Kohta on aika mennä sänkyyn ja laittaa peitto heilumaan.
Nii siellä sitä vaan mun mekkoo töpötellään tilipitapintöpöttimelläno ihan pikkusen vaan rämpyteltiin ja uiteltiin
Kohta on aika mennä sänkyyn ja laittaa peitto heilumaan.
Nii siellä sitä vaan mun mekkoo töpötellään tilipitapintöpöttimelläno ihan pikkusen vaan rämpyteltiin ja uiteltiin
no ihan vähän vaan töpöteltiin...Nii siellä sitä vaan mun mekkoo töpötellään tilipitapintöpöttimellä
Näissä oolannin kurvikkaissa oli taannoin niin järkky maku, että roskiin men. Maistui aivan rotan kuselle, voi olla että olikin...Uuuu, mokoma rinsessa
Nää on niitä laineikkaita
Jahans. Lapsien koulut alkoi ja ens viikolla onkin sitten kokeita joka päivä. Tieto tuli perjantaina wilma-viestillä ja luin sen juuri äsken. Huomenna ois sitten enkun koe...
voi piru, jos mulla olis oma dösä niin menisin sillä joka paikkaan. Baariin, kuppilaan, rantaan, hiihtämään, uimaan... joka paikkaan.Mäkkäri on sen verran kaukana että ruoka on kylmä kun pääsee kotiin. Ja vältän dösällä kulkemista.
Pellet on kamalia. Ruikkivat rinnuksilta olevasta kukkasesta suoraan naamaan.Kattelen jotain clown kauhudraamaa, onneks ei oo ukko kotona ku hällä on pellekammo
Kyl muutes ny on niin kiva makkari että kelepaa!
Niin, voishan ne ruiskia ”tulppaanistakin”. Suoraan kasvoille.Pellet on kamalia. Ruikkivat rinnuksilta olevasta kukkasesta suoraan naamaan.
Ei se naamaan ruikkiminen tunnu sen kivemmalta vaikka se tulis alempana olevasta jöpöttimestäkäänPellet on kamalia. Ruikkivat rinnuksilta olevasta kukkasesta suoraan naamaan.
Ei heteromiäs halua minkäänlaista ruikkasua omille kasvoilleenNiin, voishan ne ruiskia ”tulppaanistakin”. Suoraan kasvoille.
Sihteerisilmälasit vaan päähänEi se naamaan ruikkiminen tunnu sen kivemmalta vaikka se tulis alempana olevasta jöpöttimestäkään
nimim. Joskus vahingossa saanut silmään
Silti miehet on ihania
Sanot vain!!!Ei heteromiäs halua minkäänlaista ruikkasua omille kasvoilleen
Hmmm...Ei ole sihteerilaseja mut töissä olis suojalasit, ei niitä kukaan käytä muutenkaan joten josko vähän lainaisSihteerisilmälasit vaan päähän
Onko se samaa kuin ”silmään n....mista”?Ei se naamaan ruikkiminen tunnu sen kivemmalta vaikka se tulis alempana olevasta jöpöttimestäkään
nimim. Joskus vahingossa saanut silmään
Silti miehet on ihania
Jos metallia leikkaatte, niin kannattaa käyttää sielläkin. Kuuma metalli uppoa silmämunaan kuin kuuma veitsi voihin...Hmmm...Ei ole sihteerilaseja mut töissä olis suojalasit, ei niitä kukaan käytä muutenkaan joten josko vähän lainais
Ei se varmaan jos se on vahinko mut jos tarkotuksella niin kaippa se jotai sellasta onOnko se samaa kuin ”silmään n....mista”?
Syövyttävää pesuainetta, tosin mä kerran roiskasin sitä vähän silmään, kirveli ihan saatanasti mut kyl mä vielä näenJos metallia leikkaatte, niin kannattaa käyttää sielläkin. Kuuma metalli uppoa silmämunaan kuin kuuma veitsi voihin...
Vetäsin itse kerran pikaliimaa silmääni, kun lennähti pienestä pensselistä. Meni varmaan 15 min silmää huuhdellessa kraanan alla. Sitten kun katsoin jonnekin, niin silmästä näkyi mustavalkoisena vähän aikaaSyövyttävää pesuainetta, tosin mä kerran roiskasin sitä vähän silmään, kirveli ihan saatanasti mut kyl mä vielä näen
Mistä tuo pellekammo mahtaa johtua?Kattelen jotain clown kauhudraamaa, onneks ei oo ukko kotona ku hällä on pellekammo
Kyl muutes ny on niin kiva makkari että kelepaa!
En tiiä yhtään, niin ihania nuokin ovat or notMistä tuo pellekammo mahtaa johtua?
Silmät on yllättävän kestäviäVetäsin itse kerran pikaliimaa silmääni, kun lennähti pienestä pensselistä. Meni varmaan 15 min silmää huuhdellessa kraanan alla. Sitten kun katsoin jonnekin, niin silmästä näkyi mustavalkoisena vähän aikaa
Tietäsitpä vaan!No kyllä ootte toheloita!