassa mulla ei raskaus oikein näkynyt, rv 35 mua vielä pyydettiin festareilla baariin ryyppäämään(joo en mennyt :D) kun ei ulkopuoliset oikein sitä tajunnu että olin raskaana :D 2 päivää ennen synnytystä joku neuvolassa kyseli laskettua aikaa ja sanoin että tasan viikon päästä, nii se ei ollu uskoa :D ihmetteli kuinka voi olla. Oon ite pienikokoinen, vaan 158cm pitkä ja painoa oli n. 58 kiloa ku menin synnyttää :D vauva painoi 2500kg. Näihin kaikkiin lisäksi taaksepäin kallistunut kohtu, nii oisin voinu peittää isolls paidalla koko raskauden halutessani :D
 
Minkälaiset lämmöt sulla on sitten ollut? Jotta voin vainoharhaisena sitten toiveilla alhaisemmillakin lämmöillä
36.8-36.9. Yhtenä päivänä oli 37.
Negakierroissa ollut 36.9-37.2

Normilämpö mulla n. 36.4-36.5..

Kunhan tuo aijaa alkaa toimii kunnolla ni voin lämpökäyrän laittaa näkyviin.

@Eeva650 Ihan samaa olen miettinyt, et noi herkät on kyl aivan hanurista :( Odotin siihen vähän tummempaa kuin normeihin.
 

Tuliskohan tuo kans näkyviin. Eli rfsu herkkä ja ei herkkä.
No ihan selkeä plussa! Isosti onnea ja tarrasukkia matkaan:love::love:

ON: Olis about viikko menkkoihin aikaa ja nyt tän muuttohässäkän takia meni vähän ohi toi oviksen seuranta sekä koko yrityshommat. Jos menkat on ens viikolla myöhässä niin kyllä täytyy myöntää että aika tuurilla ja toinen silmä ummessa tärppäs. :ROFLMAO: Jos ei tässä kierrossa niin ens kierrossa sitten tarkempaa seurailua.:D
 
Mäkin aion nyt keskittyä urheiluun ja nauttia kesästä! Stressaaminen ei ainakaan auta plussaamaan.
Samankaltaisia ajatuksia täällä. Yrittää keskittyä muihin asioihin ja nauttia kesästä. Vkl otin myös alkoholia, mitä en ole tehnyt oikeastaan ollenkaan tässä yritysaikana. Stressaaminen ja jatkuva paha mieli ei tee mitään hyvää. Tsemppiä kaikille ❤
 

Linkki, jos toimii
No piti tehdä rfsu herkkä ja ei herkkä. Ei herkkään tuli haaleampi kuin pc (en saa kuvaan näkymään) ja herkkään kans tooooosi tosi haalea, jota en nyt ainakaan saa kuvaan myöskään näkymään
Vasta kyl 3min mennyt, et jos se tuosta ees vähän vielä tummuis, ni vois koittaa napata kuvaa. 2h pidätin!
Ihanaa mahtavaa!! :love: :love: :love: :love: Oon niiin onnellinen sun puolesta, pidän kaikki peukut pystyssä ja sormet ristissä, että sinne on nyt joku tarrannut kiinni ja myös pysyy matkassa loppuun saakka!:X3::X3:
 
Onks noille eteenpäin ja taaksepäin kallistuneille kohduille jotain lääketieteellisiä termejä? En muista onko mulle sanottu millainen kohtu mulla on mut omakannassa on teksteihin viljeltynä paljon lääketieteellisiä termejä. Et jos sen sieltä bongaisi :D

Että mä oon kärsimätön. Meidän lääkäri on tänään palannut lomalla ja käyn (töissä) tunnin välein vilkaisee sähköpostia et joko se olis vastannut. Tekisi mieli varata jo se ens viikon ultra. Silloin kun käytiin siellä viimeksi niin oli puhe et sit tosiaan vaan varaa ultran tietylle KP kunhan on ensin tietyt asiat käytynä ja kaikki kunnossa. Mut sit taas ku se ei oo viel kommentoinut niitä labroja niin en tiedä onko mulla jo lupa varata sitä ultraa. ehkä huomenna soittelen sinne dextraan, jos ei siitä lääkäristä siihen mennessä kuulu. En kuitenkaan halua et niillä ei olis meille sit aikaa, jos satun olee liian myöhässä.
 
