Hyvää perjantaita kaikille! Pahoittelut
@Päärynä5 uuteen kiertoon joutumisesta. Sullakin niitä oireita kuitenki oli aikalailla, nii miks sit näin kävi. Ite en pysty luottamaan oireisiin enää ollenkaan kun nyt itelläki oli vaikka mitä erilaista mukamas selvää oiretta. Plääh.
@minttuni &
@Helmiii mulla TSH 4.22 (kaks vuotta sitten oli 3.92) ja T4V 15.59. Oireina melkein kaikki mitä vaan oireidenkirjoon kuuluu. Mut mullekki kävi niin ku monelle muulle tän sairauden kanssa, että oireisiin tottu ja ei vaan jaksanu alkaa selvittää mikä vaivaa. Luulin kans, että TSH pitää olla pilvissä että on vajis, mut onki yksilöllistä miten eri arvot vaikuttaa. Ja aion kyllä vedota vastaanotolla kaikkeen mahdolliseen ja lapsettomuuteen ensisijassa kun meillä on todisteena jo tuo yks hulivili, että ennen sitä kaikki oli vielä kunnossa ja raskauduin heti, mut veikkaan että raskaus laukas mulla tän vajiksen ja sen takia nyt ei vaan tärppää. Varasin siis ajan paikalliseen Terveystaloon sisätautilääkärille. Anto mulle sen lääkärin vaihtoehdoks kun hain että tarviin asiantuntijaa kilpirauhasen ongelmiin. Täytyy toivoa, että sattuis olemaan hyvä lääkäri. Julkisen kautta apua en ainakaan oo saamassa pitkään aikaan, niin pitää ottaa nyt riski.