Meillä taitaa yritys nyt hieman siirtyä eteenpäin, jatketaan varmaan loppuvuodesta ja toivottavasti paremmalla onnella
Mulle tarjottiin vuoden määräaikaista työtä, oli todella hyvä tarjous mun uran ja tulevaisuuden kannalta, mahdoton kieltäytyä. Ja haluaisin sitten ainakin tuon vuoden tehdä töitä, en haluaisi jäädä mammalomalle kesken.
Toivottavasti sen määräaikaisuuden jälkeen mut vakinaistetaan siihen virkaan, niin sen jälkeen voisi jäädä hyvillä mielin äitiyslomalle.
Taloudellisesti tää on myös iso juttu, koska oon ollut viimeiset 3kk lomautettuna ja nyt vielä pari kk vain osa-aikasesti töissä, joten ei olis häävi äitiysraha jos tältä ajalta laskettais.. Tuossa syksyllä alkavassa uudessa työssä on myös aiempaa työtäni parempi palkka.
Hormonaalista ehkäisyä en halua tähän väliin enää aloittaa, varmaan sitä saa lähteä kondomi kaupoille
Millaista ei-hormonaalista ehkäisyä te muut olette käyttäneet? Varmojen päivien varaan en uskalla laskea, koska kiertoni ei ole säännöllinen ainakaan vielä.