Naintia oli kahdesti.eikö nainti olis parempi?
Kaks kertaa saman päivän aikana?Naintia oli kahdesti.
En narraa.Kaks kertaa saman päivän aikana?
Nyt narraat!
Joo, narraatpas!En narraa.
Kermaviiliä, töräyksen täysirasvaista majoneesia, tilliä, mustaapippuria, ihan pikkuripauksen sokeria, aromisuolaa, tilkka valkoviinietikkaa ja kunnolla valutettuja, talopuspaperilla taputeltuja katkarapuja.Mitä Ros laitoit tuohon katkarapumönjään? )Sori mönjä-sana....)
Nam!Kermaviiliä, töräyksen täysirasvaista majoneesia, tilliä, mustaapippuria, ihan pikkuripauksen sokeria, aromisuolaa, tilkka valkoviinietikkaa ja kunnolla valutettuja, talopuspaperilla taputeltuja katkarapuja.
sipulisilppu unohtui! Sitäkin!
Mä oon laihiksella (siis tietty tavoitteena pysyvä elämäntapa etc etc), ja käsittääkseni myös Ros, mut eihän sen mitään puunjuurten kaluamista tai syömättömyyttä tarvitse olla. Mun ruokavaliossa on paljon kasviksia, lihaa/kanaa/kalaa, jonkin verran maitotuotteita, viljoista syön kaurapuuroa ja ruisleipää. Vehnäjauhoja ja sokeria vain vähäsen.Mä kun aattelin vähän piipahtaa katsomassa, mistä täällä keskustellaan. Toivoin, että saan ajatukseni irti ruoasta kun pitäisi laihduttaa...
Ja pöh! Täällä on niin herkullisen näköisiä ruokia, että tuli ihan hirvee nälkä!
Eikä nälkäsenä voi mennä nukkumaan.
Vaikka kuinka liikkuu, niin ei se anna paljoa herkutteluvaraa.Mä oon laihiksella (siis tietty tavoitteena pysyvä elämäntapa etc etc), ja käsittääkseni myös Ros, mut eihän sen mitään puunjuurten kaluamista tai syömättömyyttä tarvitse olla. Mun ruokavaliossa on paljon kasviksia, lihaa/kanaa/kalaa, jonkin verran maitotuotteita, viljoista syön kaurapuuroa ja ruisleipää. Vehnäjauhoja ja sokeria vain vähäsen.
Mä kokkailen kyllä lemppariruokiani edelleen, syön vaan pienempiä annoksia ja rehkin liikunnan kautta itselleni vähän herkutteluvaraa. Kännykkäsovellus vahtii mun kalorit, syödyt ja kulutetut.
Jos laittaa syömispuolen liian ankeaksi, tulee repsahtaneeksi.
No juu, helpompi on sinä herkuttelupäivänä nipistää oikeasta ruuasta, vaikka sitä ei voikaan usein tehdä.Vaikka kuinka liikkuu, niin ei se anna paljoa herkutteluvaraa.