Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Söin jo:p
Täytteenä ne perinteiset samat:)
-Vihreitä olliiveja+chilimaustetta+valkosipulia
-kahta eri juustoa (mozzarellaa ja juustoraastetta)
-herkkusieniä
-tonnikalaa
-päällä basilikaa ja kirsikkatomaatteja
Ziiz ei...kuinka sä...kuinka sä....kuinka sä voit laittaa...tomaattia pizzaan...tai juustoraastetta....ne ei kuulu siihen! :eek: Ei mun mielestä pizzaan kuulu oikeastaan täytteet ollenkaan...

Missä mun respiraattori...eiku paperipussi...maskitkin ja hengitysviikset on loppu...pakko ottaa Alepan kassi ja puhaltaa siihe!
 
  • Vau!
Reactions: m.e.k. ja Elena777
Ziiz ei...kuinka sä...kuinka sä....kuinka sä voit laittaa...tomaattia pizzaan...tai juustoraastetta....ne ei kuulu siihen! Ei mun mielestä pizzaan kuulu oikeastaan täytteet ollenkaan...

Missä mun respiraattori...eiku paperipussi...maskitkin ja hengitysviikset on loppu...pakko ottaa Alepan kassi ja puhaltaa siihe!
Miten niin pitsaan ei kuulu lainkaan täytteitä?:eek:

Mun ystävä, italialainen, on sun kanssa eri mieltä tomaatista ja juustosta pitsassa:p:p
 
Vaikea valinta eessä taas,pitäisi valita kukat haudalle. Ehkä 1 isompi kukka,kuten verbana tai ruusuliisa tai ruusubegonia,ahkeraliisa tai enkelipelargoni tai kesäleimu ja sitten ehkö pari pienenpää kukkaa,orvokkia tai jotain.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
r0s
Huomenta murut
Kahvia ja smoothie
Tasan 3 kg lähtenyt

Ja mä kävin vaalla ja totesin, että NYT on aika. Kolme kiloa pitää täälläkin pudottaa ja nopsaan ihan vaan siksikin että noin 40 prosenttia koronaviruksen vuoksi tehohoitoon joutuneista oli lievästi ylipainoisia kuten minä.

*tunkee poskeensa minitomaatteja*
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Aurinkoista päivää kaikille:)!

Päivät ja viikot on kyllä menny semmosta haipakkaa eteenpäin että nyt jo kuikuillaan kesän kynnyksellä! Aika ihanaa etten sanois:)

Nettiyhteydet on viimeaikoina ollu tässä osoitteessa aivan syheröllä ja kuralla ja jossain hevonkuukkudeessäkin joten hyvin oon vierottunu kaikesta:D. Koululaisilla ois vielä viikko tikisteltävänä ja sitten sais melkosen haasteellisen kevätpuolikkaan unohtaa kokonaan ja siirtyä todellakin hyvin ansaitulle lomalle(y)! Muutoinhan arki täällä menee peruskuvioilla, työ vie sujuvasti mennessään koko kropan ja voimat, eli vapaa-ajan käytön ongelmia ei ole:D. Justiisa tulin tuon esikoisen kans isojen ihmisten kaupungista hankintakurvailulta ja kohtahetipian lähden ryntäämään kauppaan josko sieltä tyhjistä hyllyistä nyt mitään kotiin saisin. Hyvin näkyy tään pitäjän kuvioissa että mökkiläisiä on ja paljon sekä - mikä hämmästyttääkummastuttaa - ulkomaaneläviä. Kaupoista, nuista kahdesta, ei taho saada niin mitn kun lihapuoli on aina yhtätyhjää, roippeet vaan jätetty.. Muutoinkin se siellä asioiminen puistattaa mutta se siitä.

Pyykkärimuijana ja siivousellinä oon tämän päivän ja varmasti huomisenkin, kauhan varressa olemisesta puhumattakaan. Mukelot lähti ulos keskenänsä happeileen ja kiekkoo viskaamaan, kotiutunevat tuttuun tapaan hyeenoina:D eli nostan luuni tästä liikkeelle(y)
Pihamaalla pitäs riehua apinanraivossa lapion varressa juurakko#%#÷#!@%leen kimpussa, katotaan saanko fiilikset kohdilleen vai heittäydynkö manjana- muudiin:D

Pidä mukavaa ja letkeetä päivää, toivottavaati elosi on hyvästi mallillaan:)
 
Vaikea valinta eessä taas,pitäisi valita kukat haudalle. Ehkä 1 isompi kukka,kuten verbana tai ruusuliisa tai ruusubegonia,ahkeraliisa tai enkelipelargoni tai kesäleimu ja sitten ehkö pari pienenpää kukkaa,orvokkia tai jotain.
Ruusuliisahan on aivan ihana ja näyttävä! Kukkii nättinä piiiitkään syksyyn asti:)(y)..tosin vaatii houtamista eli kastelua ja lannottamista mutta jos hautuumaa on kohtuu likellä niin eipä tuo vissiin ongelmakaan olisi.

Ite laitoin kolmet pensasneilikat nyt ens alkuun ja hämmästys oli suuri kun viimeks käydessäni huomasin niiden intoutuneen kunnolla rehottamaan. En pane pahitteiksi ollenkaan kun aattelee että paikka on aika haasteellinen..

Tosin ehkä laittasin kokobkesän kukat vasta kesäkuun ekan viikon jälkeen, jos noi perinteiset yöpakkaset ehtis sitten häipyä hitoksiin...

Kivaa kesänodotusta sulle Kais:)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ruusuliisahan on aivan ihana ja näyttävä! Kukkii nättinä piiiitkään syksyyn asti..tosin vaatii houtamista eli kastelua ja lannottamista mutta jos hautuumaa on kohtuu likellä niin eipä tuo vissiin ongelmakaan olisi.

Ite laitoin kolmet pensasneilikat nyt ens alkuun ja hämmästys oli suuri kun viimeks käydessäni huomasin niiden intoutuneen kunnolla rehottamaan. En pane pahitteiksi ollenkaan kun aattelee että paikka on aika haasteellinen..

Tosin ehkä laittasin kokobkesän kukat vasta kesäkuun ekan viikon jälkeen, jos noi perinteiset yöpakkaset ehtis sitten häipyä hitoksiin...

Kivaa kesänodotusta sulle Kais
Ruusuliisa ei kyllä sitten käy,kesällä kun muuttuu nuo bussiaikataulut ja hautausmaalla joutuu ootamaan 2 h,ei oikein pysty useasti kesän aikana käymään.Nätti olis kyllä,voisin ostaa itelle parvekkeelle. Neilikat on ihania :) Ihanaa kesää sinne,eiköhän se pian tule. :)
Joo varmaan ootan kesäkuulle,ennen kuin laitan kukat haudalle.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat

Yhteistyössä