meikä on vissiin joku numerofriikki, en esim sanoisi auton moottorista että siinä on tosi hyvin vääntöä vaan että siinä on 395Nm vääntöä kierrosalueella 1800 - 2600 r/minIhana että olemassa on mieskin joka vastaa noin eikä aina vaan naiset
Tuntuu, että joskus näiden ollessa 0-5 -vuotiaita kahviteltiin kaikki pikkulasten mammat kaikkien kans. Sit noi meni kouluun ja monet töihin, niin mun pitää muistuttaa itselleni "ai niin oliko naapurin Mirkku olemassa?"
Tai jotenkin tuntuu työläältä raivata tapaamista.
Joitakin tosin näen vieläkin.
Ja mä nyökyttelisin muka ymmärtävästi ja lopuksi kysyisin ihanan tyhjentävän kysymyksen eli onks se hyvä vai huono?meikä on vissiin joku numerofriikki, en esim sanoisi auton moottorista että siinä on tosi hyvin vääntöä vaan että siinä on 395Nm vääntöä kierrosalueella 1800 - 2600 r/min
Onko sian ostaminen säkissä ihailtavaa? Tuo selittääkin naisten kauppakäyttäytymistä...Ihana että olemassa on mieskin joka vastaa noin eikä aina vaan naiset
se on ihan hyvä mutta ei mikään huippu, tyypillinen lukema kakslitraselle turbodieselilleJa mä nyökyttelisin muka ymmärtävästi ja lopuksi kysyisin ihanan tyhjentävän kysymyksen eli onks se hyvä vai huono?
se on ihan perusfysiikkaa ja on tehon ja kierrosluvun osamääräMä en tajua väännöistä mitään. Jätän suosiolla miehille ne.
se on ihan perusfysiikkaa ja on tehon ja kierrosluvun osamäärä
pakko uskoa kun et osaa kirjoittaa sitä edes oikeinJust det!
Mä EN tiedä mitään fykiikasta. Aivot alkoi savuamaan ja ylirasittuivat jo ajatuksestakin Se on vielä pahempi kuin matematiikka.
Tärkeintä autossa on väri.
tämäTärkeintä autossa on väkevä moottori.
volvotAutossa tärkeintä on korkeus. Ja turvallisuus. Ja se että se kiihtyy nopsaan. Nii ja se väri.
Ja että se on Volvo.
tämä
joo, se D3 on liian mitätön kone ysikympissäOli muuten ihan susi se uusi V-ysikymppinen sillä pienimmällä dieselkoneella. Puntokin kiihtyi ärhäkämmin. Tai ainakin siltä puntossaistuessa tuntui
Ei se mitään, 1 ronklaus viikossa piristää. Eli ens viikolla aukeaa mahdollisuus uuteen kopeloimiseen.sorry Echo, unohin luvanneeni jättää sun viestit kronklaamatta
lupa vastaanotettu ja talletettuEi se mitään, 1 ronklaus viikossa piristää. Eli ens viikolla aukeaa mahdollisuus uuteen kopeloimiseen.
Metallinhohteelle tykkäys!Juu, kunhan on punainen. Käy metallinhohtoinen ja viini, miksei pinkkikin.
Tykkäätkö muusta kuin salmiakista?Metallinhohteelle tykkäys!
Punasesta en niin välitä kyllä ja kerran tosin näin sellasen mattapintasen pikimustan auton ja se oli hieno....alkoi tehdä salmiakkia mieli sitä kattellessa.