muistithan pestä pinpin?Ruutis! Nyt on saunottu.
Tietystimuistithan pestä pinpin?
Noi on hankalia veijareita!Ni ja huomentapäivää tännekin!
Kusiaiset yrittävät vallata mun kasvimaan. Ideoita? Kanelia ripottelin jo ainakin desin ja lorotin pahimpiin pesäkeskittymiin kaksi vedenkeittimellistä kiehuvaa päälle.
Ai niin joo tuo!Pulverinen muurahaismyrkky. Kippaa niiden reitille hieman, niin viikon päästä on pesä hävinnyt. Murkut on kannibaaleja, joten myrkky leviää pesään, kun ne popsivat kuolleet kaverinsa.
Älä tee mitään. Se on hänen asia.Aamulla kun kahvia menin takapihalle nauttimaan niin bongasin naapurin teinin röökillä. Seiskalle menevä poika.
kerronko sen äitille vai kantaako reppana mun kauppaostokset kunnes kotoa lähtee.
Mitäs sahaa myytiin Suomessa Raket merkkisenä?tiili on paras saha ja ehdotankin että vaihdat nikikses Stihl
kun kerta oot parasta vaimomatskuaki
Ai tuo on vieläkin muotia esiteinien keskuudessa, että aletaan kokeilemaan tupakkaa, kun siirrytään ala-asteelta yläasteelle.Aamulla kun kahvia menin takapihalle nauttimaan niin bongasin naapurin teinin röökillä. Seiskalle menevä poika.
kerronko sen äitille vai kantaako reppana mun kauppaostokset kunnes kotoa lähtee.
Mutta eiks ole ihanaakin, kun saa kuopia maata ja myllätä tuoksuvassa mullassa?Puh, mikä päivä.
Mut nyt on sekä äidin että oma piha uudessa kuosissa. UJa mulla multaa kynsien alla.
Mutta eiks ole ihanaakin, kun saa kuopia maata ja myllätä tuoksuvassa mullassa?
Mää olen tykännyt siitä vaiheesta aina tälleen keväisin eniten
Mä oon havainnut että täälläkin sen jälkeen kun koulujen aukaisupäätös tuli rupes ihmisiä liikkuun paljon enemmän. Ja eilen kaupoissa oli ihan helkkaristi väkeä, paljon enemmön kuin kertaakaan nyt koronarajoitusten aikana.Prismassa käyty. Porukkaa oli kuin pipoa.
Vaikken koronasta oo vieläkään megahuolissaan, niin taitaa kohta Prismassa olla muutakin aasialaista kuin Itsudemon sushit...
Mä en tajua miten kersoilla on varaa röökiin enää nykyäänAi tuo on vieläkin muotia esiteinien keskuudessa, että aletaan kokeilemaan tupakkaa, kun siirrytään ala-asteelta yläasteelle.
Mä haluaisin äitinä ainakin kuulla jos oma muksu polttaa, vaikken varmaan asialle muuta tekis kuin yrittäisin järkeä puhua, tai lahjoisin lopettamaan. Tosin jos tietäisin että kyseinen äiti on joku raivotar niin sit en kyllä itsekkään mainitsisi.Aamulla kun kahvia menin takapihalle nauttimaan niin bongasin naapurin teinin röökillä. Seiskalle menevä poika.
En tiiä raivottaresta mut pirun hottis mamma on. Jotenkin täytyy kääntää tää voitoks itelle et mamman pöksyihin pääsee.Mä haluaisin äitinä ainakin kuulla jos oma muksu polttaa, vaikken varmaan asialle muuta tekis kuin yrittäisin järkeä puhua, tai lahjoisin lopettamaan. Tosin jos tietäisin että kyseinen äiti on joku raivotar niin sit en kyllä itsekkään mainitsisi.
Tai sitten et kerro ja saat pojasta kauppakassien kantajan itellesEn tiiä raivottaresta mut pirun hottis mamma on. Jotenkin täytyy kääntää tää voitoks itelle et mamman pöksyihin pääsee.
Oliko se El Raket, ja oliko se myöhemmin Jonhsered?Mitäs sahaa myytiin Suomessa Raket merkkisenä?
Enemmän niillä on rahaa käytössä kuin aikasemmilla polvilla. Eipä olisi voinut kuvitella että meidän lapsuudessa olisi jokaisella monen sadan (silloisen tonnin) puhelin leikkikalunaMä en tajua miten kersoilla on varaa röökiin enää nykyään