Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Äläkä sano, että pulloharjalla!

Minä ku en oo oikeen kuusalla naisen hygieenasta niin rohkenen kuitenkin kysyä, notta pestäänkö se päältä ja sisältä? Jos pestään sisältäkin niin kuinka ja millä?
Ei sisältä, ainoastaan ulkoa. Menee muutoin sen ekosysteemit sekaisin. Ja terve pimpsa ei haise, se paljonpuhuttu sillin haju tulee pissasta josta jää haju, vaikka pyyhkisikin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Ilkka ja Anni on kyl äärimmäisen söpö pari ja Ilkalla on varmasti korvienvälistäkin sisältöä, mut jos yleensä pitäis valita trubaduurin tai moottorisahaturvan välillä, valitsisin moottorisahan.
Koska olen itsekin Echo eli moottorisaha.

Ja hermosaha.
tiili on paras saha ja ehdotankin että vaihdat nikikses Stihl

kun kerta oot parasta vaimomatskuaki
 
  • Haha
Reactions: Echo
tiili on paras saha ja ehdotankin että vaihdat nikikses Stihl

kun kerta oot parasta vaimomatskuaki
Stihl on parhaimmistoa. Mutta Esso-rouva pysyy Essona. (y)

Tällä hetkellä vaimomateriaali on plösö-lataustilassa sohvalla. Mutta kun on latauduttu, niin huomenna on uusi päivä, sit jaksaa taas olla parasta vaimosarjaa.
Ilman säännöllistä huoltoa paras terä tylsyy. :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Huomentapäivää :)
Melkein 8 asti uinuttiin,no pari kertaa yön aikana heräsin mutta yllättys yllätys kisut antoi nukkua rauhassa eivätkä hilluneet yöllä tai pomppineet päällä tai raapinu jalkoja :ROFLMAO:

Kahvia ja pirtelö.:coffee:
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Ni ja huomentapäivää tännekin!

Kusiaiset yrittävät vallata mun kasvimaan. Ideoita? Kanelia ripottelin jo ainakin desin ja lorotin pahimpiin pesäkeskittymiin kaksi vedenkeittimellistä kiehuvaa päälle.
Suola ? En kyllä oo varma muistaako oikein
Makeasta mehusta ansa,että hukkuvat sinne ?
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
Toivottavasti helpotti / helpottaa
Juu helpotti Olkapäitä pyörittelin ja rintarankaa availin, sit rupes hiipuun puutuneisuus pois. Mut oli siinä ihmettelemistä kun yleensä tuo yötuki on pitänyt puutumisen poissa ja nyt oli ihan mikä tahansa asento ja yötuki niin silti puutu ihan pökkelöksi. Onneks on niin hyvät unenlahjat että sain nukuttua jumppatuokion jälkeen muuten ois ketuttanut
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies ja Kais
Ni ja huomentapäivää tännekin!

Kusiaiset yrittävät vallata mun kasvimaan. Ideoita? Kanelia ripottelin jo ainakin desin ja lorotin pahimpiin pesäkeskittymiin kaksi vedenkeittimellistä kiehuvaa päälle.
Toluvesi karkottanee kans mut en tiiä kestääkö kasvimaan kasvit tolua tai suolaa. Tai viittiikö niitä ainakaan syödä tolun jälkeen:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
Ni ja huomentapäivää tännekin!

Kusiaiset yrittävät vallata mun kasvimaan. Ideoita? Kanelia ripottelin jo ainakin desin ja lorotin pahimpiin pesäkeskittymiin kaksi vedenkeittimellistä kiehuvaa päälle.
Pulverinen muurahaismyrkky. Kippaa niiden reitille hieman, niin viikon päästä on pesä hävinnyt. Murkut on kannibaaleja, joten myrkky leviää pesään, kun ne popsivat kuolleet kaverinsa.
 
  • Tykkää
Reactions: r0s ja Elena777
Päivää! Nukuinpas sitten piiitkät unet, menin nukkuun 21.30, yöllä heräsin kerran ja aamulla kuuden aikaan piti jumpata kun käsi puutui eikä rannetuki auttanut, ilmeisesti olkapää/hartiat jumissa. Mut sit jatkoin unia ja nukuin varttia vaille ysiin. Aika luksusta!
No ihana kun sait nukuttua! Sut pitäs vaivuttaa semmoseen narkoosiin joka viikonloppu (sillein että sut herätettäis välillä kuitenki palstailemaan :)).

Että jaksat sit herätä arkena keskellä yötä...:eek:
 
  • Haha
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä