Lämmintä myös täällä
Voisikin tehdä mansikka-banaani-herasmoothien jäillä
Voisikin tehdä mansikka-banaani-herasmoothien jäillä
Takertuva kaveri?Mutta kun pitäisi nähdä yhtä samaa kaveria 2-3 kertaa viikossa.
Tuntuu, että joskus näiden ollessa 0-5 -vuotiaita kahviteltiin kaikki pikkulasten mammat kaikkien kans. Sit noi meni kouluun ja monet töihin, niin mun pitää muistuttaa itselleni "ai niin oliko naapurin Mirkku olemassa?"Hyy.
Kaksi, kolme kertaa VUODESSA on kyllä riittävästi kutakin kaveria.
Jos se lääkäri hurmaantui potilaansa äiteestä niin että sekoili reseptiensä kanssa?Käytin eilen tytärtä lääkärissä, herra lääkäri oli ilmeisesti ulkonäöllänsä saanut lääkärin paperit, kun oli muutoin ihan kuutamolla, mm. määräsi lääkettä "mitä saa ilman reseptiä" mutta josta apteekista sanottiin että ei sitä myydä kuin reseptillä. Mutta se tohtori!
Oli kuin Mike Patton mut sinisillä silmillä, niin kuin tässä
Toi olis kyllä mielekkäämpi vaihtoehto Hällä oli kaiken lisäks ihanan pehmeä ääni, ihan vähän teki mieli heittäytyä ihan tyhmäksi ja kysellä kaikenlaista vaan jotta saa kuunnella ja katsella vähän pidempäänJos se lääkäri hurmaantui potilaansa äiteestä niin että sekoili reseptiensä kanssa?
No just, villi veikkaus että lapsen äidilä ei ole ollut paljoa päätäntävaltaaElon Musk pisti vauvansa nimeksi X Æ A-12 Musk.
Tesla-miljardööri Elon Musk sai kuudennen lapsensa – pienokaisen nimi veti kaikki hiljaiseksi: ”Kai sinä vitsailet?”
Elon Musk paljasti vastasyntyneen lapsensa hyvin erikoisen nimivalinnan Twitterissä.www.is.fi
Tekeekö se siitä jonkun robotin? Hybridi-kyborgin? Muksu varmaan kulkee lapsuutensa jotkut Star Trek -vermeet yllä...
PäivääPäivää kaikille
Onneksi olkoon!Nyt on sit citymaasturi vaihdettu pieneen hybridiin, joten olkaa ituhippimaailmanparantajat tyytyväisiä
Kiitos vaan. Kannan korteni kekoonPäivää
Onneksi olkoon!
Kuinkas pitkään harkitsit ja puntaroit? Mä oon niin ennakkoluuloinen että oon varmaan viimeisten joukossa joka hybridin uskaltaa ostaa, en mä muista irrottaa autoa aina lämppäripiuhastakaan ennenkuin lähden ajaan joten mun tuurilla sähköautokin on piuhassa kiinni vielä kun lähden liikenteeseenKiitos vaan. Kannan korteni kekoon
Hei sun heiluvilles!Häläpätihämmää häpätihää vaan kaikille!
Mitäs Elzukka on tänään touhuillut?Häläpätihämmää häpätihää vaan kaikille!
Yrittänyt miettiä mitä kirjaa alottas lukemaan, eli tarkemmin sanottuna mitä Wilbur Smithin kirjasarjaa lukisin tällä kertaa, tekis mieli kahlata ne kaikki taas pitkästä aikaa läpi!Mitäs Elzukka on tänään touhuillut?
Mitä makkaraa?
Nööyyy.... mitään juustoja makkaroihinUrho juusto