Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ni ja huomentapäivää tännekin!

Kusiaiset yrittävät vallata mun kasvimaan. Ideoita? Kanelia ripottelin jo ainakin desin ja lorotin pahimpiin pesäkeskittymiin kaksi vedenkeittimellistä kiehuvaa päälle.
Noi on hankalia veijareita!
Me tehtiin usein vaan silleen, että kaadettiin useampana päivänä vettä pesiin, antoivat periks ja siirtyivät muualle tai sitten eivät antaneet...
 
Pulverinen muurahaismyrkky. Kippaa niiden reitille hieman, niin viikon päästä on pesä hävinnyt. Murkut on kannibaaleja, joten myrkky leviää pesään, kun ne popsivat kuolleet kaverinsa.
Ai niin joo tuo!
Tuota laitettiin ulkoportaisiin, olivat rikkoutuneeseen kohtaan tehneet pesän, mutta eipä ole enää näkynyt vuosiin.
 
Aamulla kun kahvia menin takapihalle nauttimaan niin bongasin naapurin teinin röökillä. Seiskalle menevä poika.
kerronko sen äitille vai kantaako reppana mun kauppaostokset kunnes kotoa lähtee.
Ai tuo on vieläkin muotia esiteinien keskuudessa, että aletaan kokeilemaan tupakkaa, kun siirrytään ala-asteelta yläasteelle.
 
r0s
Mutta eiks ole ihanaakin, kun saa kuopia maata ja myllätä tuoksuvassa mullassa?
Mää olen tykännyt siitä vaiheesta aina tälleen keväisin eniten

Juu. Kivaa ellei huomioida muurahaisten hyökkäystä. :D

Mut oon ihan varma, että nyt kannattaa, vastaiskuna sille että puoli päivää lotrataan veden, saippuan ja käsidesin kanssa, iskeä kädet multaan.
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777
Prismassa käyty. Porukkaa oli kuin pipoa.
Vaikken koronasta oo vieläkään megahuolissaan, niin taitaa kohta Prismassa olla muutakin aasialaista kuin Itsudemon sushit...
Mä oon havainnut että täälläkin sen jälkeen kun koulujen aukaisupäätös tuli rupes ihmisiä liikkuun paljon enemmän. Ja eilen kaupoissa oli ihan helkkaristi väkeä, paljon enemmön kuin kertaakaan nyt koronarajoitusten aikana.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja ruuttis
Aamulla kun kahvia menin takapihalle nauttimaan niin bongasin naapurin teinin röökillä. Seiskalle menevä poika.
kerronko sen äitille vai kantaako reppana mun kauppaostokset kunnes kotoa lähtee.
Mä haluaisin äitinä ainakin kuulla jos oma muksu polttaa, vaikken varmaan asialle muuta tekis kuin yrittäisin järkeä puhua, tai lahjoisin lopettamaan. Tosin jos tietäisin että kyseinen äiti on joku raivotar niin sit en kyllä itsekkään mainitsisi.
 
Mä haluaisin äitinä ainakin kuulla jos oma muksu polttaa, vaikken varmaan asialle muuta tekis kuin yrittäisin järkeä puhua, tai lahjoisin lopettamaan. Tosin jos tietäisin että kyseinen äiti on joku raivotar niin sit en kyllä itsekkään mainitsisi.
En tiiä raivottaresta mut pirun hottis mamma on. Jotenkin täytyy kääntää tää voitoks itelle et mamman pöksyihin pääsee.
 
Meillä on muuten pihakuusessa pulun pesä! Ihana katsella kun ahkera isipulu vie pitkin päivää risu kerrallaan hautovalle äitipululle pesänteko aineksia. :love: Innolla odotan kun poikaset kuoriutuu ja pääsee aitiopaikalta seuraamaan niiden kehitystä.:love: Toivottavasti kissat pidetään nyt sisällä, täällä pyöri talvella pari joita ei nyt ole näkynyt.:unsure:
 
  • Rakkaus
Reactions: Elena777

Yhteistyössä