Kyllä miehen kuuluu putsata grilli
Noooou!
Tosin, en mä luota kenenkään muun kuin omini siivous/putsaustaitoihin. Ammattitauti!
Kyllä miehen kuuluu putsata grilli
Mut onhan niitä muitakin grilliputsaajavaihtoehtoja.
-Muksut. Jäätelötuuttipalkalla.
- K-kaupan Teuvo joka myi ne makkarat eli on osasyyllinen kaikkeen (putsauspalkkiota en uskalla aatella)
-naapurin Jorma jonka vegaanivaimo ei anna makkaraa ja joka hiipii puskissa nälkäisenä
- muu, kuka?
Kaalilaatikko tulille.
Mitäs sillä tehdään? Kukas sinne menee? "Putsaat tai..."Muurahaispesä on nerokas. Mutku ei oo pihapiirissä moista.
Miten Pitt ja kaalilaatikko käy yhteen?Brad Pitt
Mitäs sillä tehdään? Kukas sinne menee? "Putsaat tai..."
meillä minä hoidan rillin, rillattavat ja rillin putsaamisen
muijja salaatit ja astiat
en tiiä kumpi on helpompi tai vaikeempi mutta näin on sovittuSä niinko teet sen helpoimman vaiheen.
Tai no...
Mä vihaan kuorimista ja pilkkomista. Menee kauheasti aikaa...en tiiä kumpi on helpompi tai vaikeempi mutta näin on sovittu
pitäs kai vaihtaa kuukaudeksi niin näkis...
mennee siihen grillin tulille laittamiseen ja rillaamiseenki pirusti aikaa mutta jotenki meillä on päädytty siihen että toinen duunaa ulkona ja toinen sisälläMä vihaan kuorimista ja pilkkomista. Menee kauheasti aikaa...
Rillaus on mukavaa puuhaa, jopa puhdistus. Kuoriminen ei niinkäänmennee siihen grillin tulille laittamiseen ja rillaamiseenki pirusti aikaa mutta jotenki meillä on päädytty siihen että toinen duunaa ulkona ja toinen sisällä
Mä taas teen mielelläni sisähommat, kuin höyrystyn yhdessä makkaroiden kans.Mä vihaan kuorimista ja pilkkomista. Menee kauheasti aikaa...
Hauska idea, muurahaiset juhlii grillirasvalla.Tunge kekoon ja hae huomenna. Puhdas on.
Miten Pitt ja kaalilaatikko käy yhteen?
NamRahkalettuja aamupalaksi. Tai lounaaksi. Ihan sama.