Pelkkää kolaa se olla pittää.Eiku aito coca-cola.
Mä tykkäsin kirsikka kokiksesta.
Pepsiä juodaan ellei muuta ole saatavillaNiin niin, niinhän mää sanoin
Pelkkää kolaa se olla pittää.Eiku aito coca-cola.
Mä tykkäsin kirsikka kokiksesta.
Pepsiä juodaan ellei muuta ole saatavillaNiin niin, niinhän mää sanoin
Pelkkää pepsimaxia se olla pittää.
Eiks toi jo lähene limuriippuvuutta?*köhii vihjailevasti*Pelkkää Pepsimaxia se olla pittää.
Pepsiä juodaan vaikka muuta olis saatavilla
Pelkkää kokista mä yleensä juon.Pelkkää kolaa se olla pittää.
Pepsiä juodaan ellei muuta ole saatavilla
ja siellä toinen!Pelkkää pepsiä mä yleensä juon.
Öitä!Nyt nukkumaan. Öitä
En voi ostaa kolaa, koska juon kyllä kaiken... Eli jonkinlainen addiktio kyllä löytyyEiks toi jo lähene limuriippuvuutta?*köhii vihjailevasti*
Mulla oli ennen koronaa sama ongelma, nyt jo tiedän mitä on tulossa kunhan kesäkuu alkaa...mutta taas toisaalta kaipa sitä sillon jo jaksaa muitakin tapailla.Miksi jotkut ei ymmärrä että ei jaksa olla kaverien kanssa monena päivänä viikossa? Että viihtyy hyvin yksinään. Puoliso on tietty eri juttu.
Mää näin unta, että pelasin mun Skånessa asuvan ystävän kanssa Sims4 live versiona...hienoja taloja kyllä rakenneltiin yhdelle asfalttitiellenäin unta mekon pimpistä
oli tosi tosi piukka
hahaa, minä voitin koska minun uni oli parempiMää näin unta, että pelasin mun Skånessa asuvan ystävän kanssa Sims4 live versiona...hienoja taloja kyllä rakenneltiin yhdelle asfalttitielle
Mutta kun pitäisi nähdä yhtä samaa kaveria 2-3 kertaa viikossa.Mulla oli ennen koronaa sama ongelma, nyt jo tiedän mitä on tulossa kunhan kesäkuu alkaa...mutta taas toisaalta kaipa sitä sillon jo jaksaa muitakin tapailla.
Jaa-a, multa evätään suunnilleen joka toinen kerta täällä hymiöiden käyttöMiksei saa laittaa? Käykö sun pomo Kaksplussalla vahtimassa?
"Ellimaar ei saa ottaa päivänokosia!"
Hyy.Mutta kun pitäisi nähdä yhtä samaa kaveria 2-3 kertaa viikossa.