Kokeile lisäksi kaliumia.Mulla on ollut nyt pitkään, öisin, levottomat jalat...ja en usko että on magnesiumin puutetta, kun syön sitä aamusin purkista....
Kokeile lisäksi kaliumia.Mulla on ollut nyt pitkään, öisin, levottomat jalat...ja en usko että on magnesiumin puutetta, kun syön sitä aamusin purkista....
KorjasinNäyttää hassulta, kun äkkiä luulis että kirjottelet ihan itelles noin
Mistäs kaikista ruoka aineista sitä saa?Kokeile lisäksi kaliumia.
Oisit jättänyt vaan, ihmiset olis ihmetellyKorjasin
Banaani, maito, viljat, peruna, parapähkinät, rehut, sitruuna.Mistäs kaikista ruoka aineista sitä saa?
Munista ainakin?
Maitoo en juo, mutta rahkaa syön...juustoja syön myös..perunaa en syö, kuin harvoin ja rehuja joka päiväBanaani, maito, viljat, peruna, parapähkinät, rehut, sitruuna.
Nuohan ovat melkein parhaita pähkinöitä. Löytyvät kyllä Sittarien, Prismojen ja viherpiiperokauppojen valikoimista.Niin ja mittee ne on nuo parapähkinät, ikinä semmuuttiista kuullunnakkaa?
Jaa noi, mää tykkään pähkinöistä suolattuna enemmän...noi muistuttaa muuten kuorien kanssa jonkun verran pistaasipähkinöitä?Nuohan ovat melkein parhaita pähkinöitä. Löytyvät kyllä Sittarien, Prismojen ja viherpiiperokauppojen valikoimista.
Paljon hyviä rasvoja ja paras seleenin lähde (minkä takia noita ei saa kerralla määrättömästi syödä).
Kaupassa yleensä tämän näköisinä
Jos ostat kuorellisina, ovat kuoret todella kovia ja vaikeita rikkoa
Puu on komea Etelä-Amerikan sademetsien puu
Pari pikkupulloa lisää simaa,tällä kertaa appelsiinin ja sitruunan makuista. Pöhinä käy.
Räväkkä alku päivälleHuomenta
Heräsin panohätään ja siihen, että tissit oli huonosti...aloin samantein omaankivaan ja simsalabum, sainkin ison Oon.
Nimeä se Echoksi.Onpa ärsyttävää,kun muut potut on jo kypsiä ja yksi vastarannan kiiski ei kypsy samaa tahtia
Joo echopottuNimeä se Echoksi.
Mulla taas ajatukset pyöri päässä. Valvoin yöllä.Huomenta
Heräsin pissahätään ja siihen, että tyynyt oli huonosti...nousin samantein juomaan jotain ja simsalabum, en saakkaan enää unta.
Eivät yhtään muistuta pistaaseja, eivät malliltaan eivätkä maultaan. Kuorellisena parapähkinä on kuin kivettynyt appelsiinin lohko.Jaa noi, mää tykkään pähkinöistä suolattuna enemmän...noi muistuttaa muuten kuorien kanssa jonkun verran pistaasipähkinöitä?
Halaus murunenMulla taas ajatukset pyöri päässä. Valvoin yöllä.
Mulla taas ajatukset pyöri päässä. Valvoin yöllä.
Niinpä, mutta yöllä oli monia asioita mielessä. En mä sitä mulkeroa paljo ajatellut.Sun pitää, nainen, ottaa itseäsi niskasta kiinni ja mennä eteenpäin.
Ton miehen kanssa jäät AINA toiseksi tai kolmanneksi tai jopa viidenneksikin.