Samaa mieltä oon miekin. Ei tuo suhe kuullosta semmoiselta että tuon miehen kanssa haluaisi/ voisi jakaa koko elämän.Sun pitää, nainen, ottaa itseäsi niskasta kiinni ja mennä eteenpäin.
Ton miehen kanssa jäät AINA toiseksi tai kolmanneksi tai jopa viidenneksikin.
Mä en ole. Pään sisältö vaikuttaa.ei vika ole miehissä vaan teissä naisissa
ootte niin ronkeleita
aika tiukka vaatimus että pitäs muka olla jotain korvien välissäkiMä en ole. Pään sisältö vaikuttaa.
Eipä tuo nahka ainakaan ikäänny vaan pysyy pehmosena!Echopottu meni kavereiden kanssa öljy-jogurttikylpyyn
Jos edes yksi aivosolu siellä pomppimassa.aika tiukka vaatimus että pitäs muka olla jotain korvien välissäki
Eipä tuo nahka ainakaan ikäänny vaan pysyy pehmosena!
Pottusalaattia tulossa öljy-jogurttikastikkeessa. Echo halusi mun vastarannan kiiski potun nimetä echoksiSiis mitä potui jogurtissa?
*ihan pihalla*
Mä tajusin että tänään on vapunaatto. Luulin että vasta huomenna :S
Keitetään pottuja,ei ihan pehmeiksi ja jäähytetään, kuoritaan pilkotaan kuutioiksi tai miten isoista paloista tykkää.Annapa muuten Kais resepti niihin oliivi-jogurtti -pottuihi?
Toi on inhottavaa, pyörisivät päivällä mieluummin!!Mulla taas ajatukset pyöri päässä. Valvoin yöllä.
Päivällä on tekemistä. Mä meinasin yöllä viedä roskat ulos.Toi on inhottavaa, pyörisivät päivällä mieluummin!!
Mä haen viunapullon ja herkkuja.Voivoivoivoivoi! On siis pakko mennä kauppaan tänään ja siellä siis on hirveä ruuhka ja.. VoiVOIVOIVOI!
Oiskohan iltakasin jälkeen jo hiljentynyt?
Mullakin oli runoviho!Löysin tosi vanhoja runoja. Kopsattu jostakin. Mutta ne kaikki runot ovat menetetystä rakkaudesta.
Ja sellaista mun elömä on ollut. Ihan kuin olisin tiennyt miten käy tulevaisuudessa.
Ai hitsi ja mun syvällisin runo on edelleen tämä:Löysin tosi vanhoja runoja. Kopsattu jostakin. Mutta ne kaikki runot ovat menetetystä rakkaudesta.
Ja sellaista mun elömä on ollut. Ihan kuin olisin tiennyt miten käy tulevaisuudessa.
Itku meinaa tulla. Mut kirjoitat/kirjoitit tosi taitavastikin.