Pari pikkupulloa lisää simaa,tällä kertaa appelsiinin ja sitruunan makuista. Pöhinä käy.
Mulla rusinat hiljaa hilautuu pintaan. Ne on huvittavan näkösiä nyt puolivälissä.Pari pikkupulloa lisää simaa,tällä kertaa appelsiinin ja sitruunan makuista. Pöhinä käy.
Jos oisit joku muu niin minähän kronklaisisin tuota sun viestiä ihan apinanraivolla, mutku se on sun niin tyydyn vaan toteamaan, että luen koko ajan ihan väärin ton viestin alunMulla rusinat hiljaa hilautuu pintaan. Ne on huvittavan näkösiä nyt puolivälissä.
Maailman hitain hissi.
Tuota mä olen monesti kuunnellut.Jonne Aaron - Yksin
Kuuntelin tätä äsken pitkästä aikaa, en pystynyt sattuneesta syystä aikasemmin kuuntelemaan pitkiin aikoihin koska...mutta nyt tajusin, että olen hittovie oikeasti vapaa ja jos onni potkasee vielä niin joku päivä myös oikeasti onnellinen!!
Suunta on ainae oikea
Nyt mä en tiedä miten tuon alun voi lukea väärin?Jos oisit joku muu niin minähän kronklaisisin tuota sun viestiä ihan apinanraivolla, mutku se on sun niin tyydyn vaan toteamaan, että luen koko ajan ihan väärin ton viestin alun
Mä mietin että miten voi lukea väärin.Nyt mä en tiedä miten tuon alun voi lukea väärin?
ja mää ennnnn kerro, koska sitten sä lähdet draamaviitta hulmuten puis ja meet mököttämään keittiöös = ylensyömään pullaa!Nyt mä en tiedä miten tuon alun voi lukea väärin?
No mä raotan kronklauskieltoa vähän, mäkin kronklasin sua just eilen. Kerro nyt.ja mää ennnnn kerro, koska sitten sä lähdet draamaviitta hulmuten puis ja meet mököttämään keittiöös = ylensyömään pullaa!
Kerroja mää ennnnn kerro, koska sitten sä lähdet draamaviitta hulmuten puis ja meet mököttämään keittiöös = ylensyömään pullaa!
Piti ottaa 4mg sirdaludia. Paikat on jumissa ja muutenkin epämukava olo.
ENo mä raotan kronklauskieltoa vähän, mäkin kronklasin sua just eilen. Kerro nyt.
Toivottavasti helpottaaPiti ottaa 4mg sirdaludia. Paikat on jumissa ja muutenkin epämukava olo.
Kävinpä lidlissä
On snapsisilliä,grillijuustoo,vuohenjuustoa,sipsiä ja niitä niitä pieniä pyöreitä vuokaleivoksia. Makea leipä uunissa ja huomenna paistan oliivi-yrttileivän
NiihNainen mun makuun!
Tai siis nainen jolla on mun maku.
Auts,mutta Fazerin parhaat namutTosin suurin ongelma on se, että mies toi tullessaan fazerin parhaita ja kitalaki on riekaleina.
Mulla on ollut nyt pitkään, öisin, levottomat jalat...ja en usko että on magnesiumin puutetta, kun syön sitä aamusin purkista....Piti ottaa 4mg sirdaludia. Paikat on jumissa ja muutenkin epämukava olo.
Näyttää hassulta, kun äkkiä luulis että kirjottelet ihan itelles noinSenkin..