Uusia perunoita, suolasilliä ja raikasta salaattia
muista lohnia voita perunan selkäänUusia perunoita, suolasilliä ja raikasta salaattia
Pieni pala voita lautaselle, siitä ohuena perunalle, nam.muista lohnia voita perunan selkään
niihä mä just sanoinPieni pala voita lautaselle, siitä ohuena perunalle, nam.
Shh...sovitaan että et sanonutniihä mä just sanoin
mitä annat jos suostun sopimaan?Shh...sovitaan että et sanonut
Kuumiin aaltoihin ja hikoiluun.Mihin toi salvia on hyvä? Kaikki taudit häviää vai?
Argh.. Miksi jotkut ovat usein kysymässä milloin nähdään. Mulla on muutakin tekemistä. Ja viihdyn myös yksin. Kun käy mun luona niin se on aina illalla n. 18-21.
Saat mekonmitä annat jos suostun sopimaan?
Pesä pussiin ja kannat sen kauemmaksi ja jotain tolua/etikkaa karkottamaan hajullaan....vai houkutteleeko noi hajut niitä?Voi miten ihmeessä saisi häädettyä pesää tekevät kuningatar-ampiaisen tai jonkun pistiäisen veks?
En haluaisi tappaa, mut ku se tekee pesää mökkiin ja mies on noille pahasti allerginen.
Mua ahistaa kanssa, ihan hirvee ahistus saattaa iskee jo edellispäivänä kun tiedän, että seuraavana päivänä ei voi viettää aikaa vaan yksikseen.Argh.. Miksi jotkut ovat usein kysymässä milloin nähdään. Mulla on muutakin tekemistä. Ja viihdyn myös yksin. Kun käy mun luona niin se on aina illalla n. 18-21.
Pesä pussiin ja kannat sen kauemmaksi ja jotain tolua/etikkaa karkottamaan hajullaan....vai houkutteleeko noi hajut niitä?
Älä vaan mitään kukkaistuoksua trööttääMä jo hutkin kaikki pesänalut veks mutta se sinnikkäästi alkoi rakentaa uutta.
Mutta jotain hajua trööttäännjust heti nyt!
jos on tiukkaa niin pitää olla sit tosi märkäSaat tyhjentää pussukkas mun tiukkaan ja märkään
pakko tappaa, muu ei autaVoi miten ihmeessä saisi häädettyä pesää tekevät kuningatar-ampiaisen tai jonkun pistiäisen veks?
En haluaisi tappaa, mut ku se tekee pesää mökkiin ja mies on noille pahasti allerginen.
Älä vaan mitään kukkaistuoksua trööttää
Kokeile valepesää. Tosin en tiiä oisko se pitäny olla jo paikallaan.... Työkaverin mutsi neuloi sellasia pari vuotta takaperin ja myi kuin häkä, kuulemma toimii. En tiedä mistä virallisesti sellasia sais ostettua...Voi miten ihmeessä saisi häädettyä pesää tekevät kuningatar-ampiaisen tai jonkun pistiäisen veks?
pakko tappaa, muu ei auta
Niin siis hän myi niitä jossain facebookin myyntiosastolla...Kokeile valepesää. Tosin en tiiä oisko se pitäny olla jo paikallaan.... Työkaverin mutsi neuloi sellasia pari vuotta takaperin ja myi kuin häkä, kuulemma toimii. En tiedä mistä virallisesti sellasia sais ostettua...
tuollaisen hankin vastaisen varalle.Kokeile valepesää. Tosin en tiiä oisko se pitäny olla jo paikallaan.... Työkaverin mutsi neuloi sellasia pari vuotta takaperin ja myi kuin häkä, kuulemma toimii. En tiedä mistä virallisesti sellasia sais ostettua...