Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ai kun huokailen Suomen kaunein koti -ohjelman kesämökkejä. Ihana Alvar Aallon arkkitehtiapurin pojan tekemä mökki! Huikeaa vaaleaa puuta ja merenrantaa.
Ainut että jenkki/tähtityynyt ei käy Alvar Aaltoon pätkääkään.
 
Ai kun huokailen Suomen kaunein koti -ohjelman kesämökkejä. Ihana Alvar Aallon arkkitehtiapurin pojan tekemä mökki! Huikeaa vaaleaa puuta ja merenrantaa.
Ainut että jenkki/tähtityynyt ei käy Alvar Aaltoon pätkääkään.
Mulla on kiikarissa yks 150 vuotta vanha hirsitalo. Saas nähdä päästäänkö hinnasta sopuun :)
 
En tiedä!

Mut se alkaa kolme, neljä yötä ennen täysikuuta. Valvon ja heräilen... Ja kun täysikuu viimein on, nukun kuin tukki.
Ei tule muuta mieleen kuin, että sun sisäinen ihmissusi yrittää ottaa vallan
Mulla on vaikuttanut aina...

Mulla alkaa unet sujumaan vasta, kun täysikuu on ohi..
Todellakin, muutama r0sin ja Elena777:n piirre saa selityksensä :sneaky:

 
  • Rakkaus
Reactions: r0s ja Elena777
Huomenta tirppanat:)

Mää heräsin tänään kaksi kertaa ja edelleen nukuttais....illalla se iso pyöreä kuunpallero möllötti sitte suoraan keittiön ja makkarin ikkunoista sisään, joten siirryin suosiolla olkkarin sohvalle nukkumaan, pää peiton alle kokonaan piilotettuna.
Auttoi hieman! Tosin sydämen äänekäs jyske oli häiritsevää, siitä syystä olen varmaankin sitte edelleen ihan pönttö örvelön väsynyt.
 
Meidän 5v oli eilen vienyt barbeja vessaan ja huomasin ne kun laitoin muksut iltapesulle. Sanoin hälle että vie ne pois eikä tuo niitä vessan lattialle kun siellä voi olla pissa ja kakkapöpöjä. Muksu vei ne pois ja tuli vessaan, istui lattialle ja sanoi: "Kattos äiti tätä!" Pieraisi mojovan pierun ja sanoi: "No nyt siinä on mun pierupöpöjäkin!":ROFLMAO:
 
Meidän 5v oli eilen vienyt barbeja vessaan ja huomasin ne kun laitoin muksut iltapesulle. Sanoin hälle että vie ne pois eikä tuo niitä vessan lattialle kun siellä voi olla pissa ja kakkapöpöjä. Muksu vei ne pois ja tuli vessaan, istui lattialle ja sanoi: "Kattos äiti tätä!" Pieraisi mojovan pierun ja sanoi: "No nyt siinä on mun pierupöpöjäkin!"
pieruhuumori tepsii aina

samoin ku alapääjutut
 

Yhteistyössä