Hei mullakin on peräti 5 alekokkia, veetäänkö perseet?Viluttaa ja olo on yhä tööt. *mussuttaa voipopcorneja*
Niijuu, mullahan ON oluttakin!
Niin ja jokos sää olet käynyt siellä lekurissa???
Hei mullakin on peräti 5 alekokkia, veetäänkö perseet?Viluttaa ja olo on yhä tööt. *mussuttaa voipopcorneja*
Niijuu, mullahan ON oluttakin!
Mitä leffaa kattelit?Mie en torkkunut,katon leffaa ja mutustan kasvistikkuja dipillä
Hagazussa,oli elisa viihteen aitiossa. Ei tuo nyt kovin hyvä ollu.Mitä leffaa kattelit?
Musta tuntuu, että olen nähnyt kaikki parhaimmat kauhut jo en enää löydä mitään hyvää.
Kieltämättä tää vaikutus on krhhhooohhh ihan tehokas jaaa sekäää pyyyyhhhh unettava...kattelen tässä sohvalla Rikkaita ja Rahattomia.Helposti!
Ostaa samanlaisen sohvan kun mulla on ja avaa television = käytännössä turhimman kapistuksen minkä ikinä olen ostanut, kissa katsoo sieltä enemmän ohjelmia kun minä!
Älä echo pahastu mut mietin tässä hiljan et ei tainnu Jeesuksellakaan olla ihan puhtaat jauhot pussissa kun Jumala niin pitkään sisäänpääsyn kanssa arpoi.Jeesus nousi taivaaseen.
Älkää kysykö miks vasta 40 päivän jälkeen ja mitä hän sitä ennen teki täällä.
Tai sit Jeesus ei noudattanu kotiintuloaikoja.Älä echo pahastu mut mietin tässä hiljan et ei tainnu Jeesuksellakaan olla ihan puhtaat jauhot pussissa kun Jumala niin pitkään sisäänpääsyn kanssa arpoi.
ankkalinnassakin kaikki mahdollistaJeesus nousi taivaaseen.
Älkää kysykö miks vasta 40 päivän jälkeen ja mitä hän sitä ennen teki täällä.
Haistan teologisen väittelyn... Kuule kun mä äsken just sotkin politiikkaa tähän ketjuun, niin uskonto-dogmaattisen keskustelun voit avata ns.isolle puolelle.ankkalinnassakin kaikki mahdollista
Ihan rebelTai sit Jeesus ei noudattanu kotiintuloaikoja.
Kappas vaan niin olikin...?Nyt multa meni ohi? Mikä tää juttu on kun näemmä poistettu tuo vierailijan kommentti?
Ja mikähän ilo meillä olis ketään häätää kun rekkautuneita pyörii täällä muutenkin vähän? Saisivat nuo mukavat yksilöt harmaistakin rekkautuaKappas vaan niin olikin...?
Ros mietti kuka yritti hätyytellä toisessa ketjussa vanhoja kirjoittajia täältä pois ja joku vastas sut ja mut...
Hei mullakin on peräti 5 alekokkia, veetäänkö perseet?
Niin ja jokos sää olet käynyt siellä lekurissa???
Vois yrittää?Söin niin tuhdisti etten taida tulla edes hiprakkaan
Huomenaamulla vois yrittää saada ajan varailtua. Soittoaikakin riittäisi ja lähete verikokeisiin.
Ei nukuta siellä nainen!
Mä heräsin ennen 6.00. Kävin päivällä kävelyllä. Leikin kisun kanssa.Ei nukuta siellä nainen!
meillä kissa on valjaissa pihalla jäähyllä.Sai jonkinlaisen hepulin ja ravas sisällä edestakaisin niin että kukkaruukku meni nurin ja kaikki mullat levis lattialleMä heräsin ennen 6.00. Kävin päivällä kävelyllä. Leikin kisun kanssa.
Onks sulla kissa???Mä heräsin ennen 6.00. Kävin päivällä kävelyllä. Leikin kisun kanssa.
Miehen kisu. Kyllä te saatte tietää kisusta heti kun olen varannut.Onks sulla kissa???
tarvitset myös kissanhiekka lapion.Tuli mieleen. Ostanko hiekkalaatikon yms. mustista&mirristä vai saako netistä halvemmalla?