Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
r0s
Mut IKEAn paras osuus on se ale-osasto missä myydään valmiiksi koottuja, palautettuja ja esillä olleita huonekaluja. Sen kipaisen läpi aina kun on tarvis uudelle huonekalulle, lampulle tai matolle. Tai kun mies on päättänyt rakentaa sängyn itse ni sen sälepohjan saa sieltä halvimmalla.
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: ruuttis ja Elena777
Isäni vaimo tuli viimeksi katsomaan, kun kokosimme ulkona jotain ja antamaan vinkkejä. Vastauksena oli isältä: "painu helvettiin siitä". Ite katsoin monttu auki vierellä... En ymmärrä, miten se jaksaa isäukkoa.
Mä "saan" nykyään osallistua ihan sujuvasti, oon niin monta virhettä ehtinyt estää että saan jopa arvostusta. Tosin joskus jos tilanne on kiree, sit mä meen sanoon et mun mielestä se on nyt menossa vähä vikaan ja mies äyskähtää, niin mä kyllä ärisen takasin että siinähän sitten teet sutta ja sekundaa mitä voit ylpeenä lapsille esitellä.
Silloin se kiltisti kysyy et niin mitä sä ajattelit mikä tässä mättää?:)
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Mä "saan" nykyään osallistua ihan sujuvasti, oon niin monta virhettä ehtinyt estää että saan jopa arvostusta. Tosin joskus jos tilanne on kiree, sit mä meen sanoon et mun mielestä se on nyt menossa vähä vikaan ja mies äyskähtää, niin mä kyllä ärisen takasin että siinähän sitten teet sutta ja sekundaa mitä voit ylpeenä lapsille esitellä.
Silloin se kiltisti kysyy et niin mitä sä ajattelit mikä tässä mättää?
Kuulostaa hyvältä :)
 
no en kyllä itekkää tykkäis että eukko tulee selän taa jäkättämään ja neuvomaan

tosin en käskis painua helvettiin vaan löysin meisselin kouraan ja sanosin että tee ite
Mä oonkin sellanen eukko että mieluusti tekisin ite mutta tuntuu miehelle olevan tärkeämpää voida olla itsetehdystä ylpeä kuin sanoa että vaimo kaiken on kasannu:ROFLMAO:
 
Se on muuten aikas lailla samankaltainen, kuin maidonherumisrefleksi.

Ohimoita alkaa kilhelmöidä, päätä kuumottaa ja seruaavaksi kuumotus leviää rintakehälle. Alkaa janottaa hieman. Sit se menee ohi ja pian on vilu.

Jotain, millä on ennakoivia oireita ja mikä tulee hetkessä eikä sitä voi katkaista.


Hormonit!
Hyvä tietää siltä varalta, jos ne joskus tulee tännekin!
Nyt on ihan ärsyttävän säännölliset kierrot, ei aaltoja, eikä muitakaan vaihdevuosiin viittaavia oireita...ei etes niitä rintakarvoja mitkä ruutiksella kasvaa.
 
Se on muuten aikas lailla samankaltainen, kuin touhutipanherumisrefleksi.

Ohimoita alkaa kilhelmöidä, palleja kuumottaa ja seuraavaksi kuumotus leviää juureen. Alkaa panettaa hieman. Sit se menee ohi ja pian on vilu.

Jotain, millä on ennakoivia oireita ja mikä tulee hetkessä eikä sitä voi katkaista.


Hormonit!
Tuo toinen kappale sopii ainakin minulle, kun ihastuu johonkuhun
Ai tuosta ruutiksen versiosta se toinen kappale?:geek:
 

Yhteistyössä