Tule mun kanssa kävelylle. Lähden kohta ulos.Pesasin pyykkiä!
Nyt olis puhtaat sukat, mutta ei paikkaa mihin mennä.
Algoman elämän vaikeuksia.
Tule mun kanssa kävelylle. Lähden kohta ulos.Pesasin pyykkiä!
Nyt olis puhtaat sukat, mutta ei paikkaa mihin mennä.
Algoman elämän vaikeuksia.
Käveltäiskö käsi-kädessä?Tule mun kanssa kävelylle. Lähden kohta ulos.
JooKäveltäiskö käsi-kädessä?
Hupsis, toivottavasti ei ole altistanut teitä muita sille taudille!Me avataan tänään GRILLIKAUSI!
Pare nyt, ku ei tiedä ehtiikö enää myöhemmin. Työpaikalta poistui tänään kesken päivän tyyppi, kun sille soitettiin, että mars kahden viikon karanteeniin. Sen vaimolla on koronavirus.
laita 6,5mm pluotipuu, maksan hyvistä pluodeista 25snt per kplMutta moisen pluotipuun (tai pari kun näemmä kaipaavat pölyttäjäkaverin) hankin myös, kunhan löydän.
ei haittaa, tuon pesun jälkeen kunnon tulet että käy tosi kuumana niin on taas valmiina kesän rillauksiinMissähän kunnossa meidän grilli on...
Viime keväänä kun kaivettiin se esille niin se oli sisältä homeessa, pesin kuumalla vedellä ja teräsharjalla...ei ois sadesäällä kannattanu laittaa huppua päälle.
Mun pari-kolme tuttua äijää taasen ei pese ikänä.ei haittaa, tuon pesun jälkeen kunnon tulet että käy tosi kuumana niin on taas valmiina kesän rillauksiin
en muuten ole ennen kuullut että nainen on pesassu rillin
jätä vuoat pois ja anna valua sen minkä valuuMun pari-kolme tuttua äijää taasen ei pese ikänä.
Mutta on se pesu ärsyttävää hommaa. Mä käytän usein niitä foliovuokia, mut rasva valuu niistä silti sinne alas.
Ja jos kesällä grillaa paljon, niin tulee usein mieleen että onpa oikein ympäristöteko käyttää montakymmentä vuokaa...
Sähän hurjia puhelet!jätä vuoat pois ja anna valua sen minkä valuu
Ei jessus. Jos minä en pese grilliä niin sitä ei pestä ikinä. Koskaan. Milloinkaan.en muuten ole ennen kuullut että nainen on pesassu rillin
joo, se on sillä lailla että siemenneste valuu pitkin naisen reisiä ja rasva pitkin rilliäSähän hurjia puhelet!
*pureskelee kynsiään hermostuneena ja nappailee parit diapamit, miettien ensi kesän valumisia*
mun muijja ei ole ikinä koskenut MUN rilliin millään tavallaEi jessus. Jos minä en pese grilliä niin sitä ei pestä ikinä. Koskaan. Milloinkaan.
Meillä käytetään foliovuokia sen takia, ettei grillin pesu ois niin kamala homma. Tosin minä olen se, joka myös grillaa kun miehestä ei siihen ole.
-vanha nainen-
Jahas, Krutin kesän speksit on jo selvillä.joo, se on sillä lailla että siemenneste valuu pitkin naisen reisiä ja rasva pitkin rilliä
kummatki voi putsata
Meillä on grillaamisessa selkeä työnjako: mies grillaa ja mä putsaan.
En oo vielä tehny tasa-arvovaltuutetulle valitusta. Mut harkinnassa on.
Kyllä miehen kuuluu putsata grilliMelkis turvallisempi niin, että me naiset putsataan.