No ällös huoli. Kyllä sää pusun kuiteski saisit
Mulla on kiikarissa yks 150 vuotta vanha hirsitalo. Saas nähdä päästäänkö hinnasta sopuunAi kun huokailen Suomen kaunein koti -ohjelman kesämökkejä. Ihana Alvar Aallon arkkitehtiapurin pojan tekemä mökki! Huikeaa vaaleaa puuta ja merenrantaa.
Ainut että jenkki/tähtityynyt ei käy Alvar Aaltoon pätkääkään.
Onko veden äärellä vai sisämaamökki?Mulla on kiikarissa yks 150 vuotta vanha hirsitalo. Saas nähdä päästäänkö hinnasta sopuun
Meri alle 10m kuistiltaOnko veden äärellä vai sisämaamökki?
eiksse oon sama että millon naitattaa?Tää nätti ilma saa aikaan sen, että naitattas näin päivällä koko ajan...kunpa naitattas yölläkin tälleen.
VauMeri alle 10m kuistilta
Mulla on vaikuttanut aina...Miten se kuu nyt uneen vaikuttaa?
Mulla alkaa unet sujumaan vasta, kun täysikuu on ohi..En tiedä!
Mut se alkaa kolme, neljä yötä ennen täysikuuta. Valvon ja heräilen... Ja kun täysikuu viimein on, nukun kuin tukki.
En tiedä!
Mut se alkaa kolme, neljä yötä ennen täysikuuta. Valvon ja heräilen... Ja kun täysikuu viimein on, nukun kuin tukki.
Ei tule muuta mieleen kuin, että sun sisäinen ihmissusi yrittää ottaa vallan
Todellakin, muutama r0sin ja Elena777:n piirre saa selityksensäMulla on vaikuttanut aina...
Mulla alkaa unet sujumaan vasta, kun täysikuu on ohi..
Huomenta, on täällä jo herätty ja kahvia keitetty 2 kertaanyt unikeot ylös ja kahvin keittoon
hopihopi
robomoden mielestä mun jorinat on varmaan vöhön kyseenalasiaHuomenta
Mikähän kun tykkäsin ruutiksen viestistä niin se piti vahvistaa.
Tuli kysymys: are you sure, you want to do this....
pieruhuumori tepsii ainaMeidän 5v oli eilen vienyt barbeja vessaan ja huomasin ne kun laitoin muksut iltapesulle. Sanoin hälle että vie ne pois eikä tuo niitä vessan lattialle kun siellä voi olla pissa ja kakkapöpöjä. Muksu vei ne pois ja tuli vessaan, istui lattialle ja sanoi: "Kattos äiti tätä!" Pieraisi mojovan pierun ja sanoi: "No nyt siinä on mun pierupöpöjäkin!"
KukkuuuuuKukkuu
Heisulivei! Päivä pulkassa ja vapaa viikonloppu edessä, jippijaijei!Kukkuu