Onks noille eteenpäin ja taaksepäin kallistuneille kohduille jotain lääketieteellisiä termejä? En muista onko mulle sanottu millainen kohtu mulla on mut omakannassa on teksteihin viljeltynä paljon lääketieteellisiä termejä. Et jos sen sieltä bongaisi

Että mä oon kärsimätön. Meidän lääkäri on tänään palannut lomalla ja käyn (töissä) tunnin välein vilkaisee sähköpostia et joko se olis vastannut. Tekisi mieli varata jo se ens viikon ultra. Silloin kun käytiin siellä viimeksi niin oli puhe et sit tosiaan vaan varaa ultran tietylle KP kunhan on ensin tietyt asiat käytynä ja kaikki kunnossa. Mut sit taas ku se ei oo viel kommentoinut niitä labroja niin en tiedä onko mulla jo lupa varata sitä ultraa. ehkä huomenna soittelen sinne dextraan, jos ei siitä lääkäristä siihen mennessä kuulu. En kuitenkaan halua et niillä ei olis meille sit aikaa, jos satun olee liian myöhässä.
Lyhenne RVFL on taaksepäin kallistunut ja AVFL on eteenpäin kallistunut :)
 
Tää ei liittynyt mulla saneluun. Vaan naistentaudeilla sanottiin että taaksepäin kallistunut kohtu, joka sit aiheuttaa myös kamalia kk kipuja. Ja monta kertaa näiden vuosien aikana sanottu. Sit taas hoidoissa Selkeesti että eteenpäin kallistunut ja myös varhaisultrassa ja nt-ultrassa näin.
Jännä tää, et kai se sit voi vaihdella! Jostain luin et enemmänkin vois muuttua just toisinpäin eli AVFL:stä RVFL:ään esim. raskauden/synnytyksen jälkeen tai leikkauksesta johtuvien kiinnikkeiden takia tms. :) Sit jostain luin, että täys virtsarakko vois myös jotenkin saada näyttää siltä, että olis taaksepäin kallistunut. Mut nää nyt on vaan jostain palstoilta luettua, että en tiiä mikä todenperäisyys :D Mä lueskelin vanhoja gynen tekstejä, niin mulla kaikissa toi rvfl.
 
Vau paljon onnea @Kasikuus!
Ja @LaTiLa näkyy myös! :love:

Mä kuulin vasta nyt km yhteydessä kaikissa ultrissa, että on todella voimakkaasti taaksepäin kallellaan kohtu. En jotenkin usko että on aiemmin ollut kun ei ole ole kukaan mitään maininnut aiemmissa raskauksissa tai gynellä.
Sellaisen olen nyt huomannut että menkkojen aikaan eteenpäin nojatessa tulee verta valumalla, muuten ei juurikaan:unsure:
 
Heippa.
Oli pakko tehdä tunnus ja kirjoittaa, kun olen taustalla käynyt niin usein lukemassa.
Oon vähän "urpo" kun haaveilen raskaudesta, vaikka ei olla miehen kanssa edes sovittu mitään yrittämisestä tms.
Keskeytetty yhdyntä meillä "ehkäisynä", en ole ikinä ennenkään (vuosikausiin) sillä raskautunut niin en usko siihen mahdollisuuteen juurikaan.
Mutta molemmat toki tiedostaa asiat ja riskit tässä.

Nyt oon parina päivänä tehnyt pc:n (älkää kysykö miksi, en tiedä - ehkä puuttuvien pms oireiden vuoksi) ja olen kuvitellut näkeväni niissä jotain testiajan jälkeen. Siis oikeasti melko varmaan vaan kuvittelen, kun tiiraan niitä niin tarkkaan. Menkat pitäisi tänään alkaa tai viim ylihuomenna. Mutta kai ne on vaan jotain viivanpaikkoja jos edes niitäkään. Ja testiajan jälkeen, joten eihän silläkään merkitystä.

Uff, miksi pitää kiusata itseään.
Testiajan jälkeen tulleet ei tosiaan välttämättä tarkoita mitään mut joillain nekin on enteillyt tulevaa plussaa, eli vaikee sanoo tuon perusteella vielä. Testaa ihmeessä uudestaan päivän tai parin päästä tuleeko jotain jo testiajalla ☺ Tsemppiä tilanteeseen! ☺
 
  • Tykkää
Reactions: kolava ja minttuni
Eipä ollut näistä mainintaa siellä. Onko se eteenpäin kallistunut "normaalisti"/yleisempi. Jos ja kun siitä ei mitään mainintaa oo vaikka monesti muakin on nyt viimeisen vuoden aikana ultrattu (ja leikattu) sen kystan takia niin voiko olla et se on vaan se yleisin vaihtoehto
Vielä jatkoin tutkimista ja löysin sut yhden leikkausten välissä olleen ultran tiedoista sen AVFL eli ilmeisesti eteenpäin kallistuva. Se oli vaan kirjoitettu sinne kuvantamistutkimusten puolelle eikä normaaleihin potilaskertomuksiin :LOL: :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: 3milia ja minttuni
Niille joita kiinnostaa: Tuosta linkistä löytyy hei aika kivasti selitettynä kaiken näköistä lyhennettä ja termiä mitä gynen teksteissä lukee! :)
 

Yhteistyössä