Mun jääkaappiin ei joku kuu-ukko koske.Kuule kuu liikuttaa mertakin. Eikä merellä oo silmiä.
Mun jääkaappiin ei joku kuu-ukko koske.Kuule kuu liikuttaa mertakin. Eikä merellä oo silmiä.
eikait se ukonrohjake tehny taas ohareita?Voi pee.. tulee yksinäinen vappu. Eikä ole edes olutta. No money. Saan vasta maanantaina.
Jep, hän muutti suunnitelmiaan.eikait se ukonrohjake tehny taas ohareita?
no voihan /ceJep, hän muutti suunnitelmiaan.
Häh jaa taas??Jep, hän muutti suunnitelmiaan.
Pöh mikä ukko,mokoma.Jep, hän muutti suunnitelmiaan.
on prkl kumma mies kun ei pillllu kelpaaPöh mikä ukko,mokoma.
Niin ja mun seura. Ei olla nähty kun korona eristy alkoi.on prkl kumma mies kun ei pillllu kelpaa
Sanos muuta, mä olen liian kiltti. En edes nalkuta aiheesta.Mä lähettäsin Mekon tuuliviiri-äijälle Mekkona vähän Palsanmäki-postia.
(Siis mä en ollu se joka häiriköi Palsanmäkiä )
Mä alottaisin jonkun erikoisen "esitän vaikeasti tavoiteltavaa" -shown.Sanos muuta, mä olen liian kiltti. En edes nalkuta aiheesta.
JooMä alottaisin jonkun erikoisen "esitän vaikeasti tavoiteltavaa" -shown.
"Ai tavata? No ootas Reiska, ihan ku mulla ois sinä päivänä ollu jotain..."
Pysyy kuitenkin merkissä?Ois pitänyt arvata, ettei auton remppaan viennistä ja tilapäisautosta hyvää seuraa.
Mies katselee autoja. Se on valmis vaihtamaan mun volvomurun toiseen! :O :S
Pysyy kuitenkin merkissä?
Ei kai siellä merkkiliikkeessä ole naisia automyyjinä? Hänen mieleensä voi tulla vaihtaa r0s rØsiin?
HalausSanos muuta, mä olen liian kiltti. En edes nalkuta aiheesta.
Mie tein lounaaksi pienen nakki-pastakeiton kun eilen jöi pikkuannos lihaliemessä keitettyä pastaa.Söiskö uunimaggaraa tänäön? Sitä on vielä kaapissa.