Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mut onhan niitä muitakin grilliputsaajavaihtoehtoja.

-Muksut. Jäätelötuuttipalkalla.
- K-kaupan Teuvo joka myi ne makkarat eli on osasyyllinen kaikkeen (putsauspalkkiota en uskalla aatella)
-naapurin Jorma jonka vegaanivaimo ei anna makkaraa ja joka hiipii puskissa nälkäisenä
- muu, kuka?
 
Päivää

Meni viimeyö ihan ketuille...tässä on muutenkin mennyt taas alavireessä ja sitten heräsin yöllä siihen, että koko kämppä löyhkäs tupakalle taas ja mulla alkoi happi loppumaan..
Yskin ja otin piipusta apua, ei auttanut...sitten alkoi julmettu kutina silmissä ja nenä vuotamaan...n. vajaa tunti meni, ennenkun sain olon vähän paremmaksi.
ja sain yllätyksekseni vieläpä uudestaan unenpäästä kiinni!

Loppuyö menikin sitten jotain psykopaattiäijää paetessa lapsuusmaisemissa, onneks oli sentään siellä, että tiesin parhaimmat piilot.
 
  • Surullinen
Reactions: Echo
r0s
Yö oli, jälleen, ahterista.

Mutta uusi kuu ja uudet tuulet! Heti huomenna.

Muistakaa juoda tulevina päoivinä normaalia enemmän vettä. Ja huomenna ois hyvä päivä pienelle paastolle. -Mä yritän parhaani mukaan tuurata paulaa ku sitä ei näy eikä kuulu.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Huomentapäivää murut.

Äh,heräsin ekan kerran jo vähän ennen viittä ja vaikea oli saada unen päästä kinni,johonki aikaan olin sitten nukahtanut kun nousin ylös puoli yhdeksän.
 
Harmittaa ihan vietävästi ja eilen vitutti. Illalla kävin prismassa ja ostin töysmehun,kuitissa oli kivasti hinta 3.78 € normaalihinta ja tuon mehun nappasin kylmälaarista missä oli hinta 1.20€ päiväyksellä 22.4 infossa selvitin asiaa ja sanoivat että joku,ehkä toinen asiakas on laittanut normaalihintaisen mehun sinne aletuotteiden joukkoon,et saa alehintaan eikä saanut palauttaa ja rahoja takaisin,kin kuulema olisi heti pitänyt viedä takaisin kylmälaariin ja työntekijä ei voinut löhteö kun oli yksin. Joten ei auttanut muu ku ottaa helvetin kallis mehupullo mukaan kotiin.
Enkä mä ikinä osta noin kalliita mehuja. :eek:
 

Yhteistyössä