Siis vaihdevuosiin?! Voi että, onko rukouksiini vastattu?Kuumiin aaltoihin ja hikoiluun.
Siis vaihdevuosiin?! Voi että, onko rukouksiini vastattu?
ohopulla uunissa.
ja väität että et olis muka perrrvoHuomenna aattelin paistaa ylijääneet perunat parsakaalin ja sipulin kanssa....mutta mutta illalla imen munaa silleen amerikkalaistyyliin lipoen +lisään joukkoon pari jippoa ja chilirouhetta.
Tätähän me ollaan sulle hoettu jo aika kauanMinä se otin ja lipasin tänään naapurin emännyyden kuumaa torttua mälli kuorrukkeella....olen kyllä melekosen perrrvo
sinä oot hokenu, muut tietää että olen siveä ku katolinen piispaTätähän me ollaan sulle hoettu jo aika kauan
Turhimmat asiat: piispan pallit ja nunnan nännitsinä oot hokenu, muut tietää että olen siveä ku katolinen piispa
TöhTurhimmat asiat: `ruutiksen nännit ja Elenan pallit'
Nyt on ilta!Ja päivää kaikille
Oletko syönyt iltapalan?Nyt on ilta!
Sukupuolenvaihdosleikkauksessa palleista muotoillaan vaagina
En...mutta söin päivällä uusia pottuja ja sillii!!Oletko syönyt iltapalan?
Eikös ruutiksella ole ne parin sentin natsat rintalihaksissa kiinni?Sukupuolenvaihdosleikkauksessa palleista muotoillaan vaagina
Ruutiksen nänneistä en osaa sanoa mitään
Uuuuu....ollaanpa siellä rinnat rottingilla ja uho päälläMä söin iltapalan. Ilta on 18.00 jälkeen.
Höpöhöpö. Tyttäreni mukaan päivä on kun aurinko paistaaMä söin iltapalan. Ilta on 18.00 jälkeen.
AinaUuuuu....ollaanpa siellä rinnat rottingilla ja uho päällä