Söin joMitä täytteitä?
Kuva ois kans kiva
Täytteenä ne perinteiset samat
-Vihreitä olliiveja+chilimaustetta+valkosipulia
-kahta eri juustoa (mozzarellaa ja juustoraastetta)
-herkkusieniä
-tonnikalaa
-päällä basilikaa ja kirsikkatomaatteja
Söin joMitä täytteitä?
Kuva ois kans kiva
Ziiz ei...kuinka sä...kuinka sä....kuinka sä voit laittaa...tomaattia pizzaan...tai juustoraastetta....ne ei kuulu siihen! Ei mun mielestä pizzaan kuulu oikeastaan täytteet ollenkaan...Söin jo
Täytteenä ne perinteiset samat
-Vihreitä olliiveja+chilimaustetta+valkosipulia
-kahta eri juustoa (mozzarellaa ja juustoraastetta)
-herkkusieniä
-tonnikalaa
-päällä basilikaa ja kirsikkatomaatteja
Voiskin pitkästä aikaa ostaa valkkaria...mun makunystyrät vaan eivät tykkää yhtään siitä, jos viini maistuu happamelle enemmän...pitää olla sellanen mehukas maku tai sitten lähennellä jopa kuohariaIltaa! Laitoinpas valkkarin kylmään
Miten niin pitsaan ei kuulu lainkaan täytteitä?Ziiz ei...kuinka sä...kuinka sä....kuinka sä voit laittaa...tomaattia pizzaan...tai juustoraastetta....ne ei kuulu siihen! Ei mun mielestä pizzaan kuulu oikeastaan täytteet ollenkaan...
Missä mun respiraattori...eiku paperipussi...maskitkin ja hengitysviikset on loppu...pakko ottaa Alepan kassi ja puhaltaa siihe!
Sarkasmia. Sä oot aina tarkka pizzan täyttehistä.Miten niin pitsaan ei kuulu lainkaan täytteitä?
Mun ystävä, italialainen, on sun kanssa eri mieltä tomaatista ja juustosta pitsassa
Eikös Riitta oottele lonkkaleikkausta?Kyllä. Riitta voi hakea muita töitä. Muuallakin työntekijät vaihtuvat.
En tiedä.Eikös Riitta oottele lonkkaleikkausta?
valkkari on ihan ok kun siihen pistää kossua ja spriteä matkaan.Voiskin pitkästä aikaa ostaa valkkaria...mun makunystyrät vaan eivät tykkää yhtään siitä, jos viini maistuu happamelle enemmän...pitää olla sellanen mehukas maku tai sitten lähennellä jopa kuoharia
kossuavalkkari on ihan ok kun siihen pistää kossua ja spriteä matkaan.
No ei kyl oo. Mies laittaa vichyä, mä sen sijaan en pilaa hyvää viiniä millään extra litkuillavalkkari on ihan ok kun siihen pistää kossua ja spriteä matkaan.
Huomenta murut
Kahvia ja smoothie
Tasan 3 kg lähtenyt
Vaikea valinta eessä taas,pitäisi valita kukat haudalle. Ehkä 1 isompi kukka,kuten verbana tai ruusuliisa tai ruusubegonia,ahkeraliisa tai enkelipelargoni tai kesäleimu ja sitten ehkö pari pienenpää kukkaa,orvokkia tai jotain.
multa tuli jo ...Onkohan NonStop-Starkissa multaa?
Joo,varmaan ostettava ja vietävä vasta kesäkuussa,ettei oo enää hallaa yöllä. Mä tykkään suunitella ja kahtoo noita kukkia,mutta lopullinen valinta tulee tehtyä myymälässä vasta.Meet kauppaan ja katsot mitkä näyttävät hyvinvoivilta.
Ruusuliisahan on aivan ihana ja näyttävä! Kukkii nättinä piiiitkään syksyyn asti..tosin vaatii houtamista eli kastelua ja lannottamista mutta jos hautuumaa on kohtuu likellä niin eipä tuo vissiin ongelmakaan olisi.Vaikea valinta eessä taas,pitäisi valita kukat haudalle. Ehkä 1 isompi kukka,kuten verbana tai ruusuliisa tai ruusubegonia,ahkeraliisa tai enkelipelargoni tai kesäleimu ja sitten ehkö pari pienenpää kukkaa,orvokkia tai jotain.
Ruusuliisa ei kyllä sitten käy,kesällä kun muuttuu nuo bussiaikataulut ja hautausmaalla joutuu ootamaan 2 h,ei oikein pysty useasti kesän aikana käymään.Nätti olis kyllä,voisin ostaa itelle parvekkeelle. Neilikat on ihania Ihanaa kesää sinne,eiköhän se pian tule.Ruusuliisahan on aivan ihana ja näyttävä! Kukkii nättinä piiiitkään syksyyn asti..tosin vaatii houtamista eli kastelua ja lannottamista mutta jos hautuumaa on kohtuu likellä niin eipä tuo vissiin ongelmakaan olisi.
Ite laitoin kolmet pensasneilikat nyt ens alkuun ja hämmästys oli suuri kun viimeks käydessäni huomasin niiden intoutuneen kunnolla rehottamaan. En pane pahitteiksi ollenkaan kun aattelee että paikka on aika haasteellinen..
Tosin ehkä laittasin kokobkesän kukat vasta kesäkuun ekan viikon jälkeen, jos noi perinteiset yöpakkaset ehtis sitten häipyä hitoksiin...
Kivaa kesänodotusta sulle Kais