Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
Annapa muuten Kais resepti niihin oliivi-jogurtti -pottuihi?
Keitetään pottuja,ei ihan pehmeiksi ja jäähytetään, kuoritaan pilkotaan kuutioiksi tai miten isoista paloista tykkää.
Sekaan öljyä,mä käytin rypsiöljyä,maustamatonta jogurttia,mä käytin bulgarian jogurttia ja turkkilaista. Sekaan suolaa,ruohosipulia, persiljaa ja sinappijauhetta ja pippurirouhetta. Sekoitetaan varovasti kaikki sekaisin ja annetaan viilentyä/ maustua jääkaapissa jonkun aikaa.
Oliivejä ei tähän tullu,mut voihan niitä laitaa jos tykkää.

Oliivit tuli leipään
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Echo ja r0s
r0s
Löysin tosi vanhoja runoja. Kopsattu jostakin. Mutta ne kaikki runot ovat menetetystä rakkaudesta.
Ja sellaista mun elömä on ollut. Ihan kuin olisin tiennyt miten käy tulevaisuudessa.
Mullakin oli runoviho!

Muistan yhden.

Pimeässä
yksin.
Uskallan kuiskata mun kissalle,
mulla on ikävä sua.

Siitä tuli silloin hirmu haikea fiilis vaikka en kyllä tajua, ketä mulla ois voinut kymppisesäisenä olla ikävä.
 
Löysin tosi vanhoja runoja. Kopsattu jostakin. Mutta ne kaikki runot ovat menetetystä rakkaudesta.
Ja sellaista mun elömä on ollut. Ihan kuin olisin tiennyt miten käy tulevaisuudessa.
Ai hitsi ja mun syvällisin runo on edelleen tämä:
Rakkaani vuorelta saapui
Lehmän paskaan kaatui
Jäi siihen...
...ja maatui

*menee peiton alle häppeemään*
 
Löysin tosi vanhoja runoja. Kopsattu jostakin. Mutta ne kaikki runot ovat menetetystä rakkaudesta.
Ja sellaista mun elömä on ollut. Ihan kuin olisin tiennyt miten käy tulevaisuudessa. :oops:





Itku meinaa tulla.:( Mut kirjoitat/kirjoitit tosi taitavastikin.

Ehkä et ole vaan löytäny sitä oikeaa. Semmoisen kans voi olla aina oma itsensä ja se pysyy vierellä aina.
Niitä maailmassa ei tarvitse olla kuin yksi, se riittää.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä