Sama täällä, oli ihan päällä (vs-seutu)Täällä salamoi ja jyrisi ihan kunnolla. Päälle raekuuro.
(pk-seutu)
Sama täällä, oli ihan päällä (vs-seutu)Täällä salamoi ja jyrisi ihan kunnolla. Päälle raekuuro.
(pk-seutu)
Mitä raneja?Mäkkärin pienin hamppari ja kotiraunoja
Mulle tuodaan hamppariateria ovelle.Mäkkärin pienin hamppari ja kotiraunoja
Jep, kesällä yleensä.Eikö ukkoset kuulu yleensä heinäkuun helteisiin eikä näin keväiseen ilmaan?
Piti just kysyä samaaMitä raneja?
OolantilaisiaMitä raneja?
Uuuu, mokoma rinsessaMulle tuodaan hamppariateria ovelle.
Nää on niitä laineikkaitaPiti just kysyä samaa
Mun mielestä oolannin tikkuperunat on parhaita, mut nykyään ne haisee hirveelle, ilmeisesti ovat vaihtaneet öljyn huonompaan tms...
Mäkkäri on sen verran kaukana että ruoka on kylmä kun pääsee kotiin. Ja vältän dösällä kulkemista.Uuuu, mokoma rinsessa
Nää on niitä laineikkaita
En nukahtanut.Herätys!
Et saa yöllä unta jos nukut pitkät päikkärit. Unirytmi menee sekaisin.
En ole kiinnittänyt huomiota.ootteko muuten huomanneet että ylen säätytöllä Kertulla on TODELLA hyvä /ce
teillä kaksjalkasilla ei silmä tartu olennaiseenEn ole kiinnittänyt huomiota.
Katson naisia mutta säätiedotuksia katson harvemmin.teillä kaksjalkasilla ei silmä tartu olennaiseen
alappa kattomaan myös säätä, ainaski yleltäKatson naisia mutta säätiedotuksia katson harvemmin.
Tuleppa mun luokse niin saat hyppiä mun pogostickillä ja läpsytellään pissavehkeitä yhteen.
Joo voitas kyllä laittaa melaa mättääseen.
Heti kun silmä välttää ja hetkeks torkahtaa, alkaa täällä iltapervoilutPannaan makkaraa pannulle.
Kyllä tuli ikävä nurkkabaaria. Siellä näki hyviä perseitä ja tissejä.
normipanot ei ole mitään perrrvoilujaHeti kun silmä välttää ja hetkeks torkahtaa, alkaa täällä iltapervoilut
Herttileijaa sentäännormipanot ei ole mitään perrrvoiluja, siksi innostuttiin vähän astetta kovempaan touhuun ton mekon kanssa. Aattelin ensiks hieman rämpytellä mekon kivaa pientä nahkalompsaa ja sen jälkeen uittaa tattiani hänen sienikeitossaan.
Kohta on aika mennä sänkyyn ja laittaa peitto heilumaan.Heti kun silmä välttää ja hetkeks torkahtaa, alkaa täällä iltapervoilut
no ihan pikkusen vaan rämpyteltiin ja uiteltiinHerttileijaa sentään