Ihanaa, onnittelut ja halaukset plussan saaneille!!
Mulla on jotenkin ollut hermot kireellä tässä yrittämistä edeltävässä kierrossa... Tänään kp 15 ja meinasi jo täysi epätoivo iskeä noiden ovistestien kanssa kun ennen tätä päivää antoivat vaan jotain ihan olemattoman hailukkaa viivaa. Tänään sitten tuli onneksi ovisoireet ja vahvempi viivakin ilmestyi liuskaan. Huomenna veikkaan että se siis tapahtuu. Tuntuu, että kroppa reagoi heti kun aloin kyttäämään sen toimintaa.
Normaalisti ovis tuntemusten ja oireiden perusteella siis ollut kp 13-14. Ehkä pitää vaan antaa olla ja jättää noi tikut kaappiin näin yrityksen aluksi, ettei turhaan aiheuta itelleen stressiä.
En tiedä onko tästä ollut keskustelua jo aiemmin, mutta mimmonen työtilanne teillä muilla on? Onko siis määräaikasuutta, vakkaripaikkaa vai opiskelut kesken tms?
Mulla tuore vakipaikka, töissä oon tuolla ollut nyt yhteensä seitsemisen kuukautta. Ihan ok duuni, mutta ei mikään loppuelämän unelmatyö. Ei siis sinänsä harmita mitenkään ajatus äitiyslomalle jäämisestä ja tietysti vakipaikasta muutenkin kiva ja turvallista jäädä. Silti jostain syystä hermostuttaa jo valmiiksi ajatus raskaudesta kertomisesta. Edelleen semmonen olo, kun oisin ihan vasta alottanut ja jotenkin ”noloa” jäädä ”heti” pois töistä jos nopsasti tärppääkin. Ihan älyttömiä ajatuksiahan nää on ja vaikka tulisin ekasta yrityskierrosta raskaaksi, niin olisin silti ehtinyt olemaan ennen äitiysvapaan alkua reilusti yli vuoden töissä.. Oonkohan ainoa joka tälläsiä epäolennaisuuksia pyörittelee?