Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Voi miten ihmeessä saisi häädettyä pesää tekevät kuningatar-ampiaisen tai jonkun pistiäisen veks?
En haluaisi tappaa, mut ku se tekee pesää mökkiin ja mies on noille pahasti allerginen.
Pesä pussiin ja kannat sen kauemmaksi ja jotain tolua/etikkaa karkottamaan hajullaan....vai houkutteleeko noi hajut niitä?
 
Argh.. Miksi jotkut ovat usein kysymässä milloin nähdään. Mulla on muutakin tekemistä. Ja viihdyn myös yksin. Kun käy mun luona niin se on aina illalla n. 18-21.
Mua ahistaa kanssa, ihan hirvee ahistus saattaa iskee jo edellispäivänä kun tiedän, että seuraavana päivänä ei voi viettää aikaa vaan yksikseen.
Sitten on ne muutamat ihanat, jotka tuntevat minut niin hyvin, etteivät välitä siitä ja saavat pelkällä läsnäolollaan sen ahistuksen häviämään kun tavataan.
 
Voi miten ihmeessä saisi häädettyä pesää tekevät kuningatar-ampiaisen tai jonkun pistiäisen veks?
En haluaisi tappaa, mut ku se tekee pesää mökkiin ja mies on noille pahasti allerginen.
Kokeile valepesää. Tosin en tiiä oisko se pitäny olla jo paikallaan.... Työkaverin mutsi neuloi sellasia pari vuotta takaperin ja myi kuin häkä, kuulemma toimii. En tiedä mistä virallisesti sellasia sais ostettua...
 

Yhteistyössä