Mene sohvalle.Nyt on sellanen fiilis et taijan tipahtaa kohta (kuvitelkaa tähän nukkuva hymppä jota ei TAASkaan saa laittaa)
Mene sohvalle.Nyt on sellanen fiilis et taijan tipahtaa kohta (kuvitelkaa tähän nukkuva hymppä jota ei TAASkaan saa laittaa)
Mun paheeni on nykyään televisiotuoli, tässä on kiva torkahtaa ja retkautella niskoja nyt kyllä rullasin torkkupeiton niskan taakse ettei pääse nitkahteleenMene sohvalle.
Kohta on Kärvähtänyttä kukkoa.Väsyttää kyllä,mutta ei viitti torkkua ku on se kukko uunissa.
No sammutin jo uunin,siel hautuu pehmeäksi ja makoisaksi.Kohta on Kärvähtänyttä kukkoa.
Mulla sohva...ei pahemmin tarvi ees kun kattoo sitä päin ja nukahdan.Mun paheeni on nykyään televisiotuoli, tässä on kiva torkahtaa ja retkautella niskoja nyt kyllä rullasin torkkupeiton niskan taakse ettei pääse nitkahteleen
Mulla kanssa ja siis söin wokkivihannekset loppuun...hyvin maistuu ilman lihaa sellasenaanRöyh,masu täynnä
Tonnikala-pastasalaattia ja noita pikku lanttukukkosia
Miksei saa laittaa? Käykö sun pomo Kaksplussalla vahtimassa?Nyt on sellanen fiilis et taijan tipahtaa kohta (kuvitelkaa tähän nukkuva hymppä jota ei TAASkaan saa laittaa)
Ei oo tullu maistettuaOletko maistanut persikka kokista? Mulla on sellainen jääkaapissa.
En, kirsikanmakuista pepsimaxia joskus maistoin enkä tykännyt....kyllä aito pepsimax on parastaOletko maistanut persikka kokista? Mulla on sellainen jääkaapissa.
Eiku aito coca-cola.En, kirsikanmakuista pepsimaxia joskus maistoin enkä tykännyt....kyllä aito pepsimax on parasta
Niin niin, niinhän mää sanoinEiku aito Pepsi Max.
Voihan sitä juoda, jos ei muuta ole, mutta jos ostamaan pitää lähteä niin ei ole St Remin voittanutta.En, kirsikanmakuista pepsimaxia joskus maistoin enkä tykännyt....kyllä aito pepsimax on parasta
Niin niin, niinhän mää sanoin
Voihan sitä juoda, jos ei muuta ole, mutta jos ostamaan pitää lähteä niin ei ole St Remin voittanutta.
Tuota voi pari napsua juoda. Ei enempää.Voihan sitä juoda, jos ei muuta ole, mutta jos ostamaan pitää lähteä niin ei ole St Remin voittanutta.