Kauhea savootta alkaa nyppimään pois
Nööyyy.... mitään juustoja makkaroihin
Nööyyy.... mitään juustoja makkaroihin
Mä oon kaupasta joskus ostanut sellaistakin makkaraa missä ei ole juustoa! Kätevää, ei tarvi nyppiä ollenkaanKauhea savootta alkaa nyppimään pois
Mä täs yks päivä tein uunimakkaraa jossa oli juustoa.Nööyyy.... mitään juustoja makkaroihin
Eli et oo kammannu tukkaas viime aikoina?Häläpätihämmää häpätihää vaan kaikille!
Häläpätihämmää häpätihää vaan kaikille!
Onnea!Kiitos vaan. Kannan korteni kekoon
Monenko kilowattitunnin akku siinä on?Nyt on sit citymaasturi vaihdettu pieneen hybridiin, joten olkaa ituhippimaailmanparantajat tyytyväisiä
Mietin 5 minKuinkas pitkään harkitsit ja puntaroit? Mä oon niin ennakkoluuloinen että oon varmaan viimeisten joukossa joka hybridin uskaltaa ostaa, en mä muista irrottaa autoa aina lämppäripiuhastakaan ennenkuin lähden ajaan joten mun tuurilla sähköautokin on piuhassa kiinni vielä kun lähden liikenteeseen
En mää semmoisia tiedä...Monenko kilowattitunnin akku siinä on?
Niin mutta oliks se juusto siinä makkarassa jo tehtaalla pursotettu sinne sisälle eri kohtiin (tai miten ne sen tekeekin) vai laitoikko nää sen siihen päälle?Mä täs yks päivä tein uunimakkaraa jossa oli juustoa.
Joka päiväEli et oo kammannu tukkaas viime aikoina?
Mää oon aika mestari takkujen selvittelyssäJoka päivä
Tänään oli tosi iso takku niskatukassa, kiva kaivella se kaiken muun hiuskasan alta
Tein viillon ja laitoin viipaleen vakoon.Niin mutta oliks se juusto siinä makkarassa jo tehtaalla pursotettu sinne sisälle eri kohtiin (tai miten ne sen tekeekin) vai laitoikko nää sen siihen päälle?
Mää oon aika mestari panemaan vakoseenkinTein viillon ja laitoin viipaleen vakoon.
Sissijuustoa siis...Mää oon aika mestari panemaan vakoseenkin
Niin olen kuullutMää oon aika mestari takkujen selvittelyssä
Tolleen se sopiikinTein viillon ja laitoin viipaleen vakoon.
kai sää sentään värin tiedät?En mää semmoisia tiedä...
Katsotaan kun saan sen
Juuh. Sen verran kylläkai sää sentään värin tiedät?
Mitä tässäkin viestissä nyt oli, kun robomode otti kopin?Hyvät yöt myös minunkin puolestani
Ihana että olemassa on mieskin joka vastaa noin eikä aina vaan naisetEn mää semmoisia tiedä...
Katsotaan kun saan sen