Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä kun aattelin vähän piipahtaa katsomassa, mistä täällä keskustellaan. Toivoin, että saan ajatukseni irti ruoasta kun pitäisi laihduttaa...
Ja pöh! Täällä on niin herkullisen näköisiä ruokia, että tuli ihan hirvee nälkä!

Eikä nälkäsenä voi mennä nukkumaan. :(
 
  • Tykkää
  • Vau!
Reactions: Echo ja ruuttis
Mä kun aattelin vähän piipahtaa katsomassa, mistä täällä keskustellaan. Toivoin, että saan ajatukseni irti ruoasta kun pitäisi laihduttaa...
Ja pöh! Täällä on niin herkullisen näköisiä ruokia, että tuli ihan hirvee nälkä!

Eikä nälkäsenä voi mennä nukkumaan. :(
Mä oon laihiksella (siis tietty tavoitteena pysyvä elämäntapa etc etc), ja käsittääkseni myös Ros, mut eihän sen mitään puunjuurten kaluamista tai syömättömyyttä tarvitse olla. Mun ruokavaliossa on paljon kasviksia, lihaa/kanaa/kalaa, jonkin verran maitotuotteita, viljoista syön kaurapuuroa ja ruisleipää. Vehnäjauhoja ja sokeria vain vähäsen.

Mä kokkailen kyllä lemppariruokiani edelleen, syön vaan pienempiä annoksia ja rehkin liikunnan kautta itselleni vähän herkutteluvaraa. Kännykkäsovellus vahtii mun kalorit, syödyt ja kulutetut. (y)

Jos laittaa syömispuolen liian ankeaksi, tulee repsahtaneeksi.
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon laihiksella (siis tietty tavoitteena pysyvä elämäntapa etc etc), ja käsittääkseni myös Ros, mut eihän sen mitään puunjuurten kaluamista tai syömättömyyttä tarvitse olla. Mun ruokavaliossa on paljon kasviksia, lihaa/kanaa/kalaa, jonkin verran maitotuotteita, viljoista syön kaurapuuroa ja ruisleipää. Vehnäjauhoja ja sokeria vain vähäsen.

Mä kokkailen kyllä lemppariruokiani edelleen, syön vaan pienempiä annoksia ja rehkin liikunnan kautta itselleni vähän herkutteluvaraa. Kännykkäsovellus vahtii mun kalorit, syödyt ja kulutetut.

Jos laittaa syömispuolen liian ankeaksi, tulee repsahtaneeksi.
Vaikka kuinka liikkuu, niin ei se anna paljoa herkutteluvaraa.
 
Vaikka kuinka liikkuu, niin ei se anna paljoa herkutteluvaraa.
No juu, helpompi on sinä herkuttelupäivänä nipistää oikeasta ruuasta, vaikka sitä ei voikaan usein tehdä.

Eilen vedin suht täysillä sen 5,1 km ja "ansaitsin" vain 329 kcal. Se menis ihan VAIN 3-4 Fazerin suklaakeksiin (hazelnut pralines tms.) joita meillä oli eilen.

Mä vedin ennen kokonaisia keksipakkauksia...
 
Viimeksi muokattu:
Aamupäivää kaikille! :love: :love:

Eilen oli mitä mahtavin päivä/ilta!:love::love: Vietettiin kahden muun ystävän kanssa leffailta pitkästä aikaa, katteltiin Joker ja syötiin kebabbeja (minä: iskenderiä, jota on jääkaapissa vielä vaikka naapureillekin jaettavaks) ja aino suklaajäätelöä ja höpöteltiin yöhän saakka.:giggle::giggle:
Vaikka meitä on yleensä se iso lauma niin nää 2 ovat mulle se lauman ydin, joiden kanssa vietetään aikaa aina kolmestaankin, sen lauman ulkopuolella...:love::love::love::love:
 

Yhteistyössä