Meikäläiseen taas vois lätkäistä 30 %-tarran, eli pilaantumassa pian.kyllä meikäläisen parastaennen-päiväys on mennyt jo ohi
Meikäläiseen taas vois lätkäistä 30 %-tarran, eli pilaantumassa pian.kyllä meikäläisen parastaennen-päiväys on mennyt jo ohi
Mulla on menny viikko hujauksessa, mut tänään ehdin tehdä sun viimeviikkoisen "kalalautasen". Ostin lohta, ja kaivan pakasteesta katkarapuja. Perunat ei oo uusia vaan taviksia mut tillin kans nekin on ihania.Kotona, viimein.
Uunissa jotain japanilaistyyliin maustettua lohta ja pannulle päätyy pussi Finduksen quinoa-parsakaali-kurpitsapakastepussillinen. Ny ei jaksa kokata.
Ei ole lähelläkään päiväystä.kyllä meikäläisen parastaennen-päiväys on mennyt jo ohi
Meikäläisestä saa jo tupla-alen eli -60%.Meikäläiseen taas vois lätkäistä 30 %-tarran, eli pilaantumassa pian.
Ei tuo ole vaihdevuosioiretta.
Sun ympärillä olevissa ihmisissä on vika, eli he OVAT idiootteja.
Pahoitteluni, olet elämässäsi eksynyt keskelle idiootti-sumaa. Tihentymä.
Eli niinku markettien ilta-ale?Meikäläisestä saa jo tupla-alen eli -60%.
Aina, kun alkaa ärsyttää, ala hymyillä. Sitten mieli kuvittelee olevansa iloinen ja hormonit seuraaEi, ei ole ongelmia nukkumisessa. Mutta pinna on tosi kireellä. Varsinkin siihen aikaan kuukaudesta kun aiemmin oli menkat alkamassa niin nyt en kestä pienintäkään poikkipuolista sanaa vaan heti ärähdän ihan kybällä. Itseäkin harmittaa jälkikäteen, mutta siinä tilanteessa ei vain voi mitään. Pms-oireet olivat pientä tähän verrattuna.
Kuinkas halvalla teikäläinen menee?alennus% on sama kun ikä jos on yli 25v
Teikäläisestä täysi hinta ja runsaat tipit päälleKuinkas halvalla teikäläinen menee?
en viitti tarkkaa lukua sanoa mutta halvalla lähtis jos joku vielä huolisKuinkas halvalla teikäläinen menee?
En tiedä...poistokorista taitaa mut löytää.Teikäläisestä täysi hinta ja runsaat tipit päälle
Mutta oikea markkina-arvo ei laske koskaan.en viitti tarkkaa lukua sanoa mutta halvalla lähtis jos joku vielä huolis
no se ei meikäisen kohalla ollut liian suuri edes silloin kun olin nuorempiMutta oikea markkina-arvo ei laske koskaan.
(Kauheeta vauva.av:n sanastoa)
Markkina-arvoMutta oikea markkina-arvo ei laske koskaan.
(Kauheeta vauva.av:n sanastoa)
Juu, just niin. Ja huomenna roskiin.Eli niinku markettien ilta-ale?
Nii...markkinoita on erilaisia. On karjamarkkinat ja orjamarkkinat.Markkina-arvo
Mä sanon että makunsa kullakin.
Mä en luokittele ihmisiä.Nii...markkinoita on erilaisia. On karjamarkkinat ja orjamarkkinat.
No se oli heitto.Mä en luokittele ihmisiä.
Joo ja mie kerroin mielipiteeni.No se oli heitto.